AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #1 Del Skrevet 11. august 2023 Skal ha fryseforsøk straks! Er på CD7 i dag, begynte på Progyonva CD1. Skal på kontroll CD11, men hva skjer videre da? Når skal jeg ha innsett og hva avgjør om når innsettet blir? Anonymkode: 25c26...a47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #2 Del Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Skal ha fryseforsøk straks! Er på CD7 i dag, begynte på Progyonva CD1. Skal på kontroll CD11, men hva skjer videre da? Når skal jeg ha innsett og hva avgjør om når innsettet blir? Anonymkode: 25c26...a47 Får du ikke informasjon fra legen? Innsett gjøres når livmorslimhinna er tykk nok. Anonymkode: fe4ff...6d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #3 Del Skrevet 11. august 2023 Hos meg ventet de til eggløsning var bekreftet og satt inn etter blodprøven var tatt. Anonymkode: 218dd...925 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #4 Del Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Får du ikke informasjon fra legen? Innsett gjøres når livmorslimhinna er tykk nok. Anonymkode: fe4ff...6d3 Har ikke fått noe info, nei. Var sist inne i februar for ferskforsøk. Har deretter bare kommunisert med sykepleier. AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hos meg ventet de til eggløsning var bekreftet og satt inn etter blodprøven var tatt. Anonymkode: 218dd...925 De sa jeg ikke skal ha eggløsning🫣 blir spennende å se hva de foretar seg. Føler de gjør alt annerledes med meg enn det jeg leser her inne! Anonymkode: 25c26...a47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #5 Del Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Har ikke fått noe info, nei. Var sist inne i februar for ferskforsøk. Har deretter bare kommunisert med sykepleier. De sa jeg ikke skal ha eggløsning🫣 blir spennende å se hva de foretar seg. Føler de gjør alt annerledes med meg enn det jeg leser her inne! Anonymkode: 25c26...a47 Det er individuell oppfølging, som er bra! Her testet jeg som en gal frem til jeg fikk smiley, og måtte ta blodprøve for riktige verdier. Jeg ville hørt med dem hva de forventer fremover Anonymkode: 218dd...925 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #6 Del Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Skal ha fryseforsøk straks! Er på CD7 i dag, begynte på Progyonva CD1. Skal på kontroll CD11, men hva skjer videre da? Når skal jeg ha innsett og hva avgjør om når innsettet blir? Anonymkode: 25c26...a47 For meg fungerer det slik at de på UL kontroll rundt dag 11-13 ser på tykkelsen på slimhinne, antall follikkler, størrelsen på dem osv. Så får dato for å ta ovitrelle, men hvis jeg får eggløsning av meg selv før den datoen så skal jeg ta kontakt og ikke sette sprøyten. Så sånn sett er det eggløsning som styrer når innsett blir, samt alder på eggene på frys.. Jeg skal ha frysforsøk denne syklusen, var på kontroll i dag, dag 11. Hvis jeg ikke har fått tuslag på EL test av meg selv innen kl 20 den 15.08 så skal jeg sette ovitrelle kl 20. Deretter settes da mitt egg tilbake den 22.08. Anonymkode: 7458e...05b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå