Gå til innhold

Noen som vet om en god sjampoo uten parfyme?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ønsker gjerne en sjampoo uten parfyme (eller andre allergifremmelige/skadelige stoffer). Er generelt fornøyd med Neutrals sine produkter, men når det kommer til sjampoo føler jeg ikke at håret mitt blir rent. Er fornøyd med sjampoo fra Maria Nila, så ønsker gjerne en sjampoo av god kvalitet, men uten parfyme :) Blir veldig glad for tips!

Anonymkode: a0287...365

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sensitiv hodebunn og bruker Cutrin Vieno sensitive shampoo. Den er parfymefri. Jeg er veldig fornøyd med denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pluton skrev (10 timer siden):

Jeg har sensitiv hodebunn og bruker Cutrin Vieno sensitive shampoo. Den er parfymefri. Jeg er veldig fornøyd med denne.

Det så ut som mange gode ingredienser, takk for tips! Ser det står at den er for tynt og fint hår. Jeg har egentlig ganske tykt hår. Har du noen erfaring med det/hvordan opplever du den? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urtekram har en sensitive uten parfyme som er fin. 

Anonymkode: b1180...7a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det så ut som mange gode ingredienser, takk for tips! Ser det står at den er for tynt og fint hår. Jeg har egentlig ganske tykt hår. Har du noen erfaring med det/hvordan opplever du den? :) 

Jeg har veldig tykt hår selv, men den fungerer veldig fint til mitt hår likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker godt serien Högsensitiv Hjärtligt, kjøper den på Lyko. Hårkuren fra denne serien er såå god!

Anonymkode: 7f249...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jan Thomas Pure er grei. Men tror den inneholder SLS, dessverre. Som kan gi hårtap.

Anonymkode: 398ce...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.8.2023 den 11.53):

Inneholder ikke denne også SLS?

Anonymkode: b79ef...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.8.2023 den 12.28):

Inneholder ikke denne også SLS?

Anonymkode: b79ef...787

Hva er SLS? At det skal være så vanskelig å finne en god shampoo som er så naturlig som mulig, men samtidig som gjør sitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sls står for sterke sulfater. Milde sulfater bør man ha i sjampo, ellers vil det ikke bli rent. Men sterke sulfater, silikon og helst for mye salt bør man ikke bruke for ofte hvis man ønsker en frisk hodebunn. 

Anonymkode: 53cfd...24d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...