Fru Uperfekt Skrevet 11. august 2023 #21 Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hun slipper ikke inn i huset her, står kun ved inngangsdøra ved overlevering når det er ferie. Men det er blitt fanget opp på kamera at hun står og kikker inn i vinduet når vi ikke har vært hjemmet. Føler meg overvåket i mitt eget hjem. Anonymkode: 3c775...12e Dette høres ut som en politisak 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #22 Skrevet 12. august 2023 Noen folk er bare ikke helt gode i hodet. Høres ut som det enkleste vil være å skape mer avstand. Overlevering på nøytralt sted. Mor skal aldri komme inn på eiendommen, sørg for at hun aldri har ærend dit. Anonymkode: 57f4c...576
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #23 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (På 11.8.2023 den 9.11): Er stemor og er lei av trakassering fra barnemor. Kommer stadig på døren, slenger kommentarer. Skal bestemme hvor ting skal stå i mitt hjem. Sender meldinger til samboer at jeg ikke er bra for han og stakkar barn som må vokse opp med meg osv. Hvordan skal jeg få slutt på dette? Er det noen jeg instanser jeg kan bruke? Anonymkode: 3c775...12e Unnskyld at jeg spør, men hvorfor skal dere ha det bedre enn alle oss andre? Dette er helt normal oppførsel fra en mor, hennes argument: hun vet barnets beste Anonymkode: f74c5...1b4 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #24 Skrevet 12. august 2023 Dette må du nesten leve med når du velger mann med barn. Derfor jeg blir sammen med barnløse menn. Anonymkode: 93b8e...a91 1 1
Brunello Skrevet 12. august 2023 #25 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (På 11.8.2023 den 9.26): Hun slipper ikke inn i huset her, står kun ved inngangsdøra ved overlevering når det er ferie. Men det er blitt fanget opp på kamera at hun står og kikker inn i vinduet når vi ikke har vært hjemmet. Føler meg overvåket i mitt eget hjem. Anonymkode: 3c775...12e Noe av problemet er antakelig at hun ikke slipper inn i huset. Skal man få til felles oppdragelse av et barn, forutsetter det at de voksne har et minimum av omgang. Det er også svært hensiktsmessig at både hun og dere vet hvordan barnet har det på rommet sitt i begge hjemmene. Det holder ikke med bilder. Må oppleves.. Så neste gang inviterer dere henne inn og inviterer dere selv inn til henne. 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #26 Skrevet 12. august 2023 Brunello skrev (6 minutter siden): Noe av problemet er antakelig at hun ikke slipper inn i huset. Skal man få til felles oppdragelse av et barn, forutsetter det at de voksne har et minimum av omgang. Det er også svært hensiktsmessig at både hun og dere vet hvordan barnet har det på rommet sitt i begge hjemmene. Det holder ikke med bilder. Må oppleves.. Så neste gang inviterer dere henne inn og inviterer dere selv inn til henne. Denne kvinnen har tidligere drevet med hærverk utenfor huset til ts og mannen og politiet vært involvert, tror ikke det vil løse en verdens ting å invitere henne inn. Anonymkode: 569ec...7fe 1 1
Brunello Skrevet 12. august 2023 #27 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Denne kvinnen har tidligere drevet med hærverk utenfor huset til ts og mannen og politiet vært involvert, tror ikke det vil løse en verdens ting å invitere henne inn. Anonymkode: 569ec...7fe Problemet er antakelig at de aldri har forholdt seg skikkelig til hverandre. Jeg ville uansett aldri ha inngått et forhold til en person som ikke klarer å ha et anstendig forhold til sine barns andre forelder. Da ber du om bråk. Uavhengig av hvem av de to sin skyld det er at de har et så dårlig forhold. Som oftest er det sikkert begge sin skyld, selv om mange selvsagt ikke klarer å se det. 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #28 Skrevet 12. august 2023 Brunello skrev (20 minutter siden): Noe av problemet er antakelig at hun ikke slipper inn i huset. Skal man få til felles oppdragelse av et barn, forutsetter det at de voksne har et minimum av omgang. Det er også svært hensiktsmessig at både hun og dere vet hvordan barnet har det på rommet sitt i begge hjemmene. Det holder ikke med bilder. Må oppleves.. Så neste gang inviterer dere henne inn og inviterer dere selv inn til henne. Du kan ikke være seriøs? Dama burde jo ikke være i nærheten av barn engang. Så mener du at ting løses ved å invitere henne inn for å se på barnerommet? Anonymkode: c8ac4...da5 2
Brunello Skrevet 12. august 2023 #29 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du kan ikke være seriøs? Dama burde jo ikke være i nærheten av barn engang. Så mener du at ting løses ved å invitere henne inn for å se på barnerommet? Anonymkode: c8ac4...da5 Dette er en dame mannen har ansett å være helt ok å få barn med. I de fleste tilfeller der foreldre ikke klarer å ha normal dialog, er begge sterkt medvirkende til at set blir slik. 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #30 Skrevet 12. august 2023 Brunello skrev (1 minutt siden): Dette er en dame mannen har ansett å være helt ok å få barn med. I de fleste tilfeller der foreldre ikke klarer å ha normal dialog, er begge sterkt medvirkende til at set blir slik. Faktisk total feil slutning. Hvordan kunne mannen vite hvordan kvinnen ble etter at de fikk barn? Hørt om begrepet, "mammahjertet blør", kun mamma som vet barnas beste? Anonymkode: f74c5...1b4 1
Brunello Skrevet 12. august 2023 #31 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du kan ikke være seriøs? Dama burde jo ikke være i nærheten av barn engang. Så mener du at ting løses ved å invitere henne inn for å se på barnerommet? Anonymkode: c8ac4...da5 Hvor får du det fra at hun ikke burde være i nærheten av barn? Det påståtte hærverket er nok ganske minimalt. Om det hadde vært alvorlige greier hadde nok Ts gjort et stort nummer ut av det i hi. 1 2
Brunello Skrevet 12. august 2023 #32 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Faktisk total feil slutning. Hvordan kunne mannen vite hvordan kvinnen ble etter at de fikk barn? Hørt om begrepet, "mammahjertet blør", kun mamma som vet barnas beste? Anonymkode: f74c5...1b4 Uansett om både kvinner og menn forandrer seg, er det få som går gjennom en total personlighetsendring. Og uansett er det stort sett ikke de mest konstruktive menneskene som ender opp med ekstremt konfliktfylte forhold til eksene sine.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #33 Skrevet 12. august 2023 Brunello skrev (1 time siden): Problemet er antakelig at de aldri har forholdt seg skikkelig til hverandre. Jeg ville uansett aldri ha inngått et forhold til en person som ikke klarer å ha et anstendig forhold til sine barns andre forelder. Da ber du om bråk. Uavhengig av hvem av de to sin skyld det er at de har et så dårlig forhold. Som oftest er det sikkert begge sin skyld, selv om mange selvsagt ikke klarer å se det. Jeg synes ikke denne kvinnen høres ut som en det går an å ha et normalt samarbeid med. Hun tråkker over alle grenser og slike slipper man ikke inn i hjemmet sitt. Anonymkode: 569ec...7fe
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #34 Skrevet 12. august 2023 Brunello skrev (2 timer siden): Hvor får du det fra at hun ikke burde være i nærheten av barn? Det påståtte hærverket er nok ganske minimalt. Om det hadde vært alvorlige greier hadde nok Ts gjort et stort nummer ut av det i hi. Når man er såpass psykisk ustabil og gal i hodet burde man ikke ha omsorg for barn. Sier vel seg selv? Anonymkode: c8ac4...da5
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #35 Skrevet 12. august 2023 Brunello skrev (2 timer siden): Dette er en dame mannen har ansett å være helt ok å få barn med. I de fleste tilfeller der foreldre ikke klarer å ha normal dialog, er begge sterkt medvirkende til at set blir slik. Folk kan forandre seg. Kanskje far var den som holdt ting stabilt. Ellers, nei! Helt feil. Anonymkode: c8ac4...da5 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #36 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du kan ikke være seriøs? Dama burde jo ikke være i nærheten av barn engang. Så mener du at ting løses ved å invitere henne inn for å se på barnerommet? Anonymkode: c8ac4...da5 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg synes ikke denne kvinnen høres ut som en det går an å ha et normalt samarbeid med. Hun tråkker over alle grenser og slike slipper man ikke inn i hjemmet sitt. Anonymkode: 569ec...7fe AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Når man er såpass psykisk ustabil og gal i hodet burde man ikke ha omsorg for barn. Sier vel seg selv? Anonymkode: c8ac4...da5 Herlighet🙄 Dere aner jo ikke noe om hvordan denne moren er? Man har kun ts sin side her, og jeg nekter å tro at denne moren er fullstendig gal. Da hadde hun ikke hatt omsorg for barn. Og hadde hun vært så "sjuk", så hadde ts klart å fortelle hva denne moren har gjort og sagt, det som har kommet frem til nå er bare vagt. Anonymkode: 79a4f...9ef 1
Sirah Skrevet 12. august 2023 #37 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Herlighet🙄 Dere aner jo ikke noe om hvordan denne moren er? Man har kun ts sin side her, og jeg nekter å tro at denne moren er fullstendig gal. Da hadde hun ikke hatt omsorg for barn. Og hadde hun vært så "sjuk", så hadde ts klart å fortelle hva denne moren har gjort og sagt, det som har kommet frem til nå er bare vagt. Anonymkode: 79a4f...9ef Du aner ikke hvor mange gale folk som har ansvar for barn….. lett å klistre på seg et smil i møte med instanser.
Brunello Skrevet 12. august 2023 #38 Skrevet 12. august 2023 Sirah skrev (3 timer siden): Du aner ikke hvor mange gale folk som har ansvar for barn….. lett å klistre på seg et smil i møte med instanser. Uansett ville TS ha skrevet langt mer om det i hi dersom barnemoren er hoppende gal og farlig. Jeg står fast på det jeg har skrevet tidligere. I de aller, aller fleste tilfeller er begge parter involvert når konfliktnivået er så høyt at det ikke er mulig å besøke hverandre for barnas skyld. Og dersom konfliktnivået er så høyt at partene ikke snakker sammen og treffes, er det uansett best å ikke involvere seg. 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #39 Skrevet 12. august 2023 Hent barna slev neste gang 🤷♀️ hun er nok sikkert nysgjerrig på hvordan dere har det. Men det at hun sier du ikke er bra nok for han/barna wow. Anonymkode: 3a28a...88f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå