Gå til innhold

Bilde av invitasjon istedenfor å sende


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Please utdyp, hvordan gikk dette for seg... jeg er nysgjerrig!

Anonymkode: 60bc3...4f0

De nevnte bare at andre i slekten ikke hadde invitasjon, noe de syntes var helt elendig gjort, og at invitasjoner hører selvsagt med, sa de begge. De var dypt fornærmet over å ikke få den gangen, og sa strengt ifra at de krevde å få fra oss når vi skulle sende ut. 

Anonymkode: ea063...fe0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Morten1 skrev (1 time siden):

Når jeg leser over tråden av svarene konkluderer jeg at du ikke er invitert, at de svarer "du skal få neste gang vi møtes" for så si "det var ikke flere igjen" og i tillegg sende deg ett bilde av en invitasjon i form av selfie uten noe info, altså hele greia er rar. 

Om man sender ut papir invitasjon til en del og en digital til noen andre hadde jeg nok følt meg litt som en B-gjest, vertfall hvis den digitale kom en stund etter papir invitasjonene hadde blitt overlevert. 

Det er nærmeste eldste søsken, så jo, er garantert invitert. Detaljer blir nevnt i forbifarten, så ja, kanskje jeg og familien min er sterkt nedprioritert eller noe, men invitert er vi.. 😕 Ikke veldig mange gjester heller, så merkelig å bli «glemt» (ikke egentlig glemt siden jeg minner dem på det, men likevel)

Anonymkode: ea063...fe0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det sendes ut fysisk invitasjon til noen og jeg får ett bilde av den på melding så ville jeg lurt på om jeg egentlig var invitert eller ikke.

Anonymkode: 1ec69...0aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Det er nærmeste eldste søsken, så jo, er garantert invitert. Detaljer blir nevnt i forbifarten, så ja, kanskje jeg og familien min er sterkt nedprioritert eller noe, men invitert er vi.. 😕 Ikke veldig mange gjester heller, så merkelig å bli «glemt» (ikke egentlig glemt siden jeg minner dem på det, men likevel)

Anonymkode: ea063...fe0

Er de sånn helt generelt folk som kun har styr på halvdelen av det de holder på med? 

Anonymkode: 60bc3...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Det er nærmeste eldste søsken, så jo, er garantert invitert. Detaljer blir nevnt i forbifarten, så ja, kanskje jeg og familien min er sterkt nedprioritert eller noe, men invitert er vi.. 😕 Ikke veldig mange gjester heller, så merkelig å bli «glemt» (ikke egentlig glemt siden jeg minner dem på det, men likevel)

Anonymkode: ea063...fe0

Men har du fått noen info om når og hvor bryllupet er da? Fikk ikke inntrykk av at det ble gitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er de sånn helt generelt folk som kun har styr på halvdelen av det de holder på med? 

Anonymkode: 60bc3...4f0

Nei de har alltid stålkontroll på alt, og inviterer alltid til stort og smått, de liker å være arrangører og tilretteleggere 

Anonymkode: ea063...fe0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morten1 skrev (1 time siden):

Men har du fått noen info om når og hvor bryllupet er da? Fikk ikke inntrykk av at det ble gitt

Ja, men har måttet få tak i hvilken kirke osv gjennom andre, uten at det var en greie, er sånt som snakkes løst om over telefonen liksom

Anonymkode: ea063...fe0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...