Gå til innhold

Samletråd for oss som ønsker oss barn etter fylte 40.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Lurer sånn på hvordan det går med dere her inne😊 Noen nye prøvere på 40+ her? Noen som har lykkes siden sist det var aktivitet her?  Noen nye erfaringer fra dere som er hjemme i perm? Hvordan er livet som småbarnsmor på 40+? Og hvordan er formen din  @Vilde78 ? Det begynner vel å nærme seg termin med stormskritt? Jeg har kommet meg til uke 18 nå, og begynner å få troen på at det kan gå veien denne gangen. 

Håper på litt aktivitet her igjen, og ser frem til å høre hvor dere er i løpet😊

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er prøver, men etter sist eggløsning har jeg ikke fått tilbake mensen. Testene mine er negative og det er 2 uker siden jeg skulle hatt mensen og har kontinuerlig såre brystvorter og er sliten. Er 40 og samboeren min er 45. Sannsynligheten for at overgangsalderen kommer snikende er vel dessverre overhengende :(

Anonymkode: d1e1a...7d7

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 44, født i 79. Skrev litt i denne tråden tidligere. Er hos Hansken og går på menopur.. jeg føler meg «piggere», og faktisk litt mer ung av disse hormonene.. 0 bivirkninger 🙈 

Anonymkode: 1dd69...f9d

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk nummer 1 som 34 åring, og nummer 2 som 40 åring. Ønsker meg en til nå som 42 åring, får se hva som skjer 😊 Elsker livet som mamma, gjør meg ingenting at de vil bo hjemme til jeg er 60+ ❤️

Anonymkode: 20f67...9f7

• Liker 2
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jullemy skrev (På 29.1.2024 den 21.34):

Hei! Lurer sånn på hvordan det går med dere her inne😊 Noen nye prøvere på 40+ her? Noen som har lykkes siden sist det var aktivitet her?  Noen nye erfaringer fra dere som er hjemme i perm? Hvordan er livet som småbarnsmor på 40+? Og hvordan er formen din  @Vilde78 ? Det begynner vel å nærme seg termin med stormskritt? Jeg har kommet meg til uke 18 nå, og begynner å få troen på at det kan gå veien denne gangen. 

Håper på litt aktivitet her igjen, og ser frem til å høre hvor dere er i løpet😊

Hei igjen! Formen min er bra 😊 kommet meg til 30 uker nå, så det er fortsatt litt igjen. Et snev av svangerskapsdiabetes er det eneste nå. Litt hoven i fingrene, trøtt og sliten, men jeg kan virkelig ikke klage 😅 

Uke 18 - da er det lov å senke skuldrene 😊

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilde78 skrev (3 timer siden):

Hei igjen! Formen min er bra 😊 kommet meg til 30 uker nå, så det er fortsatt litt igjen. Et snev av svangerskapsdiabetes er det eneste nå. Litt hoven i fingrene, trøtt og sliten, men jeg kan virkelig ikke klage 😅 

Så fantastisk. :) Brukte du ivf eller skjedde det naturlig?

Anonymkode: 394fd...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er født i ‘81. Har prøvd siden 2017 nå, på nr. 2, uten hell. Håper fortsatt på et lite mirakel.

Anonymkode: c4bdc...716

• Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Så fantastisk. :) Brukte du ivf eller skjedde det naturlig?

IVF ja. Vi mistet et par ganger naturlig først, så ble det IVF :)

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.2.2024 den 12.24):

Jeg fikk nummer 1 som 34 åring, og nummer 2 som 40 åring. Ønsker meg en til nå som 42 åring, får se hva som skjer 😊 Elsker livet som mamma, gjør meg ingenting at de vil bo hjemme til jeg er 60+ ❤️

Anonymkode: 20f67...9f7

Så godt å høre om dine positive erfaringer☺️ Jeg er 43 ved fødsel, forutsatt at alt går bra frem til det🤞Er litt redd for negative reaksjoner, så har ikke turt å si det til så mange enda. Flere av mine venner har barn som er på vei «ut av redet innen» få år, og gleder seg til friheten uten hjemmeboende barn. Mange vil nok synes  jeg er gal som frivillig velger småbarnslivet nå, men jeg gleder meg🤩

Endret av Jullemy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilde78 skrev (På 3.2.2024 den 18.37):

Så godt å høre at alt er bra med deg😊 Trøtthet og litt «småplager» her også, men det lever jeg foreløpig godt med😅 Har heldigvis klart å senke skuldrene litt etter den siste ultralyden, hvor alt så bra ut😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.2.2024 den 18.26):

Jeg er prøver, men etter sist eggløsning har jeg ikke fått tilbake mensen. Testene mine er negative og det er 2 uker siden jeg skulle hatt mensen og har kontinuerlig såre brystvorter og er sliten. Er 40 og samboeren min er 45. Sannsynligheten for at overgangsalderen kommer snikende er vel dessverre overhengende :(

Har du barn fra før? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.2.2024 den 13.29):

Jeg er født i ‘81. Har prøvd siden 2017 nå, på nr. 2, uten hell. Håper fortsatt på et lite mirakel.

Anonymkode: c4bdc...716

Krysser fingrene for deg og en positiv oppdatering her inne, så snart som mulig🤞☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) jeg er i uke 22 nå med eggdonasjon. Veldig trøtt og litt hoven i fingrene. Ellers er formen fin :)

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jullemy skrev (På 5.2.2024 den 23.35):

Har du barn fra før? 

2 barn fra før av ja.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

2 barn fra før av ja.

Da kan du i hvert fall bli gravid😊 synes overgangsalder høres litt tidlig ut, og krysser fingrene for deg. Håper du lykkes med ditt ønske om liten en tredjemann/jente. Hold oss gjerne oppdatert her😊🤞

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta1983 skrev (På 6.2.2024 den 21.45):

Hei :) jeg er i uke 22 nå med eggdonasjon. Veldig trøtt og litt hoven i fingrene. Ellers er formen fin :)

Så godt å se at du fortsatt er med, og at formen din er fin. Husker deg godt fra prøverør2023-tråden☺️ Har du fått vite kjønn? Jeg lever fortsatt i spenningen, og er usikker om jeg vil vite det før fødsel. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jullemy skrev (6 timer siden):

Så godt å se at du fortsatt er med, og at formen din er fin. Husker deg godt fra prøverør2023-tråden☺️ Har du fått vite kjønn? Jeg lever fortsatt i spenningen, og er usikker om jeg vil vite det før fødsel. 

Her blir det en liten gutt ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 42, og har nå opplevd min fjerde kjemiske på ca ett år. Begynner å gi opp håpet.

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
AnonymBruker

Har 3 barn som jeg fikk da jeg var 27, 38 og 39. Nå er jeg snart 41 og har mistet både i uke 8 og uke 12. Gynekologen som sjekket meg nå ved siste sa at det trolig skyldes kromosomfeil, og at det er vanlig i min alder. Vi kommer til å prøve igjen, men så trist å ikke kunne glede seg fra positiv test💔

Hadde vi visst at det å fylle 40 tydeligvis hadde så mye å si, ville vi ikke ventet med prøvingen etter nr 3. Jeg har 3 nydelige barn og det er jo ikke krise om vi ikke får en til sånnsett, men ønsket er så stort hos oss begge❤️ Nå får vi bare håpe at det går fort med denne SAen så vi kan starte prøvingen igjen, og at vi slipper 3 SA på rad.

Anonymkode: 3e59c...f47

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...