Gå til innhold

Lip filler

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skal være saklig, og dette er ikke pent. Jeg tror ikke jeg noensinne har sett lepper som ble penere etter injeksjoner enn de var før. Det ser veldig unaturlig ut, også når hevelsene går ned. 

Anonymkode: 074ea...d1f

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Tok lip fillers igjen for 3 dager siden. Brukte krembedøvelse, kjente hvert stikk, men var ikke noe spesielt smertefullt. Har ikke gjort det på over et år og trengte "litt sommerglam". Fortsatt litt blåmerker og litt hevelse. Synes dere det ble bra resultat? 

IMG_20240528_032441.jpg

Anonymkode: 2ec6a...9a2

Hvor mye tok du?

Anonymkode: 5c437...eb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tok lip fillers igjen for 3 dager siden. Brukte krembedøvelse, kjente hvert stikk, men var ikke noe spesielt smertefullt. Har ikke gjort det på over et år og trengte "litt sommerglam". Fortsatt litt blåmerker og litt hevelse. Synes dere det ble bra resultat? 

Nei...dette er bortkasta penger, ser skikkelig dumt ut også. Hvor gammel er du?

Anonymkode: 0736c...cbe

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 10.8.2023 den 13.07):

Ja, er veldig utålmodig av meg, men lurte sånn siden bildene deres på insta viser jenter med kun smoothe lepper

Anonymkode: e7c4f...438

Aka stygge lepper.  Disse influenserene har jo lepper som ikke ser ut i måneskinn. Den vanligste konklusjonen på kvinneguiden: Misunnelig siden jeg ikke har råd til kosmetiske inngrep selv? Nei, jeg har god inntekt og lite gjeld og mer enn god nok råd til å ta fillers, men jeg tror ikke jeg hadde tatt det om jeg så hadde fått betalt. Det er mer enn nok å se på leppene til diverse "influensere " til skrekk og advarsel og gratis reklame for hvor galt det kan gå.  

Anonymkode: 0864e...a55

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

IMG_20240528_032441.jpg

Huffda! 😬

Anonymkode: 0864e...a55

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ser ut som en allergisk reaksjon. Ser vondt ut.

Anonymkode: ff4e4...2f8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ville valgt en annen klinikk, de bildene viser lepper med dårlig resultat. Ikke noe naturlig resultat og flere har filler utenfor leppene, og det er tydelig fyllt for mye. Dersom leppene dine verker så har det blitt satt inn for mye filler, ev så klemmer filleren på blodkar!! Ta kontakt med en annen (seriøs) klinikk og få en vurdering. Det er få behandlere som kan leppefiller, den som du har brukt kan det ikke.

Anonymkode: 5df81...027

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

IMG_20240528_032441.jpg

Ikke hør på de som er negative. Det er jo ikke sånn leppene dine kommer til å se ut. Hevelsen vil gå ned om en uke eller to og da vil leppene dine se nydelige ut. 

Anonymkode: 25295...115

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 10.8.2023 den 13.06):

Har ikke tatt filler i leppene selv, men har litt botox og filler på hals. 

Du tok filler idag. Resultatet kommer ikke til å vises så tidlig. Du er hoven og øm. Noen stedet hovner mer opp enn andre, det er helt naturlig. Dersom det etter en uke ser likt ut, kan du kontakte klinikken igjen.

Anonymkode: 52548...118

Kan jeg spørre hvorfor du to filler på halsen? Trodde filler bare var ment for ansiktet?

Anonymkode: 43152...04a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

IMG_20240528_032441.jpg

Gratulerer med å ha ødelagt utseendet. Ser litt spedalsk ut.

Anonymkode: d6870...a5a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvor mye tok du?

Anonymkode: 5c437...eb3

Tok 1 ml. Jeg sitter her og ler litt av alle som skriver hvor dumt det ser ut. Jeg visste det kom en sånn reaksjon her på kg. Er fortsatt noe hevelse og blåmerker, men begynner å gå ned. Bilde fra nå nettopp:

IMG_20240529_013346.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ikke hør på de som er negative. Det er jo ikke sånn leppene dine kommer til å se ut. Hevelsen vil gå ned om en uke eller to og da vil leppene dine se nydelige ut. 

Anonymkode: 25295...115

Jeg vet. Jeg forventet sånne kommentarer om hvor dumt og stygt det ser ut. Postet nettopp bilde over som viser hvordan det ser ut nå, fortsatt noen blåmerker og hevelse, men etter noen flere dager kommer det til å se mindre påfallende ut. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Tok 1 ml. Jeg sitter her og ler litt av alle som skriver hvor dumt det ser ut. Jeg visste det kom en sånn reaksjon her på kg. Er fortsatt noe hevelse og blåmerker, men begynner å gå ned. Bilde fra nå nettopp:

IMG_20240529_013346.jpg

Legger ved bilde av før filler behandling, så ser dere at de er ganske fyldige naturlig og det ikke er så stor forskjell.

IMG_20240529_014824.jpg

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Gratulerer med å ha ødelagt utseendet. Ser litt spedalsk ut.

Anonymkode: d6870...a5a

Takk, lol 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg ville valgt en annen klinikk, de bildene viser lepper med dårlig resultat. Ikke noe naturlig resultat og flere har filler utenfor leppene, og det er tydelig fyllt for mye. Dersom leppene dine verker så har det blitt satt inn for mye filler, ev så klemmer filleren på blodkar!! Ta kontakt med en annen (seriøs) klinikk og få en vurdering. Det er få behandlere som kan leppefiller, den som du har brukt kan det ikke.

Anonymkode: 5df81...027

Behandlingen er gjort av lege med spesialisering i kosmetiske behandlinger, har veldig gode referanser. Før man bedømmer en behandling må man vente til all hevelse og blåmerker er borte. Skal oppdatere da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Legger ved bilde av før filler behandling, så ser dere at de er ganske fyldige naturlig og det ikke er så stor forskjell.

IMG_20240529_014824.jpg

Dersom dette bildet er dine 100% ekte naturlige lepper så skjønner jeg virkelig ikke hvorfor du tok fillers! Hvorfor ikke prise deg lykkelig over å være så heldig at du har lepper fra naturens side som ser ut som du har fillers fra før?😄

Selv har jeg nesten ikke lepper. Kun såvidt antydning. Jeg tok 0,5 ml (sykepleieren anbefalte ikke mer nettopp fordi det da ikke ville se naturlig ut). Med 0,5 ml fordelt oppe og nede så det ut som jeg hadde vanlige tynne lepper med bittelitt hjerteform øverst. Enkelt og greit. Samboer trodde jeg spøkte da jeg sa jeg hadde tatt. Han klarte ikke å se det før han studerte nøye. Til slutt så han det men dette var altså  første dagen- like etter jeg hadde tatt og de var liksom opphovnet😅 To uker senere viste det så og si  ingenting. Så bortkasta penger. Ville derimot likevel ikke tatt 1 ml, for da ville det vært lett å se jeg hadde tatt og prøvd å være noe jeg ikke er🙃

Anonymkode: eef07...42b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

IMG_20240528_032441.jpg

Slike innlegg provoserer jo kvinnene først her på KG og regner med du var forberedt på masse misnøye.

I det rette miljøet omgitt av folk som har peiling, vil de nok svare at dette var godt arbeid😇

Syns likevel fortsatt ikke du trengte det. Virkelig ikke. Leppene dine var smashing fra før. Hadde behandleren din hatt moralen på plass ville hun sagt det samme. På samme måte som mi ikke anbefalte meg 1 ml med mine små lepper fordi det ville se unaturlig ut☺️

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

IMG_20240529_014824.jpg

Jeg skriver ikke dette for å være ufin, men som en helt ærlig mening. Jeg synes du hadde penere lepper før behandlingen!

Og jeg er ikke imot fillers altså. Tar det selv, men er da veldig nøye på at det ikke skal se unaturlig ut:)

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Dersom dette bildet er dine 100% ekte naturlige lepper så skjønner jeg virkelig ikke hvorfor du tok fillers! Hvorfor ikke prise deg lykkelig over å være så heldig at du har lepper fra naturens side som ser ut som du har fillers fra før?😄

Selv har jeg nesten ikke lepper. Kun såvidt antydning. Jeg tok 0,5 ml (sykepleieren anbefalte ikke mer nettopp fordi det da ikke ville se naturlig ut). Med 0,5 ml fordelt oppe og nede så det ut som jeg hadde vanlige tynne lepper med bittelitt hjerteform øverst. Enkelt og greit. Samboer trodde jeg spøkte da jeg sa jeg hadde tatt. Han klarte ikke å se det før han studerte nøye. Til slutt så han det men dette var altså  første dagen- like etter jeg hadde tatt og de var liksom opphovnet😅 To uker senere viste det så og si  ingenting. Så bortkasta penger. Ville derimot likevel ikke tatt 1 ml, for da ville det vært lett å se jeg hadde tatt og prøvd å være noe jeg ikke er🙃

Det er et godt poeng, hvorfor ta når man egentlig er fornøyd med sånn de er naturlig? For meg er det sånn at jeg alltid har fått mye komplimenter for fine lepper, og dermed har jeg kanskje blitt litt opphengt i akkurat det. Har mørkhudede i slekten en generasjon bak, og halvparten av oss søsknene arvet lepper, de andre arvet gyllen hudfarge og fyldig rompe. Med alderen blir leppene naturlig tynnere, og jeg ville ha tilbake litt av den plumpen som jeg hadde. Om man har veldig tynne og smale lepper ville det nok sett veldig sprengt ut med 1 ml, hvertfall den første måneden. Du kunne sikkert gått og fylt på da du syntes alt var forsvunnet. Det skal holde lengre når man har gjort det før. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...