Gå til innhold

Parfyme tips?!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ønsker tips til en god parfyme. Gjerne en litt tung, feminin parfyme. Ender alltid opp med det samme. 

Anonymkode: 41947...a61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ønsker tips til en god parfyme. Gjerne en litt tung, feminin parfyme. Ender alltid opp med det samme. 

Anonymkode: 41947...a61

Chanel coco mademoiselle er god. Coach dreams er og fin. 

Anonymkode: 0cbd1...c7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vet hvilke noter du liker kan du gå inn på siden fragrantica også kan du søke på parfymer etter hvilke noter du velger. Det har vært veldig nyttig for min del, det er en jungel av parfymer der ute. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker min Versace Bright Crystal, men den er kanskje for lett for deg? 

Det er jo fult mulig å lukte på parfymer i butikk, så ville gitt den en sjans!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Equestrian skrev (5 minutter siden):

Jeg elsker min Versace Bright Crystal, men den er kanskje for lett for deg? 

Det er jo fult mulig å lukte på parfymer i butikk, så ville gitt den en sjans!

Jeg er så misunnelig på de som kler den parfymen. Jeg syns den lukter kjempegodt på andre, men på meg blir den helt grusom 😓Rart hvordan vår egen kjemi kan prege hvordan dufter utvikler seg på huden. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kullsyrevann skrev (3 minutter siden):

Jeg er så misunnelig på de som kler den parfymen. Jeg syns den lukter kjempegodt på andre, men på meg blir den helt grusom 😓Rart hvordan vår egen kjemi kan prege hvordan dufter utvikler seg på huden. 

ååå, det var kjipt å høre! 😔 Det er helt vanvittig, men det sies vel slik "Kjenner du ikke duften på deg selv, så passer den"!

Jeg har også en god "Hverdags parfyme" som jeg kaller den, kjøpte den på Colorline båten i sommer faktisk, det er Britney Spears sin Midnight Fantasy, kanskje denne kan passe deg bedre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Equestrian skrev (10 minutter siden):

ååå, det var kjipt å høre! 😔 Det er helt vanvittig, men det sies vel slik "Kjenner du ikke duften på deg selv, så passer den"!

Jeg har også en god "Hverdags parfyme" som jeg kaller den, kjøpte den på Colorline båten i sommer faktisk, det er Britney Spears sin Midnight Fantasy, kanskje denne kan passe deg bedre? 

Du det der har jeg aldri tenkt over, men det stemmer faktisk! De parfymene jeg får mest komplimenter for er de jeg tror har forsvunnet ut i intet i løpet av dagen. Jeg har ikke luktet på Britney sine parfymer på mange år, men ble nysgjerrig nå 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kullsyrevann skrev (6 minutter siden):

Du det der har jeg aldri tenkt over, men det stemmer faktisk! De parfymene jeg får mest komplimenter for er de jeg tror har forsvunnet ut i intet i løpet av dagen. Jeg har ikke luktet på Britney sine parfymer på mange år, men ble nysgjerrig nå 🤔

Ganske merkelig, men veldig sant det der altså! Begge mine parfymer blir borte for meg, men jeg får komplimenter av andre!

Jeg trodde Britney ikke var noe for meg, skal jeg være ærlig så var det en del forskjellige merkelige lukter på flere av de, jungel lukt blant annet..😅 

Men gi Midnight Fantasy en sjans, den er lilla i fargen og rund! - Den er kjempe god!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...