Laraa Skrevet 9. august 2023 #1 Del Skrevet 9. august 2023 Det var jo rene galemattias både på nettet og i butikker. Overnatting i telt foran illum bolig, nettsider som knelte, folk som hadde bankkort og navn på autofyll a la bestilling av konsertbilletter, hissige budrunder og auksjoner og 2 permanent utestengte på Mummikoppgruppa på Facebook. Woah!! Men ja jeg fikk sikret meg en etter at fulgte rådet om å kjøpe direkte fra Arabia Finland fremfor norske hjemmesider. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vikarsykepleier Skrevet 9. august 2023 #2 Del Skrevet 9. august 2023 Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 9. august 2023 #3 Del Skrevet 9. august 2023 såå du bestilte fra utlandet for å "sikre deg" en kopp og klager samtidig på de som er litt over middels gira her hjemme??? 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 9. august 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 9. august 2023 (endret) Carrot skrev (6 minutter siden): såå du bestilte fra utlandet for å "sikre deg" en kopp og klager samtidig på de som er litt over middels gira her hjemme??? Nei,det står absolutt alle (deg inkludert) fritt til å gjøre og det gjorde de aller fleste da det ble tomt i Norge Endret 9. august 2023 av Laraa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 9. august 2023 Forfatter #5 Del Skrevet 9. august 2023 Vikarsykepleier skrev (3 minutter siden): Hvorfor? Fordi akkurat den koppen er fin i motsetning til mange andre mummikopper 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Søgni Skrevet 9. august 2023 Populært innlegg #6 Del Skrevet 9. august 2023 Interesserer jeg meg for mummikopper? Nei❌ Har jeg sett denne koppen? Nei❌ Lurer jeg på hva de to medlemmene har gjort for å fortjene permanent utestengelse fra Mummikoppgruppa på Facebook? Ja✅ 57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kruspersilletaco Skrevet 9. august 2023 #7 Del Skrevet 9. august 2023 Søgni skrev (1 minutt siden): Interesserer jeg meg for mummikopper? Nei❌ Har jeg sett denne koppen? Nei❌ Lurer jeg på hva de to medlemmene har gjort for å fortjene permanent utestengelse fra Mummikoppgruppa på Facebook? Ja✅ Uuuuu det lurer jeg også på?? Hva gjorde de?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #8 Del Skrevet 9. august 2023 De mest materialistiske menneskene er de som samler mummikopper. Just saying. Anonymkode: 57483...379 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 9. august 2023 #9 Del Skrevet 9. august 2023 Laraa skrev (6 minutter siden): Nei,det står absolutt alle (deg inkludert) fritt til å gjøre og det gjorde de aller fleste da det ble tomt i Norge du gikk glipp av at du er like "hysterisk" som går til dette valget som de som du reagerer på.. ?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 9. august 2023 Forfatter #10 Del Skrevet 9. august 2023 kruspersilletaco skrev (3 minutter siden): Uuuuu det lurer jeg også på?? Hva gjorde de?? Det lurer jeg også på, men tipper admin har taushetsplikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #11 Del Skrevet 9. august 2023 Laraa skrev (18 minutter siden): Det var jo rene galemattias både på nettet og i butikker. Overnatting i telt foran illum bolig, nettsider som knelte, folk som hadde bankkort og navn på autofyll a la bestilling av konsertbilletter, hissige budrunder og auksjoner og 2 permanent utestengte på Mummikoppgruppa på Facebook. Woah!! Men ja jeg fikk sikret meg en etter at fulgte rådet om å kjøpe direkte fra Arabia Finland fremfor norske hjemmesider. var det? Jeg var innom Illum klokka fem, og da hadde de nettopp solgt den siste. Prøvde å bestille fra mummibutikken i Bergen imorges, men betalingsløsningen fungerte ikke, så jeg kjøpte fire stykker fra Arabiabutikken nå i kveld. Null stress, Har i utgangspunktet tenkt å bruke alle fire selv, med mindre jeg ser at prisene tar av på finn, da kan jeg selge to. Men jeg gjorde et søk på fjorårets sommerkopp, og den går på finn for 2-300 kroner nå, så jeg tviler på at prisen holder seg. Anonymkode: aa737...8de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #12 Del Skrevet 9. august 2023 Carrot skrev (10 minutter siden): du gikk glipp av at du er like "hysterisk" som går til dette valget som de som du reagerer på.. ?? er det hysterisk å kjøpe en kopp i en nettbutikk???? Anonymkode: aa737...8de 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kruspersilletaco Skrevet 9. august 2023 #13 Del Skrevet 9. august 2023 Laraa skrev (13 minutter siden): Det lurer jeg også på, men tipper admin har taushetsplikt Så kjedelig!! ;/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 9. august 2023 Forfatter #14 Del Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): er det hysterisk å kjøpe en kopp i en nettbutikk???? Anonymkode: aa737...8de Jeg strever også med logikken der 😅 men gidder ikke diskutere videre med gulrota 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #15 Del Skrevet 9. august 2023 Laraa skrev (37 minutter siden): Det lurer jeg også på, men tipper admin har taushetsplikt Ikke hjemlet i noen lov eller forskrift, akkurat. Det er en mummikoppgruppe, ikke et sykehus. Jeg er nysgjerrig. 🤣 Anonymkode: 591d2...d97 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #16 Del Skrevet 9. august 2023 Jeg syns egentlig ikke den koppen er så fin. Det jeg liker med koppene er at de er fargerike og annerledes. Havbris minner for mye om et gammelt kinesisk porselen. Har bare 5 kopper da, så mulig jeg ikke er interessert nok. Anonymkode: 71b5b...e42 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 9. august 2023 Forfatter #17 Del Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ikke hjemlet i noen lov eller forskrift, akkurat. Det er en mummikoppgruppe, ikke et sykehus. Jeg er nysgjerrig. 🤣 Anonymkode: 591d2...d97 Enig 😆 men dette er alt jeg vet: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #18 Del Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg syns egentlig ikke den koppen er så fin. Det jeg liker med koppene er at de er fargerike og annerledes. Havbris minner for mye om et gammelt kinesisk porselen. Har bare 5 kopper da, så mulig jeg ikke er interessert nok. Anonymkode: 71b5b...e42 det var nettopp det jeg likte spesielt godt med den. Jeg kommer til å bruke den sammen med en blanding av gammeldags porselen med blått stråmønster, delftporselen og moderne keramikk med koboltblå glasur. Tror det blir kult 🙂 Anonymkode: aa737...8de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #19 Del Skrevet 9. august 2023 Laraa skrev (7 minutter siden): Enig 😆 men dette er alt jeg vet: Hva er grupperegel 4 da? Anonymkode: eb3e5...629 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 9. august 2023 Forfatter #20 Del Skrevet 9. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er grupperegel 4 da? Anonymkode: eb3e5...629 Nr 4 er at du ikke har lov til å tipse om billigere sted å få tak i kopp ( nettbutikk, andre privatepersoner som selger etc...) hvis noen har laget auksjon eller salgs innlegg eller: heisann jeg kjøper den istedenfor jeg (når noen har inngått en avtale allerede.) Endret 9. august 2023 av Laraa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå