Gå til innhold

Hjertesukk om analsex

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Klart det er skadelig. Vi som har jobbet på gamlehjem har sett nok av eldre homofile menn som må bruke bleie.

Anonymkode: d8a57...2f5

Hvordan vet du om den sexen har vært samtykkende?

Relativt mange menn som har blitt voldtatt. Analsex uten samtykke, hvor den andre presser seg på uten ønske om det selv er forståelig nok skadelig for alle, kvinner som menn. 

Anonymkode: ed988...867

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fremmed fugl skrev (55 minutter siden):

Vil være en god øvelse for deg å søke bevis for det du tror. Lykke til.

Hva er det jeg tror? Jeg skriver jo bare om reaksjoner her inne. Ikke vanskelig å finne dokumentasjon på det, jf glory Hole- tråden. Dine påstander var på samfunnsnivå. Da kreves vitenskapelig dokumentasjon. 

Skrevet
Fremmed fugl skrev (11 timer siden):

Ikke i samfunnet. Men i analsextråder på KG. Ser ikke det samme om for eksempel Swingers her. Er vel analsex og så på samlivsforumet det med åpne forhold, der det virker som det finnes bruker som har et misjonsbehov.

Det finnes brukere, men er det utbredt? Tror det er en nokså massiv overvekt motsatt vei, av folk som fordømmer og moraliserer. 

Skrevet
Topper og daler skrev (1 time siden):

Tror det er en nokså massiv overvekt motsatt vei,

Du slenger stadig ut udolumenterte påstander, men krever «vitenskapelig» dokumentasjon av dem som er uenig med deg . Jeg vet ikke om dette bare er ubegavet demagogi, eller om du virkelig har så dårlig innsikt i argumetasjonsteori og vitenskapelig metode.

Anonymkode: 337c9...2e7

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du slenger stadig ut udolumenterte påstander, men krever «vitenskapelig» dokumentasjon av dem som er uenig med deg . Jeg vet ikke om dette bare er ubegavet demagogi, eller om du virkelig har så dårlig innsikt i argumetasjonsteori og vitenskapelig metode.

Anonymkode: 337c9...2e7

Det er vesentlig forskjell på å kommentere oppførsel på dette forumet, som jeg gjorde i innlegget du kommenterte, og å komme med påstander om trender på samfunnsnivå, som var det jeg etterspurte dokumentasjon om. Hvis ikke du ser det, så blir det vanskelig å ha en saklig diskusjon. 

• Nyttig 1
Skrevet
On 8/9/2023 at 2:02 PM, AnonymBruker said:

Det er vår plikt som voksne å opplyse unge jenter om at de risikerer å bli varig inkontinente for avføring etter "analsex".

Anonymkode: cf589...94b

🤣 Du finner på mye rart

• Liker 1
Skrevet
Topper og daler skrev (13 timer siden):

Det finnes brukere, men er det utbredt? Tror det er en nokså massiv overvekt motsatt vei, av folk som fordømmer og moraliserer. 

Det er absolutt mitt inntrykk.

Dessuten kommer ikke anal-entusiaster med massiv, følelsesladet fordømmelse og mobbing av de som ikke liker slik sex. Hver og en har sine preferanser.

Forestill deg en tråd om dykking der annenhver post er folk som skriker «Dykking er livsfarlig! Dykking dreper! Du må jo være skrudd i hodet for å dykke!» Det blir jo ikke akkurat interessant, eller stemning for respektfull samtale.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Helt innafor å opplyse om farene og ulempene ved å ha analsex vel.

Det er ikke å moralisere 

Skrevet
Lurven skrev (19 minutter siden):

Det er ikke å moralisere 

Men må man «opplyse» i 50-70% av postene på enhver anal-tråd? Det er en form for mobbing.

• Liker 1
Skrevet
Lurven skrev (20 minutter siden):

Det er ikke å moralisere 

Det blir moralisering når advarslene overdøver absolutt alt! Da sitter jeg med et inntrykk av at noen har vikarierende grunner for advarslene. Tross alt - mange har analsex og lever godt med det uten å få ødelagt lukkemuskelen. Vi snakker her om voksne og opplyste kvinner. De må få ha et fora å diskutere dette i, uten å bli tiltalt som uvitende tenåringer. 

• Hjerte 1
Skrevet

Tråder om løping: Gå inn og spam diskusjonene med innlegg om farene ved korsbåndskader og meniskslitasje.

Tråder om konserter og festivaler: Gjør det samme om farene ved hørselskader.

Tråder om bryllup: Minn om skilsmissestatistikken.

Etc.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Topper og daler skrev (På 11.8.2023 den 11.21):

Det blir moralisering når advarslene overdøver absolutt alt! Da sitter jeg med et inntrykk av at noen har vikarierende grunner for advarslene. Tross alt - mange har analsex og lever godt med det uten å få ødelagt lukkemuskelen. Vi snakker her om voksne og opplyste kvinner. De må få ha et fora å diskutere dette i, uten å bli tiltalt som uvitende tenåringer. 

Helt enig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...