Gå til innhold

Flytte til Asker? Eller Gjerdrum?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.8.2023 den 0.57):

Jeg liker Gjerdrum godt. Men det er en kommune som er vanskelig å komme inn for innflyttere. den er så liten og mange er født og oppvokst i bygda. Flere av læreren har loset igjennom flere av generasjoner i samme bygd. Det positive er han gjennomsnittsinntektene er høy, som igjen gir flere skattekroner.

Jeg ville vurdert, Jessheim, Nannestad - en kommune i stor vekst, Råholt eller omeng. 

Anonymkode: 3d54d...ba6

Gjerdrum trenger definitivt nytt blod. Får frysninger hver gang jeg hører navnet.

Anonymkode: 33131...8f3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Spikkestad i Asker kommune er kjempefint! Nybygde skoler. Togstasjon. Hadde venninne som bodde der og var veldig fornøyd.

Anonymkode: d1063...17d

Det er ingenting for barn tenåringer der utenom idretten. Fint for foreldre - drepen for barn.   Ja, ungdomsskolen er ganske ny, nærhet til marka, 10 minutter til sjøen, men som sagt driver du ikke idrett er livet kjedelig. To matbutikker og frisør o.l er alt. Ingen kafeer lenger.    

Miljøet for voksne er derimot ok, har velforening mm.  

Anonymkode: 08306...bc2

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Det er ingenting for barn tenåringer der utenom idretten. Fint for foreldre - drepen for barn.   Ja, ungdomsskolen er ganske ny, nærhet til marka, 10 minutter til sjøen, men som sagt driver du ikke idrett er livet kjedelig. To matbutikker og frisør o.l er alt. Ingen kafeer lenger.    

Miljøet for voksne er derimot ok, har velforening mm.  

Anonymkode: 08306...bc2

Takk for ærligheten setter stor pris på det. Finnes flere byer som er fine å bo i hva tenker du om Fredrikstad? Er det bedre i det området 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Gjerdrum trenger definitivt nytt blod. Får frysninger hver gang jeg hører navnet.

Anonymkode: 33131...8f3

Etter omdømme om Gjerdrum så høres det ut som en fin by med koselige mennesker men veldig dødt å være nyinnflytter

• Liker 1
Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Asker/Bærum har vel et helt sinnsykt russebussmiljø, mye kokain blant både ungdom og voksne også? 

Anonymkode: 17743...a48

yes, vi alle som bor i Asker tar kokain allerede fra barneskolen. Bare slik kan vi komme inn på beste videregående skoler i Norge, og etterhvert havne på inntektstopp, ser du.  

Anonymkode: 6ba24...bc9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.8.2023 den 0.30):

Hadde valgt Asker. Fine turområder og også ikke langt til sjø og strender om sommeren. Mange skoler å velge mellom og trygt for barn. Bra med kollektivt. 

Anonymkode: a5a00...768

Helt enig.

Mulig jeg er litt inhabil da jeg har vokst opp i Asker, men :laugh:

Anonymkode: 2de41...6b3

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...