AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #21 Del Skrevet 8. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, som jeg skrev i den store reklametråden her på kg så mistenker jeg at reklamebyråene aktivt følger med på den tråden for å se hva som virker - les, hva vi irriterer oss mest over. 😅 Anonymkode: 57240...4a1 Den tråden er nok pinned øverst hos de byråene ja, smart tenkt! Anonymkode: 733af...d13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 8. august 2023 #22 Del Skrevet 8. august 2023 Ja nå er det på tide at Telenor pensjonerer Arnfinn Baksletten & co. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #23 Del Skrevet 8. august 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Den tråden er nok pinned øverst hos de byråene ja, smart tenkt! Anonymkode: 733af...d13 Ja, vi får heller prøve omvendt psykologi. Heretter elsker vi Baksletten, og synes igrunnen det er llitt koselig med spy i sofaen også. 😅 Anonymkode: 57240...4a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #24 Del Skrevet 8. august 2023 Sommer2464 skrev (1 minutt siden): Ja nå er det på tide at Telenor pensjonerer Arnfinn Baksletten & co. Håper neste reklame er fra gamlehjemmet.. men da tar vel datteren over 🤪 Anonymkode: 733af...d13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 8. august 2023 #25 Del Skrevet 8. august 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg synes disse reklamene er koselig. Litt morsomt å følge Arnfinn og co. Anonymkode: 1135a...5c7 Mm selve reklamene er helt greie. Men de kunne droppet den gaulingen. Og hvertfall ikke lage to stykker av den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #26 Del Skrevet 8. august 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Håper neste reklame er fra gamlehjemmet.. men da tar vel datteren over 🤪 Anonymkode: 733af...d13 Ser for meg at de noterer så blekket spruter hos reklamebyrået. Arnfinn sitter på gamleheimen og livestreamer i 20g hologram av datteren som nå er blitt den nye Beyonce og turnerer verden rundt. Anonymkode: 57240...4a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #27 Del Skrevet 8. august 2023 Da ser du for mye på tv. Anonymkode: 1804f...7bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #28 Del Skrevet 8. august 2023 Vi har nok mye å glede oss til. Konfirmasjon til datter, datters første date/fest ( bra å ha god dekning når datter vil hentes). Datter flytter hjemmefra/ studerer/ uteksamineres fra universitet. Blir forlovet osv osv Masse tips til Telenor, værsågod! Anonymkode: 1135a...5c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #29 Del Skrevet 8. august 2023 Tele2 var egentlig først ut med å ha en slik familie, det var i den tiden der sauen Frank ikke var en hit i Norge men de de svenske eierne syntes det var så lite trolig at de kjørte på med Frank ennå en stund. Anonymkode: d9737...919 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #30 Del Skrevet 8. august 2023 Talkmore reklamene er faen meg mye mer irriterende. Jeg HAAATER dem!!! Hvorfor i helvete ødelegger de historie på den måten? Det er kun for å drite ut historien vår. Og hvis de først skal gjøre det, så bør de først studere historie litt mer, for det er så mye historisk feil med de reklamene. Anonymkode: 8aab9...ee4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #31 Del Skrevet 8. august 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): https://www.frodeeggen.no/ Nei Anonymkode: 0d822...413 Hmm han er jo faktisk pen Anonymkode: 42f8d...831 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #32 Del Skrevet 8. august 2023 Telenor sine er jo kjempekoselige!! Synes hun lille jenta er råflink. Anonymkode: 3c4b5...8e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miaiai Skrevet 8. august 2023 #33 Del Skrevet 8. august 2023 Jeg liker dem jeg, savner resten da. Men alle kan vel ikke henge på i 10 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 9. august 2023 #34 Del Skrevet 9. august 2023 Ryddet for brukerangrep. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #35 Del Skrevet 9. august 2023 12 hours ago, AnonymBruker said: Nesten så jeg har lyst å betale Telenor for at de skal gi seg med disse dritt-reklamene. Og ja jeg vet jeg kan bytte kanal, men ofte er jeg i andre rom og driver med husarbeid etc og da står tv ofte på i bakgrunnen. Anonymkode: 26e1e...93a Kan du ikke ha på musikk i stedet for TV når du gjør ting i andre rom? Så slipper du det. Anonymkode: 999d2...bc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #36 Del Skrevet 9. august 2023 11 hours ago, AnonymBruker said: Hvor ser dere dette? Jeg har ikke sett en reklame på sikkert 10 år noe sted, har Netflix, Disney+, laster ned litt her og der, bruker NRK nett-tv, og YouTube Premium. Hvorfor gidder folk å se reklame når man ikke må? Anonymkode: 649bf...9bd Skjønner det ikke jeg heller. Det er så enkelt å bare isolere seg fra alt av masete reklame, enten gjennom abonnementer, Adblock eller bare ved å unngå enkelte tjenester. Anonymkode: 92be8...432 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #37 Del Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ser for meg at de noterer så blekket spruter hos reklamebyrået. Arnfinn sitter på gamleheimen og livestreamer i 20g hologram av datteren som nå er blitt den nye Beyonce og turnerer verden rundt. Anonymkode: 57240...4a1 Synd du skrev som anonym og ikke kan fjerne det, for jeg er sikker på at akkurat dette dukker opp som deres neste storsatsing, faktisk jævlig bra forslag dessverre 😂 Anonymkode: 733af...d13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #38 Del Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Stemmer det at skuespillerene er fra Polen? Altså at de bor der? Anonymkode: e0be8...391 Hvorfor skulle norsktalende skuespillere bo i Polen? Det er utrolig lav innvandring blant etnisk norske den veien, FRA Norge og til Polen, for å si det mildt. Anonymkode: 67b63...092 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 9. august 2023 #39 Del Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Synes de reklamene er koselige. Anonymkode: 1dc61...19d 😲😲😲😲😲😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 9. august 2023 #40 Del Skrevet 9. august 2023 FrkSolsikke skrev (23 timer siden): Jeg eeeelsker reklamefilmene med Arnfinn og familien!! 😁😁😁 nå har vi fulgt dem gjennom dating, giftemål, bolig og barn, det er jo helt topp!! 🤩🤩 ikke la sånne små ting som dette ødelegge hverdagen din da du… 😜😜 livet er for kort til å være sur!! Troll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå