AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #1 Del Skrevet 8. august 2023 Er nå 16dpo og har hatt fin stigning hele veien. Er nå tom for tester, er der nødvendig å kjøpe flere? 😅 Anonymkode: f8dcd...50e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skalbare Skrevet 8. august 2023 #2 Del Skrevet 8. august 2023 Nei, det hadde jeg nok ikke brukt penger på. Du er gravid❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #3 Del Skrevet 8. august 2023 Sluttet å teste når første test ble positiv.. Anonymkode: 8e0a9...af6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WilhelmineAmalie Skrevet 8. august 2023 #4 Del Skrevet 8. august 2023 Jeg brukte teststrimler til de ikke ble sterkere og gikk over til digital ca rundt 18 dpo tror jeg🥰 var veldig viktig for psyken å se at det steg og var sterke streker😊 koste meg faktisk litt med det haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #5 Del Skrevet 9. august 2023 Jeg testet til digital viste 3+, da følte jeg ikke det var noe poeng å teste mer🥰 Anonymkode: 76b65...3e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 9. august 2023 #6 Del Skrevet 9. august 2023 Alt for mye testet vel hver dag frem til jeg fikk 3+ på digital Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #7 Del Skrevet 10. august 2023 Jeg testet meg DPO 17 og kun den dagen. Hadde blitt et nervevrak om jeg skulle teste mange ganger og sammenligne styrke på streker. Anonymkode: 44dea...1aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #8 Del Skrevet 10. august 2023 Sluttet å teste etter første positive😊👍🏻 Anonymkode: c85f6...b39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå