Gjest Miloine Skrevet 20. januar 2006 #41 Del Skrevet 20. januar 2006 da tenker jeg de kjøpte bilen fordi de sikkert liker sota vinduer og synns det er fint. forstår ikke hvorfor jeg skal tenke noe spesielt annet enn det :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest !BettyBoob! Skrevet 21. januar 2006 #42 Del Skrevet 21. januar 2006 Da er nok jeg kjempekriminell.... Alle bilene jeg/vi har hatt har hatt sota vindu fordi vi har hundene i bur i bilen og det hindrer at folk går bort å banker på vinduet når de ser hundene.... ← Psst... tror det er kamphunder du har jeg. Ikke lov det vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 21. januar 2006 #43 Del Skrevet 21. januar 2006 Vi har sotede ruter bak i bilen. Tror ikke vi blir oppfattet som kriminelle eller harry der vi kjører rundt i sjuseteren vår av den grunn. Snakket med noen litauere i sommer. Der var det forbudt å ha sotede ruter - du kunne eventuelt få politiets tillatelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shagya Skrevet 21. januar 2006 #44 Del Skrevet 21. januar 2006 Det tenker jeg ikke over en gang, om jeg i det hele tatt legger merke til det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarabi Skrevet 21. januar 2006 #45 Del Skrevet 21. januar 2006 Psst... tror det er kamphunder du har jeg. Ikke lov det vet du. ← Stemmer det! De to største og farligste kamphundene i hele Norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest personlig Skrevet 21. januar 2006 #46 Del Skrevet 21. januar 2006 Spørs hva slags bil det er. Stort sett tenker jeg: Harry. Råner. Nye, veldig pene, store biler tenker jeg kjendiser. Når det er vanlige, normale biler tenker jeg: "WHY?" eller "Hm... hva er det de absolutt må skjule?" Er det varebil tenker jeg i hvert fall seriemorder eller voldtektsmann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. januar 2006 #47 Del Skrevet 22. januar 2006 Ville ikke ønsket meg en sånn bil, i alle fall. Jeg vil ha dagslys og fri sikt til alle kanter. Syns det er ok å se hvem som er i bilen. Ikke føle meg beglodd av "gud-vet-hvem" der inne... Det er vel et reglement for denslags også ? Graden av mørkelegging av glass på bil ? ← Man får ikke mindre dagslys ved å sote vinduene, det bare ser slik uten i fra. Det er heller ikke lov å ha sotete vindu på fører og passasjersiden fremme. Vel, nå har det kommer flere nyanser av sotete vinduer, så noen nyere biler kan ha det, men det vises nesten ikke. Jeg kunne tenkt å gjøre det på min, men det koster rundt 3000 kr så gidder jeg ikke. Min grunn er at det er vanskeligere å se hva som er inni bilen og kanskje tyvene dropper å kike inn i min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemmera Skrevet 23. januar 2006 #48 Del Skrevet 23. januar 2006 Jeg tenker ikke noe over det egentlig... og noen biler kommer jo med sotede ruter.. dessuten er det mange som soter rutene hvis de har en hund, for da vil ikke sollyset gjøre at det blir så varmt i bilen hvis hunden skal sitte baki i bur.... Er det noe galt i det....? Ikke sett alle i en bås da folkens (vet at det ikke ble gjort av alle her inne, så ta det med ro, anklager ingen for noen ting:) ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 27. januar 2006 #49 Del Skrevet 27. januar 2006 jeg er tidligere narkoman og det setter en skikkelig støkk i meg når jeg ser ting jeg assosierer med dop!en av disse tingene er folk som kjører rundt i biler med sotete vinduer slik at det ikke går an å se inn.hvorfor denne lysskyheten,spør jeg meg?er det slik at disse menneskene ikke tåler dagens lys?jeg synes det rett og slett er skremmende hvordan enkelte innordner seg.og så finnes det SÅ mange naive samfunnsborgere som lar dette bare passere! dette gjør meg KVALM! jeg har rett og slett ikke ord. at folk kjører rundt i biler der vinduene er helt mørklagte lukter kriminalitet lang vei!ja,hvorfor i det hele tatt selge slike biler?er bilforhandlere dumme i hodet?nå har ikke jeg så veldig mye til overs for onkel politi,men i slike tilfeller mener jeg at de faktisk må gripe inn før det er for sent!politiet har faktisk et ansvar for at vi lovlydige samfunnsborgere kan ferdes trygt rundt i byen uten å bli eksponert for dette! ja,hva tenker dere,jenter og gutter når dere ser biler med sotete vinduer?tenker dere lyssky aktiviteter? med hilsen fra Jon Are ← Gjør meg ingenting.. jeg kjenner mange som soter rutene sine og prøver å få den tøffeste bilen. Men det er bare det. Det behøver ikke å bety at de er kriminelle. De vil bare tøffe seg.. Akkurat det vet jeg! Men jeg synes også..det er FATALT!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SaraWit Skrevet 27. januar 2006 #50 Del Skrevet 27. januar 2006 Oj! jeg har aldri sett en så sterk og fyldig reaksjon og mange tanker ang. biler med sotetet vinduer! Artig. Har egentlig ikke tenkt på det, og har ikke så mange synspunkter på biler med sorte vinduer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Mari Skrevet 27. januar 2006 #51 Del Skrevet 27. januar 2006 Vi har sotete vinduer på vår bil, av den enkle grunn at minsten som sitter i rullestol skal få tisset uten at noen kikker inn på ham. Når vi er ute på lange bilturer selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monikabrx Skrevet 3. februar 2006 #52 Del Skrevet 3. februar 2006 Tenker dere virkelig ikke på att det kansje er en praktisk grunn til det???????????Vi har en stor newfounlender.(hund) Som absolutt ikke liker varme, derfor har vi sotet rutene. Vi lar han alldrig sitte i bilen lenge, men om vi skall inn i en butikk er det ca 1000 ganger bedre for han å sitte i bilen. Det er faktisk veldig stor forskjell på temp. i bilen med og uten sota ruter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå