Gå til innhold

hva tenker du om folk som har biler med

Gjest Jon Are

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Varg-Menja
at folk kjører rundt i biler der vinduene er helt mørklagte lukter kriminalitet lang vei!ja,hvorfor i det hele tatt selge slike biler?er bilforhandlere dumme i hodet?nå har ikke jeg så veldig mye til overs for onkel politi,men i slike tilfeller mener jeg at de faktisk må gripe inn før det er for sent!politiet har faktisk et ansvar for at vi lovlydige samfunnsborgere kan ferdes trygt rundt i byen uten å bli eksponert for dette!

Nå er det regler for hvor mye det er lov å sote bilruter, med tanke på sikten, jeg synes det holder. Folk som kjører styla biler blir allerede trakassert av politiet, så ta det med ro, de er nødt til å oppføre seg svært pent. Synes også du høres voldsomt paranoid ut, de fleste som kjører biler med sota ruter er rånete drittunger tidlig i tyveårene, som sjelden har gjort noe verre enn å røykte hasj ett par ganger. De som er skikkelig kriminelle kjører sjelden sotete og styla biler, fordi de blir lagt for mye merke til.

Endret av Varg-Menja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bodillen

Vi har sota ruter, vi! Ikke foran, da, men hele veien bak. Den var sånn da vi kjøpte'n! Og det var ikke de sota rutene som frista, men de sju setene... Det foregår ikke mye hor og narko bak de rutene, gitt. Men ungene morer seg noe skikkelig med å banke som besatt på ruta til folk som går forbi :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"åh en bil med sotete vindu."

Jeg også.

Personangrep slettet.

Misty (mod)

Endret av Misty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det virkelig nødvendig med så mange utropstegn? Ingen her har gått på personlig angrep mot deg, vet du  ;)

Jo, for tenk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma og pappa har sotete vinduer på bilen for å skjerme hunden mot solys. Ærlig talt, er det virkelig noen som henger seg opp i sånt?

Jeg kan være enig i at blodstylet BMW 1997-modell med sorte vinduer er litt suspekt, men Toyota stasjonsvogn med mørke vinduer? Vel, det er det vel ingen som akkurat bryr seg om, eller?

Endret av Caramba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Vi har sota ruter, vi! Ikke foran, da, men hele veien bak. Den var sånn da vi kjøpte'n! Og det var ikke de sota rutene som frista, men de sju setene...

Vi også av samme grunn. Har forøvrig aldri tenkt over at det var noe spes. Har også hatt en styla bil med sota ruter før. Det var en styla bil og vi var meget tidlig i tjueåra. (Har ellers en mann som liker godt bil, selv bryr jeg meg døyten. ) Men når jeg nå prøver å tenke over fenomenet er det vel to kategorier: Dyr bil med sota ruter ala den vi har i dag og gammal styla bil der stereoanlegget koster mest, ala den vi hadde etter videregående. (Det er vel slike biler det foregår mest spennende inni" Den siste er vel mest harry, men det må da hjelpe meg få lov å være litt harry og! På linje med Wunderbaum, terninger og revehale............. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Ja, det er regler for hvor mørke rutene kan være.

Ja, man ser godt ut så lenge rutene ikke er mørkere enn det som er lovlig.

Nei, det er ikke lov å sote frontruta.

Ja, det er VELDIG vanlig i miljøer der man driver med styling av bilene sine.

Ja, sivilsnuten har sota ruter for å skjule blålysa når de ikke er i bruk.

Ja, det er litt harry, og ganske upraktisk om kvelden.

Nei, det trenger ikke å være dyrt. Du får sota rutene dine selv (med film) for noen hundrelapper.

Joda, det er sikkert noen gangstere som har mørke ruter for å skjule sin lyssky aktivitet, men de aller, aller fleste som har sota ruter, har det kun fordi de synes det er kult, elller for å slippe å få så sinnsykt varm bil om sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er nok jeg kjempekriminell.... Alle bilene jeg/vi har hatt har hatt sota vindu fordi vi har hundene i bur i bilen og det hindrer at folk går bort å banker på vinduet når de ser hundene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...