AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #1 Del Skrevet 6. august 2023 Tror jeg ble tatt, men er ikke helt sikker for politimann så ikke i da jeg kom kjørende 🤔 Ble ikke stoppet. Kommer det da noe i posten? Anonymkode: 1d26b...3c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #2 Del Skrevet 6. august 2023 Jeg ble stoppet like etter der de målte. Anonymkode: 6fede...e3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #3 Del Skrevet 6. august 2023 Jeg kjørte ikke som et svin, var 30-sone og bare meg på veien, men jeg kjørte over og slapp opp pedalen da jeg så politimannen. Anonymkode: 1d26b...3c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #4 Del Skrevet 6. august 2023 De stopper deg. Du må vise førerkortet når du stoppes slik at de vet hvem de bøtelegger, og at du har lov til å kjøre bil. Blir det tatt bilde i fotoboks sender de bilde i posten, da må du bevis at det ikke er deg for å unngå bot ( fks lånt bort bilen)! Anonymkode: 8a2d9...c1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #5 Del Skrevet 6. august 2023 Du blir stoppet, og ble du ikke stoppet får du ingen bot. Rett og slett. Fotobokser er annerledes, da de tar bilde av sjåfør. Anonymkode: d7fe0...c0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #6 Del Skrevet 10. mai 2024 De nye laserne som kom i år (2024) tar video og det hele. Er det slutt på tiden der man ble stoppet i etterkant tro? https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/her-er-politiets-nye-superverktoy/16415734/ Ble fotografert i dag, og tror jeg kjørte litt fort. Etterpå så jeg etter politi lenger bort i veien som sto klare for å vinke folk inn, men så ingen. Så lurer på om de har slutta å stoppe folk etterpå, og heller sender regning rett i posten på grunn av den nye laseren som tar video. Anonymkode: 68761...289 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå