Gjest Anonymus Notarius Skrevet 8. august 2023 #21 Del Skrevet 8. august 2023 Har aldri brukt noen skjønnhetsbehandlinger, egentlig, med mindre man teller med å sminke seg hjemme. Innser jeg trolig har spart mye på det oppigjennom åra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #22 Del Skrevet 8. august 2023 laperla skrev (7 minutter siden): Fikser bryn og farger vipper, nøye med hudpleie og har ulike masker jeg rullerer på. Kuttet ut alt av hud- pedi, vippe styr i salong. Lakker negler og tær, bruker litt bodylotion med selftan av og til for å føle meg vel. Vedlikeholder tannbleking. Kjøper gode kurer og glosser/color bombs. Frisør må jeg innom hver 2,5 mnd for liten stuss og scandi hair line eller "beising" som frisøren også kaller det. Du virker utrolig glamorøs 😍 Anonymkode: 4c55f...f02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #23 Del Skrevet 8. august 2023 Gjør vell i grunn alt selv. Stusser håret, farger bryn og vipper. Ordner negler. Har kjøpestopp på ny sminke og nye hårprodukter, men erstatter det som går tomt. Anonymkode: 69e5c...461 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #24 Del Skrevet 9. august 2023 Denne tråden minne meg på alle venninnene mine som klager på dårlig råd. Men botox og fillers har de alltid råd til😳 Det blir jo minst 10 000-13 000 i året slik de holder på. Det er urovekkende mange som fortsetter med disse dyre vanene samtidig som de klager på at de sliter pga alt har blitt dyrere.. Anonymkode: b8177...8f9 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #25 Del Skrevet 9. august 2023 Fortsetter å droppe frisør. Har ikke vært hos frisør på mange år, men kjenner at nå hadde det vært godt å unne seg det. Kanskje til neste år. Anonymkode: 74ec5...a3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #26 Del Skrevet 9. august 2023 Gjør som før. Frisør, fikser føtter og hender, tannbleking, og hudbehandlinger. Men det går selvfølgelig ikke ut over viktigere ting, som lån, pensjonssparing, kvalitet mat, etc. Anonymkode: 70d87...dac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sententia Skrevet 9. august 2023 #27 Del Skrevet 9. august 2023 Alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #28 Del Skrevet 9. august 2023 Bruker ikke skjønnhetsbehandlinger til vanlig, og ikke nå heller. Føles godt å heller spare de pengene og spare i fond. Stusser håret selv, og påsatte negler synes jeg bare er grusomt harry. Har riktignok stor interesse for hudpleie og god hårpleie, og har alltid satt meg inn i virksomme ingredienser erc., men bruker dette på «hjemmespa» på badet. Synes jeg kan forsvare kostnadene med det fordi jeg ikke går til behandlinger.Er 49 år. Anonymkode: 3d586...f7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #29 Del Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bruker ikke skjønnhetsbehandlinger til vanlig, og ikke nå heller. Føles godt å heller spare de pengene og spare i fond. Stusser håret selv, og påsatte negler synes jeg bare er grusomt harry. Har riktignok stor interesse for hudpleie og god hårpleie, og har alltid satt meg inn i virksomme ingredienser erc., men bruker dette på «hjemmespa» på badet. Synes jeg kan forsvare kostnadene med det fordi jeg ikke går til behandlinger.Er 49 år. Anonymkode: 3d586...f7f Ingen som fikser neglene profesjonelt har påsatte negler De fleste velger gel. Det er en helt vanlig neglelakk, men er utrolig mer slitesterkt så denne kan jeg ha 2-3 uker på hender, og 5-6 uker på føtter. Noen velger forlengelse med akryl. Det kan se forferdelig ut om man velger billige salonger, men velger du et skikkelig sted så gir det et naturlig resultat. Anonymkode: 70d87...dac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 9. august 2023 #30 Del Skrevet 9. august 2023 Ingenting. Farger ikke håret, har ikke gjort det på 7-8 år, klipper meg av og til hos Cutters, unngår hudpleie-behandlinger, andre behandlinger etc. Unngår sminke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 9. august 2023 #31 Del Skrevet 9. august 2023 Det hender jeg drar en spyttklyse over ansiktet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 9. august 2023 #32 Del Skrevet 9. august 2023 Dropper ikke noe, men er opptatt av å finne billige alternativer. Har alltid gjort ting selv, farger/striper hår og fikser negler selv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordis Skrevet 1. september 2023 #33 Del Skrevet 1. september 2023 Har ikke kuttet ut noe, for jeg har aldri kjøpt noen skjønnhetsbehandlinger. 1-2 ganger i året stusser jeg håret hos frisør. Og det er det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 2. september 2023 #34 Del Skrevet 2. september 2023 Jeg går ikke til frisør. Negler og hudpleie har jeg alltid fikset hjemme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #35 Del Skrevet 2. september 2023 Jeg gikk i åresvis uten å farge hår. Egentlig veldig fornøyd med naturlig hårfarge men etter graviditet og en periode jeg følte meg fæl så begynte jeg med balayage og gikk over til å bli "blondine". Allikevel så forsøker jeg drøye frisørbesøkene med 3-4 måneder mellom hver gang. Da tar jeg ettervekst og klipper. Har en "billig" frisør men blir allikevel rundt 2400-2800 kroner. I sommer har jeg unt meg manikyr/pedikyr med shellac før ferie. Neglene ser dårligere ut nå enn noensinne, tørre og sprukne. Men de var fine noen uker i alle fall😄 Ellers går jeg aldri til andre behandlinger. Bruker litt dyrere kremer i ansiktet og litt sminke. Men kun basic sminke. Anonymkode: a0973...c03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 2. september 2023 #36 Del Skrevet 2. september 2023 (endret) Vipper og bryn - Farger selv, og napper bryn selv. Har naturlig lange vipper, og bruker vippeserum for å få de lenger. Negler - Legger gel selv. Voksing - Sugaring av hele kroppen selv, inkl underlivet. Hjemmelaget sukkervoks. Hud - Masse hjemme-spabehandlinger, lager egne masker osv, og noen dyre produkter må jeg ha - retinol f.eks. Brunfarge - Mella og solarium. Frisør må jeg til, men det meste av andre ting kan gjøres selv med litt tålmodighet. Jeg gjør likevel mer for å ta vare på håret hjemme nå enn før, så jeg slipper å gå like ofte til frisør og håret er sunnere. Bruker hårmaske minst en gang i uka, unngår hårføner og annen varmebehandling, håndkletørker kun med klemmebevegelser (håret er mye mer skjørt når det er vått), har aldri gredd det når det er vått (men ser mange gjør det), bruker leave-in balsam i tillegg til vanlig balsam, vasker håret (2 ganger hver gang) 2 ganger i uka, bruker hodebunnsbørste når jeg vasker det, bruker hårolje, unngår hårstrikk (bruker scrunchies og hårklemmer), og bruker split-end trimmer. Må nok likevel en tur igjen snart, for både highlights, lowlights og stuss, så kommer vel på rundt 5000 ... Endret 2. september 2023 av MariaIsabel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #37 Del Skrevet 2. september 2023 Jeg får lagt vippeextensions, men vurderer å kutte det ut. Teknikeren "min" har sluttet med vipper og ingen legger like fine og holdbare vipper som henne, så må ha refill hver andre uke nå.. Jeg går til negletekniker hver fjerde uke, pirker og biter huden på fingrene til blods hvis jeg ikke legger negler. Går til frisør for stuss. Tar lipflip 1-2 ganger i året. Ellers steller jeg føttene mine selv, lakkerer selv. Bruker colorbombs og gode hårprodukter. God hudpleie. Epilator. Kroppsskrubb og selftan drops i god lotion. Anonymkode: 31cc3...abf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #38 Del Skrevet 2. september 2023 Dere som kjøper mye skjønnhetsbehandlinger - hvor mye vil dere anslå at alt koster ila et år? Ser jo at mange gjør mye forskjellig, og det må jo bli fryktelig dyrt? Spør av nysgjerrighet. Anonymkode: 1f836...17b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #39 Del Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Dere som kjøper mye skjønnhetsbehandlinger - hvor mye vil dere anslå at alt koster ila et år? Ser jo at mange gjør mye forskjellig, og det må jo bli fryktelig dyrt? Spør av nysgjerrighet. Anonymkode: 1f836...17b Negler 12k/år. Frisør 2k/år Vipper 15k/år. Lipflip 1,5k/år. Jeg synes ikke vippene er verdt det lengre. Tidligere brukte jeg halvparten, og det var verdt det. Anonymkode: 31cc3...abf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #40 Del Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Negler 12k/år. Frisør 2k/år Vipper 15k/år. Lipflip 1,5k/år. Jeg synes ikke vippene er verdt det lengre. Tidligere brukte jeg halvparten, og det var verdt det. Anonymkode: 31cc3...abf Altså over 30 tusen i året? Wow.. 😮 Anonymkode: 1f836...17b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå