AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #1 Del Skrevet 6. august 2023 Her henger frisørbesøk i en tynn tråd. Jeg «sliter» med tanken på å svi av 2500- 3000kr hos frisøren når alt har blitt så dyrt. Så nå får jeg bryna meg på foliestriper her 🤯🙊 Anonymkode: 72cfc...427 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #2 Del Skrevet 6. august 2023 Alt🤷🏼♀️ Jeg og jentungen ordner spa hjemme iblant. Så har jeg ei venninne som hjelper til med hårklipp hvis det er nødvendig (frisør). Ordner negler selv da jeg har lange sterke negler fra naturen av og farger ikke håret. Anonymkode: 31add...b5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #3 Del Skrevet 6. august 2023 Har klippet pannelugg, slik at brynene mine ikke synes så lett. Så utenom brynene så er det ikke noe jeg har droppet på den fronten. Men har droppet linser og bruker kun briller, så sparer en del der. Anonymkode: 853dd...3a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #4 Del Skrevet 6. august 2023 Alle 😝 Anonymkode: 32993...212 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #5 Del Skrevet 6. august 2023 Har droppet manikyr. Føler meg ikke vel, men sånn er det. Bruker bare penger på hår nå. Anonymkode: 4c55f...f02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #6 Del Skrevet 6. august 2023 Har droppet det meste her og. Men jeg må til frisøren og klippe håret av og til, ellers blir det så pistrete. Jeg har egentlig aldri brukt penger på så mye annet enn det heller da😊 Anonymkode: 6d737...3e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #7 Del Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har droppet det meste her og. Men jeg må til frisøren og klippe håret av og til, ellers blir det så pistrete. Jeg har egentlig aldri brukt penger på så mye annet enn det heller da😊 Anonymkode: 6d737...3e5 Jeg klipper tuppene selv nå ☺️ Anonymkode: 72cfc...427 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym-09 Skrevet 6. august 2023 #8 Del Skrevet 6. august 2023 Jeg klipper håret selv. Er utdannet frisør men jobber ikke som det lenger. Har slutta å farge håret å. Lar det bli grått. Neglene fikser jeg selv. Men jeg bruker penger på sminke. Det er viktig for meg når jeg er såpass grå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #9 Del Skrevet 6. august 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Ordner negler selv da jeg har lange sterke negler fra naturen av og farger ikke håret. Anonymkode: 31add...b5d Hvor lange? 🤩 Anonymkode: 5d6a8...f87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #10 Del Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor lange? 🤩 Anonymkode: 5d6a8...f87 Dårlig bilde, men sånn:) Ganske harde er de også, så er veldig heldig 💅🏻 Anonymkode: 31add...b5d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #11 Del Skrevet 6. august 2023 Klarer ikke å ha de lengre, så filer de ned hver uke med glassfil 😅 Anonymkode: 31add...b5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #12 Del Skrevet 6. august 2023 Gjør alt jeg trenger selv. Anonymkode: b6891...a83 3 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #13 Del Skrevet 7. august 2023 Jeg planla å droppe frisør, men det ble katastrofe. Klipte tuppene selv, det ble skeivt og stygt. Forsøkte å farge håret selv, og det ble heller ikke særlig pent. Så jeg reiste til frisør og ordnet opp. Jeg dropper botox og ansiktsbehandlinger. Men frisør MÅ jeg til. Anonymkode: f6454...439 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chanzo Skrevet 8. august 2023 #14 Del Skrevet 8. august 2023 Til alle dere som dropper frisør; har dere vurdert å bruke lærlinger? En god del rimeligere 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #15 Del Skrevet 8. august 2023 AnonymBruker skrev (På 6.8.2023 den 18.46): Her henger frisørbesøk i en tynn tråd. Jeg «sliter» med tanken på å svi av 2500- 3000kr hos frisøren når alt har blitt så dyrt. Så nå får jeg bryna meg på foliestriper her 🤯🙊 Anonymkode: 72cfc...427 Ja, verre enn det er det faktisk ikke. Alt har blitt dyrere, men ikke dyrere enn at regnskapet blir ca likt dersom du dropper det frisøbesøket😉 Anonymkode: b8177...8f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #16 Del Skrevet 8. august 2023 Dropper neglene. Kjøpte meg elektrisk fil og bruker bare blank lakk, holder hendene pene. Frisør MÅ jeg, men hun jeg går til har alltid vært rimelig. 1500 for striper og klipp, samt vask og bryn. Hver 12.uke. Kjøper meg sminke, men går for billigere merker. Hudpleien (hjemme) er like dyr som før, men ikke typ dior. Anonymkode: 3c03e...b06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #17 Del Skrevet 8. august 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ja, verre enn det er det faktisk ikke. Alt har blitt dyrere, men ikke dyrere enn at regnskapet blir ca likt dersom du dropper det frisøbesøket😉 Anonymkode: b8177...8f9 For oss blir det ikke ca likt med bare å spare inn 2500kr. Men alt hjelper, så frisørbesøk er èn av tingene som blir nedprioritert. Bare matbudsjettet vårt har økt sykt mye, med fem barn. Så er det strømmen da, pluss renteøkninger. Vi har økte utgifter på ca 8000kr per mnd, når strømmen er som dyrest på vinteren. Anonymkode: 72cfc...427 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #18 Del Skrevet 8. august 2023 Jeg gjør alt selv, og det har jeg gjort i mange år. Halvlangt lyst hår med mye fall, trenger bare en runde med saksa innimellom og litt mild lysfarge som er lett å gjøre selv. Lange negler som jeg steller selv. Bryn og vipper sminker jeg. Tar skrubber og masker. Anonymkode: edd2d...180 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #19 Del Skrevet 8. august 2023 Jeg dropper frisøren foreløpig, må vel inn for en stuss før jula men farger selv. Pleier å ta en pedikyr med shellac og vippeløft med farge hver sommer, det ritualet utgikk i år. Litt fordi sydenturen også utgikk 😅 Negler har jeg alltid gjort selv, bryn også for det meste. Men hudpleien min får du aldri! Både dyre produkter til hjemme, og så går jeg til hudpleier en gang eller to i mnd kanskje. Anonymkode: feb1a...bb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 8. august 2023 #20 Del Skrevet 8. august 2023 Fikser bryn og farger vipper, nøye med hudpleie og har ulike masker jeg rullerer på. Kuttet ut alt av hud- pedi, vippe styr i salong. Lakker negler og tær, bruker litt bodylotion med selftan av og til for å føle meg vel. Vedlikeholder tannbleking. Kjøper gode kurer og glosser/color bombs. Frisør må jeg innom hver 2,5 mnd for liten stuss og scandi hair line eller "beising" som frisøren også kaller det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå