Gå til innhold

Leter etter en farsfigur


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. 
kanskje litt rart det her. 
Men saken er den, at jeg aldri har hatt en farsfigur i livet mitt. Og jeg kjenner nå når jeg blir eldre at behovet for det blir enda større. Jeg vet ikke hvorfor, men det gjør det og det er vanskelig. Jeg håpte kanskje at det var noen der ute som kanskje ville blitt en slags farsfigur? En trygg og rolig person som jeg kunne snakket sammen med og kanskje ha gått turer eller diverse. Bare ett helt vanlig forhold. Jeg kjenner jeg har ett så stort behov for det. 

Anonymkode: a031d...5de

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lagt merke til det samme selv fra jeg fylte 28 og til nå. Jeg har søkt en slags morsfigur. 

En tante og en kollega fyller noe av tomrommet.

Anonymkode: 22da4...4e0

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vanskelig det der, min far er død så alltid vært et tomrom der. Men nesten værre med mamma som er i live men hvor alltid jeg som datter har vært hennes mor. Jeg er den ansvarlige i relasjonen. 

Føler meg ensom og tom, lå her å gråt nå i kveld for jeg har ingen "voksen" har ingen som gir meg omsorg. Jeg har alltid vært den som gir men ikke får. 

 

Anonymkode: 7f1b5...d35

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hei. 
kanskje litt rart det her. 
Men saken er den, at jeg aldri har hatt en farsfigur i livet mitt. Og jeg kjenner nå når jeg blir eldre at behovet for det blir enda større. Jeg vet ikke hvorfor, men det gjør det og det er vanskelig. Jeg håpte kanskje at det var noen der ute som kanskje ville blitt en slags farsfigur? En trygg og rolig person som jeg kunne snakket sammen med og kanskje ha gått turer eller diverse. Bare ett helt vanlig forhold. Jeg kjenner jeg har ett så stort behov for det. 

Anonymkode: a031d...5de

Godt å høre vi er flere, selv om det ikke er det. Det er skikkelig tungt å føle det slik. Godt å høre at noen kan fylle litt av tomrommet. 

Anonymkode: a031d...5de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg har lagt merke til det samme selv fra jeg fylte 28 og til nå. Jeg har søkt en slags morsfigur. 

En tante og en kollega fyller noe av tomrommet.

Anonymkode: 22da4...4e0

 

Godt å høre vi er flere, selv om det ikke er det. Det er skikkelig tungt å føle det slik. Godt å høre at noen kan fylle litt av tomrommet. 

Anonymkode: a031d...5de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ja vanskelig det der, min far er død så alltid vært et tomrom der. Men nesten værre med mamma som er i live men hvor alltid jeg som datter har vært hennes mor. Jeg er den ansvarlige i relasjonen. 

Føler meg ensom og tom, lå her å gråt nå i kveld for jeg har ingen "voksen" har ingen som gir meg omsorg. Jeg har alltid vært den som gir men ikke får. 

 

Anonymkode: 7f1b5...d35

Føler med deg. Det føles ensomt ❤️ 

hva vil du gjøre med det? Jeg blir nesten desperat på jakt etter en farsfigur liksom… er rart og vanskelig. 

Anonymkode: a031d...5de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Føler med deg. Det føles ensomt ❤️ 

hva vil du gjøre med det? Jeg blir nesten desperat på jakt etter en farsfigur liksom… er rart og vanskelig. 

Anonymkode: a031d...5de

Pass på. Jeg gjorde det samme for noen år siden. Å være "på desperat jakt" etter en fars figur er ikke bra. Jeg fikk flere napp hvor samtlige viste seg å være menn som tente på damer med daddy issues

Mange utspekulerte der ute som vet å utnytte noen andre sitt svake punkt

Anonymkode: 345a6...0f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Pass på. Jeg gjorde det samme for noen år siden. Å være "på desperat jakt" etter en fars figur er ikke bra. Jeg fikk flere napp hvor samtlige viste seg å være menn som tente på damer med daddy issues

Mange utspekulerte der ute som vet å utnytte noen andre sitt svake punkt

Anonymkode: 345a6...0f3

Takk for du sier i fra ❤️ jeg har vært så redd for det der..

Anonymkode: a031d...5de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Pass på. Jeg gjorde det samme for noen år siden. Å være "på desperat jakt" etter en fars figur er ikke bra. Jeg fikk flere napp hvor samtlige viste seg å være menn som tente på damer med daddy issues

Mange utspekulerte der ute som vet å utnytte noen andre sitt svake punkt

Anonymkode: 345a6...0f3

Men hvor la du ut at du ønsket dette? Eller hvor henvendte du deg?

Anonymkode: a031d...5de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hei. 
kanskje litt rart det her. 
Men saken er den, at jeg aldri har hatt en farsfigur i livet mitt. Og jeg kjenner nå når jeg blir eldre at behovet for det blir enda større. Jeg vet ikke hvorfor, men det gjør det og det er vanskelig. Jeg håpte kanskje at det var noen der ute som kanskje ville blitt en slags farsfigur? En trygg og rolig person som jeg kunne snakket sammen med og kanskje ha gått turer eller diverse. Bare ett helt vanlig forhold. Jeg kjenner jeg har ett så stort behov for det. 

Anonymkode: a031d...5de

Huff.. denne tråden fikk meg til å anke enda mer på at jeg ikke har vært interessert i å finne en morsfigur til barnet mitt. 

Anonymkode: cf589...b0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men hvor la du ut at du ønsket dette? Eller hvor henvendte du deg?

Anonymkode: a031d...5de

Her og der, helt tilfeldig. Møtt noen via chat. Men også menn jeg har blitt kjent med IRL å hvor jeg har betrodd meg til de etter litt tid når jeg ble trygg på de. Sier ikke at dette vil skje deg men vær obs på det hvertfall. Lykke til og ta vare på deg selv ❤️

Anonymkode: 345a6...0f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Her og der, helt tilfeldig. Møtt noen via chat. Men også menn jeg har blitt kjent med IRL å hvor jeg har betrodd meg til de etter litt tid når jeg ble trygg på de. Sier ikke at dette vil skje deg men vær obs på det hvertfall. Lykke til og ta vare på deg selv ❤️

Anonymkode: 345a6...0f3

Tusen takk for svar ❤️ 

Anonymkode: a031d...5de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.8.2023 den 1.53):

Ja vanskelig det der, min far er død så alltid vært et tomrom der. Men nesten værre med mamma som er i live men hvor alltid jeg som datter har vært hennes mor. Jeg er den ansvarlige i relasjonen. 

Føler meg ensom og tom, lå her å gråt nå i kveld for jeg har ingen "voksen" har ingen som gir meg omsorg. Jeg har alltid vært den som gir men ikke får. 

 

Anonymkode: 7f1b5...d35

Åh, det er akkurat sånn jeg har det. Jeg trenger så sårt omsorg, som jeg aldri har fått. Er mamma selv nå og må pøse ut omsorg daglig. Men aldri få, det er så vondt at det er uutholdelig innimellom. 

❤️❤️

Anonymkode: ea12b...f32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 8.8.2023 den 22.19):

Åh, det er akkurat sånn jeg har det. Jeg trenger så sårt omsorg, som jeg aldri har fått. Er mamma selv nå og må pøse ut omsorg daglig. Men aldri få, det er så vondt at det er uutholdelig innimellom. 

❤️❤️

Anonymkode: ea12b...f32

Ja, jeg er også mamma selv ❤️ Og etter jeg ble mamma, kjente jeg enda mer på savnet etter det jeg ikke fikk ❤️ 

Anonymkode: a031d...5de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...