Gå til innhold

Noen andre som opplever å ikke få varsler på telefon (Messenger, facebook)?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har sjekket innstillingene 100 ganger, så det er ikke noe som tilsier at jeg ikke skal få varsler.

Det gjelder spesielt facebook og Messenger. Facebook får jeg ingen varsler fra lenger. Jeg må fysisk inn i appen for å se varsler og noen ganger kommer det ikke opp da heller. På Messenger får jeg av og til varsler om nye meldinger, men andre ganger kan jeg gå inn i appen og så se at noen har skrevet melding til meg.

Begge appene er oppdatert, så jeg skjønner ikke hva som er greia. Lurer på om andre også opplever det samme?

Anonymkode: dfe78...757

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja!! Det er så irriterende. Spesielt messenger, da mye av kommunikasjonen med barnas venners foreldre kun er der... Ofte så ser jeg ikke meldinger om besøk etc før det er for sent. Alt er på, på innstillinger. Både på messenger og telefonen. 

Anonymkode: 2d118...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jepp, har vært sånn noen mnd til meg nå. Samme problem for flere jeg kjenner. Skikkelig irriterende. 

Anonymkode: a4a08...b7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bingo om jeg får varsler fra Messenger. Alt av varsler og tillatelser er på.

I Facebook kan jeg få varsel flere dager etterpå (i appen)

Har prøvd alt. Skru av/på, tømt mellomlager, skrudd av/på batterisparing m.m. ingenting virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Samme her... Kan være det hjelper å avinstallere, restarte mobil og så installere på nytt. Hjalp ikke på min forrige mobil. Litt raskere nå med ny mobil, men fortsatt tregt. Men nå... så har jeg alltid 1 varsel liggende om ny melding i messenger på Facebook appen 🫠

Anonymkode: a7380...e30

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Sjekk innstillinger. Slå på chatbobler. Det burde virke.

Anonymkode: 7da77...6ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Chatbobler er jo bare sykt irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Blizz1 skrev (Akkurat nå):

Chatbobler er jo bare sykt irriterende.

Forsåvidt enig. Men jeg ønsket heller ikke varsler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg får sjelden varsel om mld på messenger, har vært slik noen mnd nå. Har også chatbobler på, men det hjelper ikke. Når jeg åpner telefonen, så ser jeg at jeg plutselig har fått en mld🤷‍♀️

Anonymkode: bc96d...ade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ts her.

Ok, så det er mange som har det problemet.

Innstillingene er sjekket og gått gjennom 100 ganger, så problemet ligger ikke der.

Jeg misliker egentlig chattebobler, men skal teste det. Litt dumt å ikke se meldinger fra folk før en stund etter de har sendt den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
cisco1 skrev (Akkurat nå):

Kan du ikke be folk sende vanlig sms?

Nei, jeg kan ikke det. Jeg driver med frivillig arbeid osv. Da har jeg ikke telefonnummeret til alle der for eksempel.

For øvrig har jeg også hatt problemer med at sms ikke kommer frem. På Messenger kommer de i det minste frem selv jeg ikke alltid får varsel om det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, men det varierer. Har opplevd å ikke få varsler både ved messenger, facebook, tekstmeldinger og anrop. Facebook-varsler får jeg aldri på tlf lenger.

Anonymkode: 16425...97e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

Jeg har et lignende problem, men jeg får varsler om meldinger på messenger som vanlig. Hvis noen ringer meg på messenger får jeg imidlertid ingen ting.

Anonymkode: db005...ae0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...