AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #1 Del Skrevet 5. august 2023 Jeg har aldri brodert før (sett bort i fra i håndarbeidstimene på grunnskolen). Men jeg har veldig lyst på Hardanger- eller Nordhordalandsbnuad, og der er det brodert bringeduk. Er det noen som vet hvilken vanskelighetsgrad slik brodering ligger på? Anonymkode: 4fd18...9a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #2 Del Skrevet 5. august 2023 Er det ullbroderi eller perlebroderi du vil ha? Ullbroderi er jo bare korssting og sånn sett ganske basic, det er ikke vanskelig å lære seg Har forstått det sånn at perlebroderi er litt vanskeligere, men tror det er ganske greit når man har fått litt trening på det. Anonymkode: a3203...9d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #3 Del Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det ullbroderi eller perlebroderi du vil ha? Ullbroderi er jo bare korssting og sånn sett ganske basic, det er ikke vanskelig å lære seg Har forstått det sånn at perlebroderi er litt vanskeligere, men tror det er ganske greit når man har fått litt trening på det. Anonymkode: a3203...9d4 Jeg har ikke helt bestemt meg. Begge deler er fint, men perler virker mer vanskelig ja. Dere som kan brodere perler, har dere tatt kurs i dette? Kan man ta opp igjen broderingen og starte på nytt om det blir stygt. første gangen? ts Anonymkode: 4fd18...9a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #4 Del Skrevet 5. august 2023 Hvis dubskal brodere på stramei er det ikke vanskelig med hverken perler eller ull. Jeg hadde aldri brodert ibhele mitt liv, men fikk til å brodere fyriermer (løsmansjetter) uten for mye plunder🙂 Anonymkode: f0560...f0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #5 Del Skrevet 5. august 2023 Hei, denne siden har syanvisninger og materialpakker. Mener å huske at eieren også er tilgjengelig for å svare på spørsmål. Sjekk her: https://perlebetta.no/produktkategori/bunadsutstyr/materialpakker/ Tenker å sy hardangerbunad selv. Skal ta nettkurset til sidserk.no først. Og så brodere bringeklut. Anonymkode: 052cc...17f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #6 Del Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei, denne siden har syanvisninger og materialpakker. Mener å huske at eieren også er tilgjengelig for å svare på spørsmål. Sjekk her: https://perlebetta.no/produktkategori/bunadsutstyr/materialpakker/ Tenker å sy hardangerbunad selv. Skal ta nettkurset til sidserk.no først. Og så brodere bringeklut. Anonymkode: 052cc...17f Tusen takk for tips! ts Anonymkode: 4fd18...9a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå