AnonymBruker Skrevet 20. januar #21 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (På 5.8.2023 den 19.18): Hva i all verden er det som får dere til å ha urna på hylla hjemme? Anonymkode: 6ee78...19b Gammel tråd, men svarer likevel. For min del var separat kremering eneste alternativ, katten fortjente bedre enn å bli kremert og deretter kasta som om han var gårsdagens søppel. Anonymkode: 088b8...615 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luringa Skrevet 20. januar #22 Del Skrevet 20. januar Ts her. Jeg betalte like under 5000 kr for avlivnig, og begravde pus i hagen❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C8H10N4O2 Skrevet 22. januar #23 Del Skrevet 22. januar Luringa skrev (På 20.1.2025 den 22.40): Ts her. Jeg betalte like under 5000 kr for avlivnig, og begravde pus i hagen❤️ 😮😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #24 Del Skrevet 22. januar Vi måtte avlive vår i november. Synes dyrlegene et gode på dette, det var forferdelig trist og vondt og ta farvel med min bestevenn igjennom 16 år, men hun var veldig syk og det var det beste for henne. Vi betalte 3500kr for avlivningen og begravet henne hjemme i hagen Anonymkode: b19ed...f55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #25 Del Skrevet 22. januar Jeg avlivde min hjertekatt 17 januar i fjor. Høres helt absurd ut men vi tok han med hjem, lot broren hans og hunden vår si farvel og lot han ligge godt innpakket nederst i fryseren til sommeren kom så vi kunne begrave han. Ble helt fullstendig feil for meg at han ikke skulle bli med hjem igjen etter alle årene våre sammen. Kondolerer ❤️ Anonymkode: 2de82...152 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 24. januar #26 Del Skrevet 24. januar Pusapalooza skrev (På 5.8.2023 den 18.50): Jeg må med tungt hjerte avlive min høyt elskede pus på mandag. Ser det er ulike muligheter etter avlivning. Hva har du/dere valgt? Og hva er pris? Jeg vet avlivningen kommer på 2500 kr, men blir sikkert mer også da jeg ikke kan ta henne med hjem og begrave henne i hagen, noe jeg veldig gjerne skulle gjort.💔 Prisen sjokkerer meg. Men å miste en pus kan man ikke sette pris på. Jeg har avlivet 2 puser. Den ene ble skadet, den andre pga sykdom. Den første gangen greide jeg ikke være med. Min datter var det. Jeg satt i bilen og gråt. Jeg gråt også over nr 2. Hun var min. Jeg gråt over begge. De var med meg i 14 og 16 år. Det er en stor del av livet. Men som dyreeier må man ta ansvar. Når dyr har det vondt må vi la dem gå. Dette er ikke lett for oss mennesker. Likevel, vi kan ikke la dyrene lide, ha det vondt. Jeg har bilder og opplevelser i hodet. Kattene er alltid med meg. De var hele barndommen til min datter. I dag har jeg nye katter. De erstatter ikke de gamle. Lager nye historier. Beriker min hverdag. Hver katt har sin egen personlighet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå