AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #41 Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke for å være slem, men han virker litt tilbakestående ut. Men det sagt, for å være litt balansert og objektivt, så er denne setningen også ekstremt merkelig "Gav beskjed at ingen jenter/ kvinner liker at ting blir så intenst i bli kjent fasen". Greit nok hvis du blokker etter å ha sagt dette, men ellers er det...på samme nivå. Anonymkode: 27a75...7af Nei. Ble ikke blokkert etterpå. han mente og han ikke hadde sendt hjerter også. Så sa jeg ok. etter en stund så fikk jeg en unnskyldning og han første seg forferdelig. Men håper vi kunne være nett venner. for jeg går ingen steder sa han. 😳 så nå er nettdating ute av bildet foreløpig. tror jeg Anonymkode: 6f800...66b 1
Blåjojo Skrevet 6. august 2023 #42 Skrevet 6. august 2023 Høres ut som han er ganske creepy ja. Sånne sa jeg takk og farvel til ganske fort da jeg var på Tinder. Anbefaler at du blokkerer han, for da slipper du å tenke mer på det. Husk å ikke oppgi etternavn, arbeidsplass, og vær veldig vag på hvor du bor. Spør de på nytt så overse bare spørsmålet eller svar at du ikke føler deg komfortabel med å svare på det. De fleste respekterer det, men de som er creepy maser og skal overbevise deg om at de ikke vil deg noe vondt. 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #43 Skrevet 6. august 2023 Blåjojo skrev (5 timer siden): Høres ut som han er ganske creepy ja. Sånne sa jeg takk og farvel til ganske fort da jeg var på Tinder. Anbefaler at du blokkerer han, for da slipper du å tenke mer på det. Husk å ikke oppgi etternavn, arbeidsplass, og vær veldig vag på hvor du bor. Spør de på nytt så overse bare spørsmålet eller svar at du ikke føler deg komfortabel med å svare på det. De fleste respekterer det, men de som er creepy maser og skal overbevise deg om at de ikke vil deg noe vondt. Det morsomme er jo at han alltid sa jeg er snillere en de fleste og tålmodig. 🙄 Anonymkode: 6f800...66b
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #44 Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Så jeg er nå kommet meg på dating app og matchet med en fyr. Syns han virket koselig og lett å chatte med Men etter 1 dag chatting i meldingene jeg får kan det inneholde syv 🥰og noen ❤️ Jeg syns det er for tidlig for fort Dette er for meg litt rart Gav beskjed at ingen jenter/ kvinner liker at ting blir så intenst i bli kjent fasen Dette til ingen nytte Er dette vanlig for dere? Greit når du er forelsket men det kan bli fir mye Hjelp Anonymkode: 6f800...66b For å være helt ærlig, nei det er ikke normalt! Han må være desperat, og når dere først har møttes er det mest sannsynlig over. Glem han og gå videre. Er selv mann og kunne ikke falt meg inn å brukt slik før langt ut i dating fasen. Men da bare til slutt. Anonymkode: 19f1a...a83
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #45 Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): For meg er det. Måtte sjekke de første mld jeg fikk av han. Og det er hjerter fra første melding. og nå sier han at han ikke har sendt noen hjerter i det hele tatt. Anonymkode: 6f800...66b Dette ble for mye av alt. Emojiene er ok, min nye kjæreste på 42 år er/var også litt raus med emojiene, men ikke hjerter og kyss de første ukene. Denne fyren skriver slitsomt, er dårlig til å formulere seg, fremstår kaotisk og desperat. Hadde ikke overrasket meg om han har tankekjør og litt utfordringer med impuøskontrollen. Jeg hadde takket for meg etter en slik melding. Men det er nå meg som ønsker å dele livet med en mer rolig, selvstendig mannemann som kan regulere egne emosjoner og som kan grammatikk. Anonymkode: 55704...c12 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #46 Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): For meg er det. Måtte sjekke de første mld jeg fikk av han. Og det er hjerter fra første melding. og nå sier han at han ikke har sendt noen hjerter i det hele tatt. Anonymkode: 6f800...66b En ting er smileyene, men legg også merke til bruken av.... etter hver setning. Jeg hadde en eks som også skrev slik (uten alle smilefjesene), og det var ikke bra. Det ble brukt fordi jeg alltid skulle tenke over hva jeg gjorde osv. Anonymkode: f8221...0ea 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #47 Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): En ting er smileyene, men legg også merke til bruken av.... etter hver setning. Jeg hadde en eks som også skrev slik (uten alle smilefjesene), og det var ikke bra. Det ble brukt fordi jeg alltid skulle tenke over hva jeg gjorde osv. Anonymkode: f8221...0ea Det er klart man tolker ulikt utfra egne erfaringer. Når skriftlig kommunikasjon nærmer seg muntlig form, slik som chat, så vil det oppstå en rekke personlige stiler. Selv bruker jeg ... midt i setninger for å illustrere en kunstpause eller tenkepause, eller på slutten av setninger for å dra den ut, som regel i en hypotetisk/retorisk setting. Anonymkode: 1de97...2a1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå