AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #21 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For meg er det. Måtte sjekke de første mld jeg fikk av han. Og det er hjerter fra første melding. og nå sier han at han ikke har sendt noen hjerter i det hele tatt. Anonymkode: 6f800...66b Jøss, var litt vel mye det der Anonymkode: 14a20...291 2
Flintis Skrevet 5. august 2023 #22 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): For meg er det. Måtte sjekke de første mld jeg fikk av han. Og det er hjerter fra første melding. og nå sier han at han ikke har sendt noen hjerter i det hele tatt. Anonymkode: 6f800...66b Det var 🥰 ikke❤️ men sikkert nok.
Artmo3 Skrevet 5. august 2023 #23 Skrevet 5. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Husk at 99% av menn er mentalt handicappede på det sosial-emosjonelle planet. De kan godt være ålreite og smarte ellers. Så absolutt ingen av dem vet hvordan de skal gå fram. De er for intense, for lite intense, for entusiastiske, for kjedelige, slibrige, tørre osv. 🤩🤡😍😍🥰🥰🤩🥰😍🥰💖💝💘💕💗💞 Anonymkode: f0f42...969 Husk at selv om dine bitre erfaringer med at 99% av de du har møtt er dårlige menn, så betyr ikke det at dine anekdoter samsvarer med gjennomsnittet i befolkningen Hadde du sagt at du nesten kun har møtt ræva menn, så hadde du hatt rett, for det er det bare du som vet, å prøve å snakke for menn generelt derimot har du ikke noe grunnlag for Endret 5. august 2023 av Artmo3 1
Flintis Skrevet 5. august 2023 #24 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har du dekning for disse påstandene dine, eller er det slik du og venninnene dine mener? Nå har jeg studert psykologi i noen år, og ikke en gang har jeg sett noe lektyre som bekrefter påstandene dine. Anonymkode: 27c6a...5bb Kanskje det kan forskes på?
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #25 Skrevet 5. august 2023 Flintis skrev (10 minutter siden): Det var 🥰 ikke❤️ men sikkert nok. Det var på andre mld. Anonymkode: 6f800...66b
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #26 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jøss, var litt vel mye det der Anonymkode: 14a20...291 Ja. Dette var i alle mld. Anonymkode: 6f800...66b
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #27 Skrevet 5. august 2023 Han virker helt tilbakestående. Det er min ærlige mening. Men jeg har tidligere blitt positivt overrasket og jeg har blitt negativt overrasket over å ha møtt damer som jeg først hadde kommunisert med på mld. Jeg er mann og var ganske aktiv på tinder o.l. før. En gang traff jeg ei som var mye yngre enn meg, og som jeg var usikker på om var mentalt tilbakestående da hun begynte å sende meldinger, men utfra profilen på sosiale medier skjønte jeg at hun ikke var det, så vi møttes (hun var skikkelig pen!!) Hun ble jeg skikkelig positivt overrasket over. Og så har jeg hatt motsatte opplevelser. Anonymkode: 29f34...d3a
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #28 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Han virker helt tilbakestående. Nå må vi roe ned karakteristikkene av mennesker vi ikke vet annet om den lille brøkdelen vi får servert her inne. Jeg tror rett og slett dette til syvende og sist nok er en helt alminnelig og grei mann som tidligere ikke har hatt den store suksessen med flørt og dating tidligere, og dermed blir overivrig. Ikke ulikt en hundevalp som mistet moren sin første levemåneden i et hjem hvor de tobeinte overså han siden de andre valpene viste tydeligere og bedre kvaliteter. Anonymkode: 1de97...2a1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #29 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Han virker helt tilbakestående. Det er min ærlige mening. Men jeg har tidligere blitt positivt overrasket og jeg har blitt negativt overrasket over å ha møtt damer som jeg først hadde kommunisert med på mld. Jeg er mann og var ganske aktiv på tinder o.l. før. En gang traff jeg ei som var mye yngre enn meg, og som jeg var usikker på om var mentalt tilbakestående da hun begynte å sende meldinger, men utfra profilen på sosiale medier skjønte jeg at hun ikke var det, så vi møttes (hun var skikkelig pen!!) Hun ble jeg skikkelig positivt overrasket over. Og så har jeg hatt motsatte opplevelser. Anonymkode: 29f34...d3a Var meldingene såpass enkle? Det blir feil å dømme ut fra bare meldinger. Man må møtes på dater og prate sammen. Anonymkode: a1c5f...741
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #30 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Var meldingene såpass enkle? Det blir feil å dømme ut fra bare meldinger. Man må møtes på dater og prate sammen. Anonymkode: a1c5f...741 Nei. Men når han begynner å bli lovi dovi fra begynnelsen så blir jeg faktisk skremt av at hei skal plutselig bety at vi er sammen. og veldig ivrig. jeg trenger ikke en valp. Anonymkode: 6f800...66b 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #31 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Nei. Men når han begynner å bli lovi dovi fra begynnelsen så blir jeg faktisk skremt av at hei skal plutselig bety at vi er sammen. og veldig ivrig. jeg trenger ikke en valp. Anonymkode: 6f800...66b OK, nå spurte jeg han mannen jeg siterte som hadde møtt ei pen dame på date. Men skjønner ditt syn på han mannen også, TS! Anonymkode: a1c5f...741
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #32 Skrevet 5. august 2023 Ut fra måten han skriver på, så hadde jeg tenkt kutt med en gang. For et mas!! Han virker jo helt sosialt inkompetent, spør du meg. Er det mas om å ringes? Ser du svarer slik som jeg gjør til mannfolk som vil ringes for fort, jeg har også unger som ofte er sammen med meg i stua. Det passer sjelden å ringes, blir helt matt av dette maset fra dag 1. Anonymkode: 81a92...dcf 1 1
Gjest Bombasi Skrevet 5. august 2023 #33 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Så jeg er nå kommet meg på dating app og matchet med en fyr. Syns han virket koselig og lett å chatte med Men etter 1 dag chatting i meldingene jeg får kan det inneholde syv 🥰og noen ❤️ Jeg syns det er for tidlig for fort Dette er for meg litt rart Gav beskjed at ingen jenter/ kvinner liker at ting blir så intenst i bli kjent fasen Dette til ingen nytte Er dette vanlig for dere? Greit når du er forelsket men det kan bli fir mye Hjelp Anonymkode: 6f800...66b Nei, slikt er ikke vanlig. Han høres desperat ut, eventuelt lovebomber deg med hensikt. Jeg som mann ville heller ikke likt å få slik respons fra en kvinne så tidlig i en blikjentfase. Man kan jo bli skremt av mindre.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #34 Skrevet 5. august 2023 Bombasi skrev (49 minutter siden): Nei, slikt er ikke vanlig. Han høres desperat ut, eventuelt lovebomber deg med hensikt. Jeg som mann ville heller ikke likt å få slik respons fra en kvinne så tidlig i en blikjentfase. Man kan jo bli skremt av mindre. Ga beskjed om dette ikke gikk. Sa da kutter vi ut. men jeg for svinner ikke. Fir nettvenner kan vi være ? blir redd jeg Anonymkode: 6f800...66b
Gjest Bombasi Skrevet 5. august 2023 #35 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ga beskjed om dette ikke gikk. Sa da kutter vi ut. men jeg for svinner ikke. Fir nettvenner kan vi være ? blir redd jeg Anonymkode: 6f800...66b Du får blokkere han.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #36 Skrevet 5. august 2023 Som nevnt over, desperat fyr. Og alle … hadde fått meg til å løpe. Han virker utrolig usikker på seg selv, og du er trolig den første som har nappet på profilen hans. Anonymkode: 55210...7e0 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #37 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Som nevnt over, desperat fyr. Og alle … hadde fått meg til å løpe. Han virker utrolig usikker på seg selv, og du er trolig den første som har nappet på profilen hans. Anonymkode: 55210...7e0 Dating er pokker meg skummelt 😳 Anonymkode: 6f800...66b 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #38 Skrevet 5. august 2023 Hoff han virket freaky 😳og de meldingene du la ut😂😂herregud. Nei dump og blokker finnes mye annet bra i stede der ute. Ser du har en datter pass godt på henne. Ikke inviter menn hjem når hun er der👍møt på offentlig sted osv. Vær forsiktig ❤️ Anonymkode: 3938d...cd8 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #39 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Hoff han virket freaky 😳og de meldingene du la ut😂😂herregud. Nei dump og blokker finnes mye annet bra i stede der ute. Ser du har en datter pass godt på henne. Ikke inviter menn hjem når hun er der👍møt på offentlig sted osv. Vær forsiktig ❤️ Anonymkode: 3938d...cd8 Det er og en av grunnene jeg ikke lar noen ukjente ringe meg i første omgang. Anonymkode: 6f800...66b
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #40 Skrevet 6. august 2023 Ikke for å være slem, men han virker litt tilbakestående ut. Men det sagt, for å være litt balansert og objektivt, så er denne setningen også ekstremt merkelig "Gav beskjed at ingen jenter/ kvinner liker at ting blir så intenst i bli kjent fasen". Greit nok hvis du blokker etter å ha sagt dette, men ellers er det...på samme nivå. Anonymkode: 27a75...7af
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå