AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #1 Skrevet 5. august 2023 Så jeg er nå kommet meg på dating app og matchet med en fyr. Syns han virket koselig og lett å chatte med Men etter 1 dag chatting i meldingene jeg får kan det inneholde syv 🥰og noen ❤️ Jeg syns det er for tidlig for fort Dette er for meg litt rart Gav beskjed at ingen jenter/ kvinner liker at ting blir så intenst i bli kjent fasen Dette til ingen nytte Er dette vanlig for dere? Greit når du er forelsket men det kan bli fir mye Hjelp Anonymkode: 6f800...66b 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #2 Skrevet 5. august 2023 Husk at 99% av menn er mentalt handicappede på det sosial-emosjonelle planet. De kan godt være ålreite og smarte ellers. Så absolutt ingen av dem vet hvordan de skal gå fram. De er for intense, for lite intense, for entusiastiske, for kjedelige, slibrige, tørre osv. 🤩🤡😍😍🥰🥰🤩🥰😍🥰💖💝💘💕💗💞 Anonymkode: f0f42...969 4 5
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #3 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så jeg er nå kommet meg på dating app og matchet med en fyr. Syns han virket koselig og lett å chatte med Men etter 1 dag chatting i meldingene jeg får kan det inneholde syv 🥰og noen ❤️ Jeg syns det er for tidlig for fort Dette er for meg litt rart Gav beskjed at ingen jenter/ kvinner liker at ting blir så intenst i bli kjent fasen Dette til ingen nytte Er dette vanlig for dere? Greit når du er forelsket men det kan bli fir mye Hjelp Anonymkode: 6f800...66b Hvor gamle er dere. Er mannen 40+ er det kanskje litt sært og rart med masse hjerter og emojies. Anonymkode: a1c5f...741 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #4 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvor gamle er dere. Er mannen 40+ er det kanskje litt sært og rart med masse hjerter og emojies. Anonymkode: a1c5f...741 Jeg er 46 han 50. For meg er dette vel drøyt. får avsmak rett og slett. sender bilder hele tia. Og svarer jeg ikke er det mld på mld. For intenst. 🙈 Er jeg bare for sær? Anonymkode: 6f800...66b 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #5 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er 46 han 50. For meg er dette vel drøyt. får avsmak rett og slett. sender bilder hele tia. Og svarer jeg ikke er det mld på mld. For intenst. 🙈 Er jeg bare for sær? Anonymkode: 6f800...66b Oi, han høres litt desperat ut. Trodde dere var i 20 eller 30 åra.. Ja da vil jeg si han virker noe sær med tanke på alder. Hvor lenge har han vært singel? Anonymkode: a1c5f...741 4 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #6 Skrevet 5. august 2023 Menn (og damer) over 40 er jode teiteste på sosiale medier. Det er et fenomen. 😄 Går det ikke an å be fyren ta det ned et hakk? Rak kommunikasjon er det beste for menn. Hvis han ikke tar beskjed, så kan du jo dumpe ham. Da tar han sikkert ikke i mot beskjed ellers heller. M48 Anonymkode: f0f42...969
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #7 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Menn (og damer) over 40 er jode teiteste på sosiale medier. Det er et fenomen. 😄 Går det ikke an å be fyren ta det ned et hakk? Rak kommunikasjon er det beste for menn. Hvis han ikke tar beskjed, så kan du jo dumpe ham. Da tar han sikkert ikke i mot beskjed ellers heller. M48 Anonymkode: f0f42...969 Jo gjorde det. og han skrev er det mulig å elske chatten? da skrev jeg at slike ord kan skremme når det blir litt vel intenst. er jeg intens ? Ja det blir for mye med hjerter osv. sier han er tålmodig osv. Jeg tenner ikke på slikt. men han forstår ikke. gir opp snart. 🙈 Anonymkode: 6f800...66b
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #8 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Oi, han høres litt desperat ut. Trodde dere var i 20 eller 30 åra.. Ja da vil jeg si han virker noe sær med tanke på alder. Hvor lenge har han vært singel? Anonymkode: a1c5f...741 Har ikke fanari. syns jeg holder mye tilbake. Men kjenner jo ikke fyren 🤷♀️ Er til å bli matt av Anonymkode: 6f800...66b
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #9 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Husk at 99% av menn er mentalt handicappede på det sosial-emosjonelle planet. De kan godt være ålreite og smarte ellers. Så absolutt ingen av dem vet hvordan de skal gå fram. De er for intense, for lite intense, for entusiastiske, for kjedelige, slibrige, tørre osv. 🤩🤡😍😍🥰🥰🤩🥰😍🥰💖💝💘💕💗💞 Anonymkode: f0f42...969 Når du er for intens i begynnelsen og begynner å snakke om han er flyttbar, sendes hjerter osv. blir det for mye. Kan jo ikke ha en samtale uten de 🥰🥰🥰🥰🥰 og ❤️. Det skjønner vel du og?? Anonymkode: 6f800...66b 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #10 Skrevet 5. august 2023 Jeg ville ha avsluttet samtalen i en situasjon som beskrevet, og jeg er mann. Anonymkode: 1a3f6...a46 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #11 Skrevet 5. august 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Når du er for intens i begynnelsen og begynner å snakke om han er flyttbar, sendes hjerter osv. blir det for mye. Kan jo ikke ha en samtale uten de 🥰🥰🥰🥰🥰 og ❤️. Det skjønner vel du og?? Anonymkode: 6f800...66b Ja. Derfor den ironiske emoji-tiraden. En ting er klønete chatting. Det at han er immun mot å ta i mot tilbakemeldinger hadde uroet meg mye. (veldig) Anonymkode: f0f42...969 4 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #12 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ja. Derfor den ironiske emoji-tiraden. En ting er klønete chatting. Det at han er immun mot å ta i mot tilbakemeldinger hadde uroet meg mye. (veldig) Anonymkode: f0f42...969 Ja. Sa nettopp at dette ble for intenst for meg. Prøver bare å være hyggelig får jeg til svar. Anonymkode: 6f800...66b
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #13 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg ville ha avsluttet samtalen i en situasjon som beskrevet, og jeg er mann. Anonymkode: 1a3f6...a46 Takk. Det er det jeg prøver på. Prøver bare å være hyggelig sa han. Uff , føler meg slem. Men det blir for mye. Anonymkode: 6f800...66b
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #14 Skrevet 5. august 2023 Det er ikke normalt i det hele tatt, ville kuttet han ut. Det er ikke vanlig å bruke hjerte-emoji før et stykke inn i chatten, etter at kvinnen har startet med det først. Det virker passe desperat og feminint? Anonymkode: 55210...7e0 1
Artmo3 Skrevet 5. august 2023 #15 Skrevet 5. august 2023 Folk er forskjellige, mange damer vil elske slikt, mens andre blir skremt Både jeg og dama var sånn tidlig, og hadde veldig mye kontakt gjennom dagen, og det er sånn vi likte det Så da kan det hende deres personlighet bare ikke matcher
Friluftsmann70 Skrevet 5. august 2023 #16 Skrevet 5. august 2023 Enig med deg, Flørt og bli kjent er å lære hverandre å kjenne, sende signaler, tolke og ta steg for steg. Her er det bare å kutte kontakt, tror ikke dere er på samme bølgelengde. 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #17 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er 46 han 50. For meg er dette vel drøyt. får avsmak rett og slett. sender bilder hele tia. Og svarer jeg ikke er det mld på mld. For intenst. 🙈 Er jeg bare for sær? Anonymkode: 6f800...66b 🚩 Anonymkode: 80a36...08e 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #18 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Husk at 99% av menn er mentalt handicappede på det sosial-emosjonelle planet. De kan godt være ålreite og smarte ellers. Så absolutt ingen av dem vet hvordan de skal gå fram. De er for intense, for lite intense, for entusiastiske, for kjedelige, slibrige, tørre osv. 🤩🤡😍😍🥰🥰🤩🥰😍🥰💖💝💘💕💗💞 Anonymkode: f0f42...969 Har du dekning for disse påstandene dine, eller er det slik du og venninnene dine mener? Nå har jeg studert psykologi i noen år, og ikke en gang har jeg sett noe lektyre som bekrefter påstandene dine. Anonymkode: 27c6a...5bb 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #19 Skrevet 5. august 2023 Just now, AnonymBruker said: Har du dekning for disse påstandene dine, eller er det slik du og venninnene dine mener? Nå har jeg studert psykologi i noen år, og ikke en gang har jeg sett noe lektyre som bekrefter påstandene dine. Anonymkode: 27c6a...5bb Oj, har du studert psykologi, du? Ja, ting kan som kjent ikke være tilfelle med mindre du ble fortalt om det på studiet ditt. Anonymkode: 7c281...a93 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #20 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke normalt i det hele tatt, ville kuttet han ut. Det er ikke vanlig å bruke hjerte-emoji før et stykke inn i chatten, etter at kvinnen har startet med det først. Det virker passe desperat og feminint? Anonymkode: 55210...7e0 For meg er det. Måtte sjekke de første mld jeg fikk av han. Og det er hjerter fra første melding. og nå sier han at han ikke har sendt noen hjerter i det hele tatt. Anonymkode: 6f800...66b 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå