Sommer2464 Skrevet 5. august 2023 #41 Del Skrevet 5. august 2023 Jeg tenker at foreldrene enten er åsatru folk eller med i vigrid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #42 Del Skrevet 5. august 2023 Sommer2464 skrev (32 minutter siden): Jeg tenker at foreldrene enten er åsatru folk eller med i vigrid. Absolutt ikke, vi bare liker norrøne navn. Anonymkode: a65db...470 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #43 Del Skrevet 5. august 2023 Det blir kræsj i mine ører. Anonymkode: 14e55...f31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #44 Del Skrevet 5. august 2023 Too much. Anonymkode: e2cd7...1cf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #45 Del Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er ikke fan av Ravn. Kjenner en Ravn med så blondt (hvitt) hår du kan tenke deg, og helt lys hud. Blir litt komisk. Ravn er uansett ikke en fugl jeg ville oppkalt etter…bedre med Ørn i det minste. Anonymkode: cf8a9...2a2 Og jeg kjenner flere som heter Stein som ikke ser ut som en stein 😱 Og flere Bjørn som faktisk ikke ser ut som en bjørn 😱 Og flere Siv som ikke ser ut som et siv 😱 Og flere Dag som ikke ser ut som en dag 😱 VERDEN ER GAL! Anonymkode: 562ac...e50 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. august 2023 #46 Del Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Brille Odin! 🤓 Neeeei!! Anonymkode: d76ea...efa Odin Vase😂 IKKE Thor Odin!! Han blir en slags levende norrøn mytologihistorie😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. august 2023 #47 Del Skrevet 5. august 2023 Stemmer for Lars Linerle🤓 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 5. august 2023 #48 Del Skrevet 5. august 2023 Blir veldig tungt sammen. Hver for seg synes jeg de er ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #49 Del Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Og flere Siv som ikke ser ut som et siv 😱 Anonymkode: 562ac...e50 Jeg vet jeg pirker, men Siv har ikke noe med et siv å gjøre (egentlig heter det også et sev). Anonymkode: 371dd...4b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #50 Del Skrevet 5. august 2023 Jeg foreslår Ravnius Runeander eller Odiniam Olveander. Det er mer unikt og moderne. Anonymkode: 25249...2be 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aksase Skrevet 5. august 2023 #51 Del Skrevet 5. august 2023 Fine navn hver for seg, men det blir litt mye å bruke begge to, synes jeg. Jeg ville valgt bare ett av de. Veldig mange velger dobbelt fornavn på barna sine, og ofte også dobbelt, eller kanskje trippelt sett med etternavn, og da blir det veldig mye navn til slutt. Det ender ofte opp med at man ikke bruker alle navnene andre steder enn i offisielle dokumenter, og da kan man like gjerne gjøre det enkelt helt fra starten av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #52 Del Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg vet jeg pirker, men Siv har ikke noe med et siv å gjøre (egentlig heter det også et sev). Anonymkode: 371dd...4b4 Vel, jeg har jo flere eksempler enn Bjørn, Stein, Siv og Dag. F eks Rune, som ikke ligner på en rune i det hele tatt. Og hva med stakkars Finn, som jo strengt talt er et verb 🤷♀️ Poenget mitt er at det er ikke noe nytt å kalle barn for navn som allerede betyr noe. Enten det er Bjørn, Stein, Hauk eller Storm. Anonymkode: 562ac...e50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #53 Del Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Syns dere om navnet Ravn Odin? Anonymkode: a65db...470 To nydelige navn, men de står definitivt best hver for seg. Det gjør de aller, aller fleste navn faktisk. Anonymkode: 562ac...e50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #54 Del Skrevet 5. august 2023 Høres ut som foreldrene har druknet i norrøn mytologi. Å sette sammen to navn/ord fra det norrøne blir too mutch. Anonymkode: dbcdc...65c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #55 Del Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Poenget mitt er at det er ikke noe nytt å kalle barn for navn som allerede betyr noe. Enten det er Bjørn, Stein, Hauk eller Storm. Anonymkode: 562ac...e50 Desse namna er veldig fine norrønne namn! Vil også tipse om desse: Brynjar Herleif Ivar Iver Ragnar Ottar Anonymkode: 915ad...02d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #56 Del Skrevet 5. august 2023 Lukter steinerskole og alternative foreldre lang vei. Ikke at det er noe galt med Steinerskolen da. Anonymkode: 111e3...fe0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #57 Del Skrevet 6. august 2023 Høres ut som om foreldrene enten er satanister eller er sånne som lever som vikinger langt ute i skogen. Anonymkode: 361d8...2cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #58 Del Skrevet 6. august 2023 Odin har alltid vært et av mine favoritt guttenavn. Det står solid alene. Oda, liker jeg godt til jente. Anonymkode: 12a63...c98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå