AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #21 Del Skrevet 5. august 2023 Gud bedre…. Anonymkode: f7656...ad7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #22 Del Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg tror foreldre generelt må ta innover seg at barn med sære navn en dag skal begynne på skolen. Anonymkode: e8de9...cfd Og de skal bli voksne Anonymkode: f7656...ad7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #23 Del Skrevet 5. august 2023 25 minutter siden, AnonymBruker said: Odin bør i så fall stå først. Odin Ravn. Anonymkode: 927bb...0c7 Må uansett ha langt mørkt hår, helst muskler og tatoveringer når voksen. Odin ravn med lyst hår passer ikke. Anonymkode: 57cc3...964 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #24 Del Skrevet 5. august 2023 Tor Odin er det jo flere som heter (med og uten -h, Thor) Med Ravn ville jeg holdt det alene, blir for mye med to navn i mitt hodet Hva Birk Odin? Det klinger litt bedre i mine ører i allefall Anonymkode: 02b2d...49a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #25 Del Skrevet 5. august 2023 Blir alt for topknot og fletta skjegg for min del. Type foreldre som har sett alle sesongene av Vikings mange ganger. far som bruker en liten formue på frisør, bartevoks og tattoveringer. Anonymkode: 4a97a...057 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 5. august 2023 #26 Del Skrevet 5. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Syns dere om navnet Ravn Odin? Anonymkode: a65db...470 Litt for skummelt og litt viking-nasjonalistisk. Kan være litt stigmatiserende. Da er det bedre å bruke bare ett av navnene, eller eventuelt i kombinasjon med et politisk nøytralt navn. Smakte litt på Ragnar Odin, men det blir også litt mørkt. Redigert: Birk Odin ble foreslått. Mye bedre! Endret 5. august 2023 av I Grosny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senior Skrevet 5. august 2023 #27 Del Skrevet 5. august 2023 1 minutt siden, I Grosny said: litt viking-nasjonalistisk Kanskje litt nazi . . ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #28 Del Skrevet 5. august 2023 Like ille som Storm, Birk, Lage, Njål osv osv. Anonymkode: 00bf5...a37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #29 Del Skrevet 5. august 2023 For mye. Anonymkode: b108d...11f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #30 Del Skrevet 5. august 2023 Synes navnene er fine hver for seg, men det blir for mye (norrønt) til sammen. Det er også veldig få som har dobbeltnavn nå til dags. Det er kun en i klassen som har dobbeltnavn på klasselista. Anonymkode: 33873...d59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #31 Del Skrevet 5. august 2023 Fine navn hver for seg. Nå er ikke jeg glad i dobbelnavn i utgangspunktet, men syntes ikke disse to passet sammen. Anonymkode: 4bf31...c3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #32 Del Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Like ille som Storm, Birk, Lage, Njål osv osv. Anonymkode: 00bf5...a37 Vi har både Storm og Birk i klassen. Personlig foretrekker jeg klart disse foran alle de bibelske: Markus, Matteus, Noa... Anonymkode: 33873...d59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #33 Del Skrevet 5. august 2023 Just now, AnonymBruker said: Vi har både Storm og Birk i klassen. Personlig foretrekker jeg klart disse foran alle de bibelske: Markus, Matteus, Noa... Anonymkode: 33873...d59 Jeg liker de bibelske og misliker de norrøne. Men det er jo bra at vi har ulik smak så ikke alle heter det samme også Anonymkode: 00bf5...a37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 5. august 2023 #34 Del Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg liker de bibelske og misliker de norrøne. Men det er jo bra at vi har ulik smak så ikke alle heter det samme også Anonymkode: 00bf5...a37 Kanskje det er morsomt og kombinere litt: Muhammed Odin Jesus? Men jeg fraråder det. Det kan bli belastende for barnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #35 Del Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg er ikke fan av Ravn. Kjenner en Ravn med så blondt (hvitt) hår du kan tenke deg, og helt lys hud. Blir litt komisk. Ravn er uansett ikke en fugl jeg ville oppkalt etter…bedre med Ørn i det minste. Anonymkode: cf8a9...2a2 Jeg tenker at navn nå til dags har ganske så lite med utseende å gjøre... Tenker du det er greit å kalle en slank liten blond baby for Bjørn for eksempel? Anonymkode: 33873...d59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #36 Del Skrevet 5. august 2023 Vi kommer nok bare til å gå for Odin, storesøster heter Frøya. Anonymkode: a65db...470 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mjausen Skrevet 5. august 2023 #37 Del Skrevet 5. august 2023 Jeg synes Katt Frøya er et helt fantastisk navn. Kunne dette vært en idé? Men Ravn Odin er også ganske legendarisk! 🦅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #38 Del Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Navnet Odin er fint, navnet Ravn kunne like gjerne vært byttet ut med Blomst, Kråke, Vase eller Brille. Anonymkode: 42937...54a Brille Odin! 🤓 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Takker for svar, mulig kun Odin er bedre. Eller er Thor Odin bedre? Anonymkode: a65db...470 Neeeei!! Anonymkode: d76ea...efa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #39 Del Skrevet 5. august 2023 Grusomt. Liker virkelig ikke navnet Odin, og i kombinasjon var det altfor mye. Jeg liker derimot Ravn (alene) Anonymkode: 90290...2d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #40 Del Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Vi kommer nok bare til å gå for Odin, storesøster heter Frøya. Anonymkode: a65db...470 Høres bra ut. Frøyas lillebror kan gjerne hete Odin, Brage eller Balder. Anonymkode: 126e9...0d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå