AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #1 Del Skrevet 4. august 2023 Syns det er veldig ekkelt. Tok bussen fra mitt bosted og skulle inn til Oslo sentrum. I det jeg går inni bussen ser jeg han titter direkte inn mot meg og brystet mitt, han sitter allerede fra før av bussen når jeg kommer inn. Han så helt ok ut først da han tittet på meg, norsk fyr i 50-60 årene, fint kledd også i skjorte. Utifra utseendet så han ut som en fyr typisk mann med kontorarbeid. Han går deretter ut av bussen, tar av seg beltet litt. Og viser såvidt utstyret sitt. Er helt satt ut. Anonymkode: dd30e...93a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theTitanic Skrevet 4. august 2023 #2 Del Skrevet 4. august 2023 Bare en blotter. Ekkelt men de er stort sett ufarlige. Fantasien hans er nok buss og overraskelsen til en intetanende. Underlig for oss andre at det finnes mennesker som har glede av å overraske folk med å vise tissen sin. Hunder tisser på hjørnet for å markere revir og mennesker overrasker andre med å vise tissen sin på bussen. Og lenger har ikke verden kommet i 2023. Til tross for all verdens teknologiske underverker så er mennesket fremdeles svært primitivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå