Gå til innhold

Hvordan trene styrke på mest mulig måte hjemme?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Som overskriften sier, hvordan kan jeg trene styrke på best mulig måte hjemme?

Av utstyr har jeg matte og 3 relativt tunge vekter.

Anonymkode: 86b33...0a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du kan f.eks. kjøpe noen kettlebells, hvis du er villig til å investere litt penger 🙂 Kanskje tar et kurs for å lære deg noen basic øvelser og riktig teknikk. Viktig at du kjøper da med litt forskjellig tyngde, så du har noe å bryne deg på. Man kan bli skikkelig sterk av det på sikt.

Anonymkode: c654b...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har vektmanualer hvor jeg kan legge på ekstra vektskiver og bruker dette. Har lastet ned flere øvelser fra nettet.  I tillegg har jeg tidligere trent på treningssenter og bruker disse øvelsene. 

Anonymkode: 76c95...344

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg har vektmanualer hvor jeg kan legge på ekstra vektskiver og bruker dette. Har lastet ned flere øvelser fra nettet.  I tillegg har jeg tidligere trent på treningssenter og bruker disse øvelsene. 

Anonymkode: 76c95...344

Hvilken vektbelastning har du da mulighet til å anvende?

Anonymkode: 6decb...87f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Du kan f.eks. kjøpe noen kettlebells, hvis du er villig til å investere litt penger 🙂 Kanskje tar et kurs for å lære deg noen basic øvelser og riktig teknikk. Viktig at du kjøper da med litt forskjellig tyngde, så du har noe å bryne deg på. Man kan bli skikkelig sterk av det på sikt.

Anonymkode: c654b...4b6

Sorry, var litt uklar i HI🙂, har 2 kettlebells, 8kg og 16kg

- TS

Anonymkode: 86b33...0a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har trent utelukkende hjemme i 12 år. Har bygd meg opp masse utstyr. Anbefaler vidoer fra Caroline Girvan, Sydney Cummings Chris & Edi, Heather Robertson og Fitness Kaykay på youtube!

Anonymkode: 958f5...468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det finnes så mange ålreite nettbaserte tjenester nå. Jeg tipper for eksempel at Pia Seeberg sin onlinetrening er super for deg 

Anonymkode: 94203...37e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Caroline Girvan sine YouTube-program! Hun har kortere og lengre programmer på alt fra 1-10 uker (og øktene hennes kan gjøres enkeltvis også). Anbefales varmt! 

Hun trener primært med manualer, men har økter med kroppsvekt, strikk, ankelvekt og kettlebells også. 

Anonymkode: 12c11...36b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...