AnonymBruker Skrevet 2. juni #341 Del Skrevet 2. juni Mayer skrev (På 26.5.2024 den 21.37): Beatles. 😱😱 Nei det er ikke lov til å si! Anonymkode: 1d779...695 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 3. juni #342 Del Skrevet 3. juni (endret) Taylor Swift Rolling Stones Michael Jackson Madonna David Bowie Elvis Presley Iron Maiden Spice Girls Kiss Metallica The Eagles + mange andre Endret 3. juni av Odhrán Ó Máille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni #343 Del Skrevet 3. juni On 5/31/2024 at 10:36 PM, Pal Fungi said: Harry Styles, liker ingen av sangene han har gitt ut som soloartist 😒 Enig. Skjønner spesielt ikke at Watermelon Sugar er en sang som skal spilles hele tiden og overalt. Anonymkode: b2a53...e5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 4. juni #344 Del Skrevet 4. juni Odhrán Ó Máille skrev (På 3.6.2024 den 10.59): Taylor Swift Rolling Stones Michael Jackson Madonna David Bowie Elvis Presley Iron Maiden Spice Girls Kiss Metallica The Eagles + mange andre Liker du noen musikk artister?... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 4. juni #345 Del Skrevet 4. juni Maleficenta skrev (2 minutter siden): Liker du noen musikk artister?... Ja Det finnes flere artister/grupper i verden enn de der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 4. juni #346 Del Skrevet 4. juni Odhrán Ó Máille skrev (2 minutter siden): Ja Det finnes flere artister/grupper i verden enn de der. Du skrev liksom pluss mange fler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 4. juni #347 Del Skrevet 4. juni Dette er sikkert en upopulær mening, men har aldri hatt sans for Guns N'Roses. Vokalist Axl Rose er ikke bra! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni #348 Del Skrevet 4. juni Odhrán Ó Máille skrev (31 minutter siden): Ja Det finnes flere artister/grupper i verden enn de der. Sååå, hva syns du er bra musikk? Anonymkode: a5104...d1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni #349 Del Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (På 3.6.2024 den 11.58): Enig. Skjønner spesielt ikke at Watermelon Sugar er en sang som skal spilles hele tiden og overalt. Anonymkode: b2a53...e5f Liker Harry Styles, men watermelon sugar high takler jeg ikke. Anonymkode: a5104...d1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 4. juni #350 Del Skrevet 4. juni Jeg trenger ikke forklare meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni #351 Del Skrevet 4. juni Odhrán Ó Máille skrev (7 minutter siden): Jeg trenger ikke forklare meg. Nei, skjønner, tåler ikke å høre at noen av dine favoritter suger. Sorry, måtte bare. Anonymkode: a5104...d1c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni #352 Del Skrevet 4. juni Odhrán Ó Máille skrev (På 3.6.2024 den 10.59): Taylor Swift Rolling Stones Michael Jackson Madonna David Bowie Elvis Presley Iron Maiden Spice Girls Kiss Metallica The Eagles + mange andre Enig i alle bortsett fra David Bowie. Han er fantastisk på alle måter og forlot denne verden så altfor tidlig. Anonymkode: e7f57...eb9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni #353 Del Skrevet 4. juni Keiino eller hva de mgp folka heter. Anonymkode: e7f94...2d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni #354 Del Skrevet 4. juni Kygo. Hva er liksom greia? Et par remixer en hvilken som helst DJ hadde klart like bra, og ellers noen toner hist og pist.. 🤔 Anonymkode: 90206...f95 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni #355 Del Skrevet 10. juni Karpe, Taylor Swift, Maria Mena. Anonymkode: a072b...ae5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 10. juni #356 Del Skrevet 10. juni The rolling stones, Mick J kan ikke synge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 10. juni #357 Del Skrevet 10. juni Odhrán Ó Máille skrev (På 3.6.2024 den 10.59): Taylor Swift Rolling Stones Michael Jackson Madonna David Bowie Elvis Presley Iron Maiden Spice Girls Kiss Metallica The Eagles + mange andre Da er du ganske sær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 10. juni #358 Del Skrevet 10. juni Taylor Swift. Veldig kjedelig musikk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 11. juni #359 Del Skrevet 11. juni Gjest ti10 skrev (På 4.8.2023 den 12.44): Pet Shop Boys var jo bare et av mange lignende band/artister på 80-tallet. Hvis de er kjempepopulære nå, synes jeg kanskje det er litt spesielt. https://www.youtube.com/watch?v=p3j2NYZ8FKs&list=RDEMgOWQZXLqoVnQwfdHGGUWYA&start_radio=1 Jeg hadde ikke noe forhold til dem, men nå liker jeg det jeg hører Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni #360 Del Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (På 4.8.2023 den 19.16): Aurora er mye, men anonym og kjedelig stemmer dårlig. Anonymkode: f4ab7...efd hun er sånn: her er jeg. tihi. fnis. knis. Anonymkode: fa75d...0b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå