AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #1 Del Skrevet 4. august 2023 Har du en eller flere artister eller band du vet om som du ikke kan skjønne hvorfor er så populære som de er? For meg er det Pet Shop Boys og Lewis Capaldi. Anonymkode: f3d18...2ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 4. august 2023 #2 Del Skrevet 4. august 2023 Coldplay. Stort sett klarer jeg å forstå til en viss grad hvorfor artister og band appellerer selv om jeg ikke liker dem selv, men akkurat Coldplay er langt utenfor min fatteevne. Men for all del, artig for dem 😄 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 4. august 2023 #3 Del Skrevet 4. august 2023 Pet Shop Boys var jo bare et av mange lignende band/artister på 80-tallet. Hvis de er kjempepopulære nå, synes jeg kanskje det er litt spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 4. august 2023 #4 Del Skrevet 4. august 2023 Nikea skrev (Akkurat nå): Coldplay. Stort sett klarer jeg å forstå til en viss grad hvorfor artister og band appellerer selv om jeg ikke liker dem selv, men akkurat Coldplay er langt utenfor min fatteevne. Men for all del, artig for dem 😄 Coldplay var det første jeg tenkte på. Av norske Maria Mena. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 4. august 2023 #5 Del Skrevet 4. august 2023 I sin tid: Turboneger. Navnet i seg selv er kritikkverdig, og både musikken og artistene var bånn i bøtta. 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #6 Del Skrevet 4. august 2023 Roc boyz, Chris holsten, Luis capaldi, ramon Anonymkode: 727a3...c4a 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #7 Del Skrevet 4. august 2023 Beyonce. Altså, jeg skjønner at hun er flink, selv om det ikke er min sjanger, men det er da ikke måte på.. Anonymkode: c3f50...bc7 36 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #8 Del Skrevet 4. august 2023 Volbeat og Tool. Førstnevnte så jeg live nå på Tons, skjønte ikke greia (og jeg liker mye forskjellig rock, for ordens skyld). Ekstremt generisk og 🥱Tool har jeg aldri forstått. Pussig nok er det aldri kjemi med Tool-fans jeg matcher med på Tinder 😄 Anonymkode: bcdf6...069 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #9 Del Skrevet 4. august 2023 Bombasi skrev (10 minutter siden): I sin tid: Turboneger. Navnet i seg selv er kritikkverdig, og både musikken og artistene var bånn i bøtta. De første 2 platene til Turboneger er sjangersettende og anerkjent internasjonalt. At ene gitaristen igjennom det meste av bandets levetid i tillegg var en av Norges desidert beste gitarister gjør at jeg tolker innlegget ditt som «trolling». Nei. Jeg er ikke fan av Turboneger. Første og siste gang jeg så de live, var i 1993 eller 1994 på gamle cosmopolite på Majorstua. Tema for konserten var antirasisme og bekjempelse av Nynazisme. Anonymkode: f246a...084 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 4. august 2023 #10 Del Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): De første 2 platene til Turboneger er sjangersettende og anerkjent internasjonalt. At ene gitaristen igjennom det meste av bandets levetid i tillegg var en av Norges desidert beste gitarister gjør at jeg tolker innlegget ditt som «trolling». Nei. Jeg er ikke fan av Turboneger. Første og siste gang jeg så de live, var i 1993 eller 1994 på gamle cosmopolite på Majorstua. Tema for konserten var antirasisme og bekjempelse av Nynazisme. Anonymkode: f246a...084 Nei jeg troller ikke. Og jeg var rockeentusiast når Turboneger var i vinden og har faktisk vært på Turboneger-konsert også. Det er helt greit at den ene i bandet var best i sin klasse, men musikken og bandets image som helhet var grusom. Og bandmedlemmenes oppførsel utenfor scena var så kritikkverdig at det burde vært førstesidestoff på VG. Turboneger er tidenes mest oppskrytte band. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #11 Del Skrevet 4. august 2023 Taylor Swift. I alle fall for jenter over 14 år. Anonymkode: 18510...35d 31 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #12 Del Skrevet 4. august 2023 For det meste musikk med ubehagelig lyd. Som Tears in the club av FKA twigs. Liker henne, men slik lyd, vet ikke hvordan jeg skal forklare det, er umulig å høre på. Overfladisk teknisk uferdig bass? Sammen med autotune?? Hører sånne tekniske? lyder i mye ny musikk, de må jo syns det er behagelig å høre på. Prøver å tenke at det bare er artistisk og fritt, men får vondt i ørene å velger ny sang. Anonymkode: 9ba44...797 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg sproffen Skrevet 4. august 2023 Populært innlegg #13 Del Skrevet 4. august 2023 Karpe 53 2 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #14 Del Skrevet 4. august 2023 Post Malone. Aldri hørt om fyren før jeg leste at han hadde punget ut 20 millioner kroner for et pokemon-kort. Googlet fyren og så at han bor i et hus til 300 millioner og har i tillegg kjøpt en bunker til 30 millioner. Det må være enormt mye penger i musikkindustrien når selv en relativt ukjent fyr kan punge ut sånne summer på luksus-ting. Anonymkode: f53c4...57b 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 4. august 2023 #15 Del Skrevet 4. august 2023 Bob Dylan, Beyoncé, maria mena og han norske fyren med stygg stemme som snakkesynger på norsk. Kommer ikke på hva han heter. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjelmesett Skrevet 4. august 2023 #16 Del Skrevet 4. august 2023 billy eillish 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #17 Del Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Post Malone. Aldri hørt om fyren før jeg leste at han hadde punget ut 20 millioner kroner for et pokemon-kort. Googlet fyren og så at han bor i et hus til 300 millioner og har i tillegg kjøpt en bunker til 30 millioner. Det må være enormt mye penger i musikkindustrien når selv en relativt ukjent fyr kan punge ut sånne summer på luksus-ting. Anonymkode: f53c4...57b Er ikke han arving i en svært velstående famille, da? Anonymkode: 29e8a...f47 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #18 Del Skrevet 4. august 2023 Lady Gaga Miley Cyrus Anonymkode: 5855e...eda 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mother Dirt Skrevet 4. august 2023 #19 Del Skrevet 4. august 2023 sproffen skrev (22 minutter siden): Karpe Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #20 Del Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Taylor Swift. I alle fall for jenter over 14 år. Anonymkode: 18510...35d Enig. Forstår ikke hysteriet i forbindelse med å få tak i billetter. Anonymkode: c3f50...bc7 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå