Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2006 #41 Skrevet 21. januar 2006 Absolutt mitt inntrykk også. Det går liksom bare i skravling, shopping, festing og småpusling hver dag virker det som. Jeg vil ikke kalle noen av de tingene for hobbyer, og jeg synes ting som trening, turgåing, boklesing og slike ting er oppskrytt når det kalles hobbyer. En hobby er noe man brenner mer eller mindre for, noe man liker så godt å gjøre at man gjerne gjør det alene. Jenter flest takler jo nesten ikke å være alene engang... ← Vel, det er faktisk mange jenter som takler å både trene, gå tur (mer enn en gang i skuddåret og lengre enn til naboen for å drikke kaffe), lese osv både alene og ofte. Selv betegner jeg meg som seriøst litteratur- og filminteressert, i tillegg fisker jeg hele sommern. Blant annet. Jeg har flere kamerater som har omtrent samme interesser som meg og på ca samme "nivå"- kanskje det teller som hobby/interesse for dem, men ikke meg fordi jeg er jente? Kjenner også minst like mange jenter som gutter som brenner for noe... Ellers hadde det vært interessant å høre hva folk som deg faktisk MENER er hobbyer?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå