Gå til innhold

Skal vi danse - 2023 🥰

Tradegy

Anbefalte innlegg

Er det planlagt hvem av dommerne som skal si noe etter hver dans, eller tar de det litt på sparket? Jeg syns veldig ofte at Morten får kommentere veldig mye mer enn hva både Trine og Merete gjør - og det syns jeg blir så feil, da det tross alt er de to som kan dans!  Jeg blir sliten av å høre på Morten, da han snakker på både inn- og utpust. Det blir veldig masete :(  Noen ganger virker det som om Trine veldig gjerne vil si noe, men så blir paret bare sendt videre opp til Helene.  Så lurer veldig på om de har planlagt på forhånd. Noen ganger slipper jo til og med alle tre dommerne inn.  Syns egentlig alle tre burde få si noe. 

Ellers, som jeg har kommentert før, så savner jeg gode gamle SVD.. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 10/7/2023 at 11:03 PM, Janzypants said:

Er det planlagt hvem av dommerne som skal si noe etter hver dans, eller tar de det litt på sparket? Jeg syns veldig ofte at Morten får kommentere veldig mye mer enn hva både Trine og Merete gjør - og det syns jeg blir så feil, da det tross alt er de to som kan dans!  Jeg blir sliten av å høre på Morten, da han snakker på både inn- og utpust. Det blir veldig masete :(  Noen ganger virker det som om Trine veldig gjerne vil si noe, men så blir paret bare sendt videre opp til Helene.  Så lurer veldig på om de har planlagt på forhånd. Noen ganger slipper jo til og med alle tre dommerne inn.  Syns egentlig alle tre burde få si noe. 

Ellers, som jeg har kommentert før, så savner jeg gode gamle SVD.. 

Morten prater altfor mye! Og det er stort sett bare piss. Har også lagt merke til at han skal relatere til når han danset x- dans. Han har ikke peiling og er så useriøs som dommer, at det blir for dumt. Det ser vi bare på hvordan han gir poeng. Makan til surr.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Aslak Norges beste forbilde? En som er seg selv 100% og snill og grei med alle.

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Centimeteren said:

Er Aslak Norges beste forbilde? En som er seg selv 100% og snill og grei med alle.

Aslak er fantastisk 🤩 Skikkelig kul type ☺️

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (På 7.10.2023 den 22.13):

Ja, hva skal hun ellers gjøre i en slik dans? Tullete kommentar sist fra dommerne.

Enig i at med en sånn dans så måtte smilet på, men med den oppladningen før hvor hun gråt over tilbakemeldingene og ville vise mer av seg selv, så falt det rimelig igjennom med den type dans og i den dansen skjønner jeg ikke hvordan dommerne kunne si at de så mer av hennes personlighet, all den tid det fortsatt var store smil og etter min mening fortsatt litt endimensjonalt. 

Centimeteren skrev (2 timer siden):

Jeg synes han virker så herlig! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så imponert over at Aslak med sitt utgangspunkt (Bekhterev) danser så bra som han gjør! At han er stiv i hoftepartiet er noe som følger med sykdommen, men han gjør virkelig det beste ut av det. Og Marianne er dyktig til å lage passende koreografier.

Utifra utgangspunkt er han absolutt den med mest progresjon, og jeg heier derfor litt ekstra på ham. Han fremstår i tillegg som en herlig fyr.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De burde kun hatt profesjonelle dommere, å se at en korografi er fin og vakker klarer jo absolutt alle selv, men det tekniske er det som er interessant. 

Aslak er så fin!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (9 timer siden):

Har også lagt merke til at han skal relatere til når han danset x- dans

Det har også irritert meg litt. Hver lørdag klarer han å nevne "da jeg var med"... :roll:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på Aslak og Stig, for en utvikling ! De gjør Svd gøy å se på. De andre som har med seg varierende danseerfaring klarer jeg ikke bli veldig imponert over. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (49 minutter siden):

Skulle det være Disneytema på lørdag? gal1.gif.74c77cfa57448fe8854edb6a32dc2092.gif

Mener de sa det forrige sending. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alexandra er rå god og hun kommer til å vinne Skal vi danse. Det er jeg ganske sikker på. Men jeg heier på Ulrikke og Aslak. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alexandra er på høyde med de beste i allstar sesongen. 

Tror det blir Alexandra og Harlem i finalen.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Valyria83 skrev (9 minutter siden):

Alexandra er på høyde med de beste i allstar sesongen. 

Tror det blir Alexandra og Harlem i finalen.

Det er jo så kjedelig at Alexandra, som er danser, er med! Mye gøyere å se utviklinga til de andre. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alexandra var on fire i kveld🔥Men det burde egentlig ikke være lov for folk som har danset proff før å være med, veldig urettferdig. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naapo920 skrev (1 minutt siden):

Alexandra var on fire i kveld🔥Men det burde egentlig ikke være lov for folk som har danset proff før å være med, veldig urettferdig. 

Enig!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ordsmed
Ice-91 skrev (21 minutter siden):

Nei nei nei Alexandra. 
Ikke helt likt men allikevel

Bortsett fra kjolen og den røde bakgrunnen med sorte silhuetter, som likner veldig, synes jeg ikke selve dansen liknet i det hele tatt? Og verken Alexandra eller Ole Thomas velger antrekk eller hvordan lysshowet er, vel? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...