AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #21 Del Skrevet 2. august 2023 De fleste bruker jo solkrem om sommeren og de fleste solkremer gir denne effekten. Bra at flere bruker der og tar vare på huden og beskytter seg mot kreft Anonymkode: 7f922...722 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #22 Del Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Litt sånn Vita og Wanda? De har ofte sånn heeeelt blank hud, og jeg har forstått det som at de vil ha det sånn 🤷🏻♀️ Anonymkode: 23543...553 Yep, litt sånn vaselin-look. Kan ikke skjønne at det er godt for huden. Anonymkode: 8f0bd...779 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #23 Del Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvordan kan man ha en «blank» hudtype? Anonymkode: 8f0bd...779 Det kalles for fet hudtype. P Fra Apotek1 sine sider: Fet hud: En fet hudtype har høy talgproduksjon og kjennetegnes av en blank overflate, spesielt i panne, på nesen og haken. På engelsk "oily skin", det er fettet/oljen som glinser. Å bruke feil type hudkrem kan forverre tilstanden, men det er nok ikke sånn at det er fuktighetskremen som ligger utenpå huden hele dagen og gjør at den ser "våt" ut altså. Det er at den blir fet. Solkrem og diverse makeup kan også gjøre den fortere fet. Eller man kan matte ned, jeg har alltid pudder i vesken fordi jeg blir blank i pannen ila dagen og må pudre. Men så er det jo også litt hipt med "dewy" look nå, glazed donut og alt det der. Noen ser sånn ut med vilje, og jeg har også prøvd trenden men synes det er vanskelig å balansere sånn at man bare ser glødende ut og ikke ut som man har fet hud. Anonymkode: 5c5c8...fe8 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #24 Del Skrevet 2. august 2023 Har også en sånn kollega. Jeg har tenkg at hun bruker alle mulige slags syrer/retanol Anonymkode: 6889f...e7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #25 Del Skrevet 2. august 2023 Jeg blir blankere uten fuktighetskrem enn med Jeg har bare en sånn hudtype. Har jeg ikke noe fukt på huden, blir den helt stram og skinnende. Som en ballong med alt for mye luft i. Fuktighetskrem gjør huden mindre stram, og mindre spent, og gir da også mindre skinn for meg. Anonymkode: 7d8b0...9ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #26 Del Skrevet 2. august 2023 Jeg har fet hudtype og blir blank uansett om jeg bruker krem eller ikke, så jeg har bestemt meg for at jeg skal også kunne bruke fuktighetskrem for det om. Gi deg. Tror du vi går rundt å tenker dritt om folk med dehydrert/tørr hudtype. Anonymkode: fc543...617 6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #27 Del Skrevet 3. august 2023 Jeg har en dehydrert hud, men jeg elsker «glass skin». Påfører fuktserum på våt hud, deretter fuktighetskrem med fuktsyre og solkrem med fuktsyre. Huden ser så glødende ut, men slutten av arbeidsdagen ser huden fet ut😄 Settingpudder funker fint, men liker ikke den matte-looken. Anonymkode: 5505a...ed4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #28 Del Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (På 1.8.2023 den 21.50): Har en slik bekjent. Ser nesten ut som huden er våt til enhver tid, da den er fuktig hele tiden. Hvor vanlig er dette, og hva tenker egebtlig disse damene på? Anonymkode: 8f0bd...779 Høres ut som du har en del issues med denne dama, og så har du bare dette med huden å «ta» henne på. Anonymkode: b472c...ca0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 4. august 2023 #29 Del Skrevet 4. august 2023 Jeg har en solkrem som er veldig fet, en australsk type. Den vil jeg ikke bruke mer. Mange kan nok gjøre det samme. Solkrem kan ofte være fet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #30 Del Skrevet 4. august 2023 Fet hudtype heter det. Er et helvete å deale med. Tror du vi vil se sånn ut? Anonymkode: c8b63...6bd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #31 Del Skrevet 6. august 2023 On 8/1/2023 at 9:54 PM, AnonymBruker said: Tenke at det ikke er bra å bruke for mye fuktighetskrem, huden kan begynne å sige… Anonymkode: ee7b4...4cc Vis gjerne til en kilde som bekrefter at å bruke mye fuktighetskrem får huden til å sige. Og newsflash: all hud vil sige. Det er takket være faktorer som tyngdekraft og aldring. Anonymkode: 02060...ab7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 7. august 2023 #32 Del Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (På 1.8.2023 den 21.54): Tenke at det ikke er bra å bruke for mye fuktighetskrem, huden kan begynne å sige… Anonymkode: ee7b4...4cc Det er faktisk stikk motsatt. Det er for lite fukt som gjør huden mindre elastisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #33 Del Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (På 4.8.2023 den 15.33): Fet hudtype heter det. Er et helvete å deale med. Tror du vi vil se sånn ut? Anonymkode: c8b63...6bd Kunne ikke brydd meg mindre. Har ikke problemer med å ha fet hud. Anonymkode: f2413...2ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #34 Del Skrevet 7. august 2023 Som det skrives her, fet hudtype. Jeg har det. Bruker jeg sminke på huden ser det bra ut i 4-5 timer før det ser ut som jeg har kladdet på vaselin med farge. Gidder derfor ikke sminke på jobb i en hektisk jobbhverdag der jeg ikke har tid til å fikse sminke. Det ser verre ut en sminkefri blank hud. Anonymkode: 523ce...17c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #35 Del Skrevet 8. august 2023 Det er ikke alle med glinsehud som har fet hud. Dere kan jo ta en titt på instaene til Wanda og Vita - de ser jo ut som de kommer rett fra trening hele tiden. De har ikke fet hud, men påfører hudprodukter slik at de blir seende svette og våte ut. Det er slike som de to jeg får assosiasjoner til når jeg leser trådstarters innlegg. Anonymkode: dd321...dff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 8. august 2023 #36 Del Skrevet 8. august 2023 AnonymBruker skrev (På 2.8.2023 den 9.35): Hvordan kan man ha en «blank» hudtype? Anonymkode: 8f0bd...779 Fet hud. Jeg bruker ikke fuktighetskrem, men har fet/oljete hud, noe som gjør at jeg stort sett er blank i t-sonen. Huden produserer rett og slett mye olje/talg. I motsetning til hos dem med tørr hud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #37 Del Skrevet 8. august 2023 Hater selv å bruke krem, men jeg syns det ser friskt å sunt ut med glanset hud. Disse damer har som regel veldig god hudpleierutine har jeg lagt merke til. Anonymkode: 8bf52...210 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #38 Del Skrevet 8. august 2023 AnonymBruker skrev (På 1.8.2023 den 21.54): Nei, faktisk ikke. Anonymkode: 8f0bd...779 for et enkelt og samtidig slitsomt liv det må være... Anonymkode: b9fcc...e0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #39 Del Skrevet 8. august 2023 Er nok heller flytende highlighter enn krem. Mange bruker flytende highlighter over hele trynet og ser ut som discokuler. Er jo in det nå og har vært det i årevis. Selv foretrekker jeg den matte/semimatte looken. Liker ikke for mye glød. Vil være matt uten å se tørr ut. Anonymkode: 6f5e4...f89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #40 Del Skrevet 8. august 2023 On 8/1/2023 at 9:50 PM, AnonymBruker said: Har en slik bekjent. Ser nesten ut som huden er våt til enhver tid, da den er fuktig hele tiden. Hvor vanlig er dette, og hva tenker egebtlig disse damene på? Anonymkode: 8f0bd...779 De tenker sikkert at de som tenker sånn bør få seg et liv og annet å tenke på. Anonymkode: 6781a...c78 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå