AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #1 Del Skrevet 1. august 2023 Hvor tidlig testet du positiv på en graviditetstest etter samleie? Anonymkode: ee6d2...c1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #2 Del Skrevet 1. august 2023 9 DPO Anonymkode: 4ebe6...1c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #3 Del Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 9 DPO Anonymkode: 4ebe6...1c8 Hvor langt unna forventet mens var 9 dpo for deg? eller vil dette alltid være 14 dager uansett syklus? Anonymkode: ee6d2...c1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #4 Del Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvor langt unna forventet mens var 9 dpo for deg? eller vil dette alltid være 14 dager uansett syklus? Anonymkode: ee6d2...c1d 7 tror jeg Anonymkode: 4ebe6...1c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #5 Del Skrevet 1. august 2023 9 dpo med første. Med nr 2 prøvde jeg ikke å bli gravid så testet først da jeg fikk en følelse ca 12 dpo (den hadde blitt positiv noen dager tidligere). Anonymkode: 3999d...6ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #6 Del Skrevet 1. august 2023 Det kommer jo helt an på sensistiviteten til testen og hvor fort du produserer hcg. Bare følg bruksanvisningen! hvor tidlig andre tester betyr ikke noe for deg. mange vet ikke når de har eggløsning en gang og tror de fant det ut tidligere en det de egentlig gjorde. De fleste får ikke positiv test før dagen de skulle hatt mensen Anonymkode: ed89a...cca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #7 Del Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Hvor tidlig testet du positiv på en graviditetstest etter samleie? Anonymkode: ee6d2...c1d Tidligste var 7 dager etter positiv el test, det har jeg gjort 3 ganger. Anonymkode: 4b0dc...3cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #8 Del Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det kommer jo helt an på sensistiviteten til testen og hvor fort du produserer hcg. Bare følg bruksanvisningen! hvor tidlig andre tester betyr ikke noe for deg. mange vet ikke når de har eggløsning en gang og tror de fant det ut tidligere en det de egentlig gjorde. De fleste får ikke positiv test før dagen de skulle hatt mensen Anonymkode: ed89a...cca Har forventet mens om 4 dager, så får bare vente i spenning da takk for svar Anonymkode: ee6d2...c1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #9 Del Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tidligste var 7 dager etter positiv el test, det har jeg gjort 3 ganger. Anonymkode: 4b0dc...3cf 7 dager etter eggløsning eller samleie? Anonymkode: ee6d2...c1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #10 Del Skrevet 1. august 2023 9 dpo 🥰 Anonymkode: 7dd68...18f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 1. august 2023 #11 Del Skrevet 1. august 2023 Aldri fått positiv test før dagen jeg ventet mensen eller et par dager etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #12 Del Skrevet 1. august 2023 10 dpo, og da var testen helt negativ på morgenen, men positiv på formiddagen Anonymkode: 5f803...f24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #13 Del Skrevet 1. august 2023 11 dpo. Veeeeldig svak, men dagen etter var den tydelig. Anonymkode: 3dcdb...51a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #14 Del Skrevet 1. august 2023 Ts her. Tusen takk for svar alle sammen! da får jeg bare prøve holde tålmodigheten litt før jeg starter teste Anonymkode: ee6d2...c1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 1. august 2023 #15 Del Skrevet 1. august 2023 Det tidligste jeg har testet positivt er 8 dpo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #16 Del Skrevet 1. august 2023 8 DPO, men streken var så svak at bare jeg så den😅 Ble sterkere for hver dag. Samme med første barnet. Vet at det var eksakt 8 dager etter befruktning pga IVF. Anonymkode: 7f958...d59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #17 Del Skrevet 2. august 2023 Tusen takk for svar alle sammen Anonymkode: ee6d2...c1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå