Leo Skrevet 17. januar 2006 #21 Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg kan med stolthet si at jeg aldri har pult på ferie... ← Tror samboeren min hadde blitt litt skuffet hvis jeg hadde utvist samme holdning som deg, Frysepulver Min erfaring er for øvrig at bartendere alltid blir sure hvis man nyter medbrakt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 17. januar 2006 #22 Del Skrevet 17. januar 2006 Hei trådstarter. Fant du ut at det var på tide å komme tilbake med dette temaet igjen? Lenge siden sist du fikk anledning til å kalle norske jenter for horer nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane Skrevet 17. januar 2006 #23 Del Skrevet 17. januar 2006 Norske kvinne blir med rette sett på som horer av lokalbefolkningen i land som Spania, Portugal, Hellas og Tyrkia - dette på grunn av hemningsløst og utagerende sexualliv de har der nede kvinnfolka her kan gjerne motargumentere det, men dette ryktet har de helt å holdent lagt opp til selv I hvilke andre land har norske kvinner fremtiden tenkt å bringe skam over Norge? ← Herregud så skrekkelig. Alle burde jo vite at sex er syndig og ekkelt, og helst burde gjøres så fort som mulig, med reproduksjon av slekten som eneste formål. Efter å ha gjort noe så skrekkelig som og hatt sex må man selvsagt bruke tiden sin på botsmøter og bønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 17. januar 2006 #24 Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg har faktisk ikke tall på hvor mange ganger jeg har brakt skam over norske kvinner i Danmark og ber hermed alle ærbødigst om unnskylding selv om jeg (heldigvis) ikke kan garantere at det ikke skjer igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå