AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #21 Del Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Å si ”fisi” er faktisk eklere enn å faktisk fise. Tror jeg har vært på Normal to ganger og har aldri skjønt hypen. Har kun kjøpt Dreamies/Tamptations der. Anonymkode: 45a9c...9f0 "Hypen" er at man kan få diverse produkter mye billigere enn i dagligvarebutikken. Og andre merker. Anonymkode: 1e1be...4e3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 1. august 2023 #22 Del Skrevet 1. august 2023 Jeg er mann og går på Normal for å handle ting jeg trenger. Men det er et men, det er så trangt der inne, at når en flokk av kvinner/jenter står å sniffer på alle shamopene så kommer jeg meg ikke fram. Og pokker så lenge de kan lukte på shampo uten å forstå at ingen kommer forbi dem.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #23 Del Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg handler ofte på Normal og har lagt merke til at jeg aldri ser menn eller gutter der, utenom en eller annen liten gutt er med sin mor. Men ellers er det helst tenårings jenter der. Anonymkode: f5fcd...8cd Jeg elsker normal. mann Anonymkode: 7c453...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Januar2 Skrevet 1. august 2023 #24 Del Skrevet 1. august 2023 Jeg kjenner en rekke menn som ikke har hørt om butikken normal, jeg handler ikke der selv, synes det er litt kjedelig men jentene liker seg der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #25 Del Skrevet 1. august 2023 Januar2 skrev (1 minutt siden): Jeg kjenner en rekke menn som ikke har hørt om butikken normal, jeg handler ikke der selv, synes det er litt kjedelig men jentene liker seg der Det er vel de færreste som handler på normal fordi det er gøy...? Det er ikke gøy å handle på kiwi heller, men jeg gjør det fordi jeg trenger ting. Og det er også derfor jeg handler på normal; jeg trenger varer de har der, til en hyggelig pris. Anonymkode: 1e1be...4e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 1. august 2023 #26 Del Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): det er noen gutter som handler der men det er ikke så rart at det ikke er så mange når butikken er nesten bare fullt av ting til jenter guttene har jo bare deo og barbering jenter har en stor del med hår produkter, enda større del med sminke og så hud produkter Anonymkode: ecef2...c0b Menn har vel også hår og hud? De har faktisk et ganske ålreit utvalg av både hud- og hårprodukter for menn også, og en stor del av utvalget i butikken passer vel like godt til både kvinner og menn? Handler ofte "billigprodukter" på Normal når jeg er i Norge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Januar2 Skrevet 3. august 2023 #27 Del Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (På 1.8.2023 den 13.43): Det er vel de færreste som handler på normal fordi det er gøy...? Det er ikke gøy å handle på kiwi heller, men jeg gjør det fordi jeg trenger ting. Og det er også derfor jeg handler på normal; jeg trenger varer de har der, til en hyggelig pris. Anonymkode: 1e1be...4e3 Jo noen steder synes jeg det er gøy å handle, ex; gårdsutsalg, landhandleri, loppis Men jeg veit ikke om prisene er så gode på normal, får større mengde til lavere pris på Rusta, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #28 Del Skrevet 3. august 2023 Gliffy skrev (På 1.8.2023 den 11.43): Haha fabelaktig tastefeil fra autocorrect der, bra du påpekte den 😄 Hva hadde verden vært uten autocorrect! Langt mer korrekt i hvert fall 😁 Anonymkode: 91659...94d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bælfeit Skrevet 3. august 2023 #29 Del Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (På 1.8.2023 den 11.25): Jeg handler ofte på Normal og har lagt merke til at jeg aldri ser menn eller gutter der, utenom en eller annen liten gutt er med sin mor. Men ellers er det helst tenårings jenter der. Anonymkode: f5fcd...8cd Manger menn som handler på normal,meg inkludert.Mange varer som er mye billiger en for eksempel rema eller kiwi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #30 Del Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (På 1.8.2023 den 13.25): På mitt hjemsted føler jeg Normal er en hangout for tweens og tenåringsjenter. De er helt obsessed med Normal. Anonymkode: f5c23...711 Samme der jeg bor. Kryr av dem på Normal. Anonymkode: 8afef...343 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #31 Del Skrevet 3. august 2023 Mannen min sa faktisk for en uke siden "Har du hørt om butikken Normal? Det skal visst være billig der" Måtte da svare han at ja, mye av det vi har hjemme av såper, kremer, godteri og div kommer fra Normal. Kanskje han en gang går inn der, men han hater kjøpesentre, så tvilsomt. Anonymkode: ff982...f75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #32 Del Skrevet 3. august 2023 Menn hater å shoppe, det gjøres raskt. Kvinner elsker å se på hver eneste ting. Ta på dem.. derfor bruker dere mer tid i butikken, og da ser det ut som det er flere kvinner som handler. Personlig har jeg hare handlet på Normal en gang. Har ikke så mye jeg bruker, og jeg gidder ikke bruke tiden på å gå stort på kjøpesenter. Om jeg sparr 20 kroner på tannkrem er ikke så relevant om jeg må dra til handlesenteret jeg normalt sett ikke er på i førsteomgang. Anonymkode: 68c2f...bc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #33 Del Skrevet 3. august 2023 Jeg ser ofte menn der. Min samboer bruker ofte å innom der å handle seg billig shampoo, såpe og div. andre ting Anonymkode: 40264...be2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #34 Del Skrevet 3. august 2023 Hva er normal? Anonymkode: 22bb7...fe5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 3. august 2023 #35 Del Skrevet 3. august 2023 Jeg har sett flere menn som handler der 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #36 Del Skrevet 3. august 2023 Føler at man blir lurt trill rundt i den butikken. Husk å sjekke kiloprisen siden pakningene ofte er mindre enn i matbutikken. Anonymkode: d0aad...4c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #37 Del Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (På 1.8.2023 den 12.14): det er noen gutter som handler der men det er ikke så rart at det ikke er så mange når butikken er nesten bare fullt av ting til jenter guttene har jo bare deo og barbering jenter har en stor del med hår produkter, enda større del med sminke og så hud produkter Anonymkode: ecef2...c0b Nei, for det er jo ingen menn som trenger tannkrem, sjampo, dusjsåpe, kaffe, vaskepulver, vaskemidler, sjokolade, potetgull osv... Anonymkode: d5905...e84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kavorka Skrevet 3. august 2023 #38 Del Skrevet 3. august 2023 Jada, jeg er mann og handler av og til på Normal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #39 Del Skrevet 3. august 2023 Aldri hørt om "Normal". Anonymkode: 58346...1da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #40 Del Skrevet 3. august 2023 Det var mannen min som introduserte meg for Normal. Jeg hadde aldri vært der, og hadde aldri planer om å dra ditt heller (pga. de super idiotiske figurene ved inngangen med tankebobler "hvorfor må det være så billig?" Mannen handler alt mulig rart der: såper, shanpoo, barberhøvel, skum, hårvoks osv. Anonymkode: 08801...950 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå