AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #1 Del Skrevet 1. august 2023 Jeg handler ofte på Normal og har lagt merke til at jeg aldri ser menn eller gutter der, utenom en eller annen liten gutt er med sin mor. Men ellers er det helst tenårings jenter der. Anonymkode: f5fcd...8cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #2 Del Skrevet 1. august 2023 Jeg Har sett mange menn der. Anonymkode: cf5a4...911 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #3 Del Skrevet 1. august 2023 Jeg ser flest kvinner der, men jeg har sett menn også som handler shampoo osv Anonymkode: 8b281...911 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #4 Del Skrevet 1. august 2023 Ser masse gutter og menn der. Anonymkode: 12149...e54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gliffy Skrevet 1. august 2023 #5 Del Skrevet 1. august 2023 Dette blir veldig anekdoter, men jeg tror kvinner et forhold oftere tar ansvar for at man har håndvåpen på vasken og nok vaskepulver og den type ting. Og dermed blir det mest kvinner på Normal. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #6 Del Skrevet 1. august 2023 Håndvåpen på vasken!! 😳? Gliffy skrev (5 minutter siden): Dette blir veldig anekdoter, men jeg tror kvinner et forhold oftere tar ansvar for at man har håndvåpen på vasken og nok vaskepulver og den type ting. Og dermed blir det mest kvinner på Normal. Forøvrig tror jeg at vi menn liker å koseshoppe andre steder enn Normal. På Normal er det inn, finne sjampo /deo /såpe /plaster og rett ut. På clas ohlson og Biltema derimot 🥳 juhuuu! Så tipper at tid i butikken er langt lavere for menn enn kvinner. Anonymkode: 90ad4...ef3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gliffy Skrevet 1. august 2023 #7 Del Skrevet 1. august 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Håndvåpen på vasken!! 😳? Forøvrig tror jeg at vi menn liker å koseshoppe andre steder enn Normal. På Normal er det inn, finne sjampo /deo /såpe /plaster og rett ut. På clas ohlson og Biltema derimot 🥳 juhuuu! Så tipper at tid i butikken er langt lavere for menn enn kvinner. Anonymkode: 90ad4...ef3 Haha fabelaktig tastefeil fra autocorrect der, bra du påpekte den 😄 Det kan sikkert være begge deler. Men hos oss i alle fall så er det sånn at jeg kjøper ny sjampo når det er 25% igjen på flaska. Samboer kjøper ny sjampo etter at han har vært tom en stund. Så da blir det jo til at det alltid er jeg som kjøper sjampo da. Men at menn er kjappere i butikken det har jeg ingen problem med å tro på. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #8 Del Skrevet 1. august 2023 Gliffy skrev (14 minutter siden): Haha fabelaktig tastefeil fra autocorrect der, bra du påpekte den 😄 Det kan sikkert være begge deler. Men hos oss i alle fall så er det sånn at jeg kjøper ny sjampo når det er 25% igjen på flaska. Samboer kjøper ny sjampo etter at han har vært tom en stund. Så da blir det jo til at det alltid er jeg som kjøper sjampo da. Men at menn er kjappere i butikken det har jeg ingen problem med å tro på. Autocorrect er gøy! 😂 Men med en gønner på vasken kan du nok lettere få han til å kjøpe sin egen shampo. "hey! Kjøp din egen!" Shoppe sjampo er kjedelig. En kjapp lukt på 2-3 stk og avgjørelsen blir tatt. Jeg bruker ofte mer tid på å velge bilshampo enn hårshampo. Normal er liksom ikke butikken vi lusker rundt på for å kike på ting. Anonymkode: 90ad4...ef3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #9 Del Skrevet 1. august 2023 Mannen min går ofte på Normal alene. Det han vanligvis kjøper, er: - kattegodteri (de som het Dreamies før, husker ikke det nye navnet) - oppvaskmaskintabletter - istepulver - mørk sjokolade (Ritters) - ny tannkrem, håndsåpe og sånt når det nærmer seg tomt (Vi har fordelt husarbeidsoppgavene sånn ca 50/50, og oppvaskmaskina og kattene er hans områder. Og så elsker han mørk sjokolade og iste.) Anonymkode: 29e0e...76d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #10 Del Skrevet 1. august 2023 det er noen gutter som handler der men det er ikke så rart at det ikke er så mange når butikken er nesten bare fullt av ting til jenter guttene har jo bare deo og barbering jenter har en stor del med hår produkter, enda større del med sminke og så hud produkter Anonymkode: ecef2...c0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #11 Del Skrevet 1. august 2023 Det er vel ingen normale som handler der. Anonymkode: 2ec23...407 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #12 Del Skrevet 1. august 2023 Jeg ser da plenty av gutter/menn der? Mannen min handler der også. Vi kjøper det meste av hygiene-produkter der, samt litt annet. Mannen bruker shampo, dusjsåpe, deo, håndsåpe fra normal. Og kjøper også inn håndsåpe, kaffe, peanøttsmør, og diverse andre ting. Anonymkode: 1e1be...4e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #13 Del Skrevet 1. august 2023 Mannfolk fleste gidder ikke å gå i flere butikker for å spare 10 kroner. Anonymkode: 10f23...17c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #14 Del Skrevet 1. august 2023 Sist jeg var på Normal, gikk jeg forbi en mann som nettopp hadde fisi. Anonymkode: fcd5a...70b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #15 Del Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): det er noen gutter som handler der men det er ikke så rart at det ikke er så mange når butikken er nesten bare fullt av ting til jenter guttene har jo bare deo og barbering jenter har en stor del med hår produkter, enda større del med sminke og så hud produkter Anonymkode: ecef2...c0b Godteri, brus energidrikker? Synes jeg ser masse fjortisgutter med skolesekker der. noen menn vasker opp, tørker støv , drikker kaffe , krydrer maten osv , og dusjer, barberer seg og bruker deodorant. Jo da, det er mye sminke og hårstæsj der og. Anonymkode: 12149...e54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 1. august 2023 #16 Del Skrevet 1. august 2023 Det er alltid masse unge gutter de gangene jeg er der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #17 Del Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sist jeg var på Normal, gikk jeg forbi en mann som nettopp hadde fisi. Anonymkode: fcd5a...70b Å si ”fisi” er faktisk eklere enn å faktisk fise. Tror jeg har vært på Normal to ganger og har aldri skjønt hypen. Har kun kjøpt Dreamies/Tamptations der. Anonymkode: 45a9c...9f0 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #18 Del Skrevet 1. august 2023 På mitt hjemsted føler jeg Normal er en hangout for tweens og tenåringsjenter. De er helt obsessed med Normal. Anonymkode: f5c23...711 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #19 Del Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Å si ”fisi” er faktisk eklere enn å faktisk fise. Tror jeg har vært på Normal to ganger og har aldri skjønt hypen. Har kun kjøpt Dreamies/Tamptations der. Anonymkode: 45a9c...9f0 Dette falt viss bort. De to gangene jeg har hvert der har det bare vært ungjenter der, og betjeningen snakket høyt fra hver sin ende av butikken om hvem som lå med hvem på Hemsedal. Skal ikke tilbake dit😂 Anonymkode: 45a9c...9f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #20 Del Skrevet 1. august 2023 Mann min er innom hver gang vi er på kjøpesenteret. Billig godis der. Anonymkode: 71f65...d23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå