AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #21 Del Skrevet 1. august 2023 De to dårligste bøkene jeg har lest, er: "Normal people" av Rooney. "En nasjon i Sjakk" av Høst. Det kan godt være at hypen rundt begge bøkene gjorde inntrykket av bøkene som dårlige sterkere enn det det egentlig er grunn for. Anonymkode: 75445...1a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #22 Del Skrevet 1. august 2023 Ble tvunget til å lese ei slik damenes roman under litteraturstudier, lissom feministisk litteratur, av ei av de Bronte søstrene Jane Eyre eller noe slikt. Banalt, og måtte kjempe meg igjennom den siden den var pensum. Anonymkode: 8fdf7...06e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 1. august 2023 #23 Del Skrevet 1. august 2023 Den mekaniske appelsin/A clockwork orange. For et møl av meiningslaus vold, voldtekt/overgrep og dårleg språk. Den var vemmen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #24 Del Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Den niende boka i Outlander-serien, "måtte" lese den siden jeg hadde lest de første åtte 😅 men snakker om å bruke mange år på en bok og få historien så lite videre. Den tiende tar jeg som lydbok hvis jeg lever lenge nok, må jo høre hvordan det hele ender 😛 Anonymkode: 43516...a84 Du skal ikke bare vente til den kommer på tv da? År den først var så drit mener jeg. Få høre h orden det ender i løpet av ca 2 timer i i stedetfor timesvis i ukevis. Anonymkode: d72cc...ad0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #25 Del Skrevet 1. august 2023 Anonymkode: 5dca4...68d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 1. august 2023 #26 Del Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg lover at big little lies er MYE bedre! Den er faktisk veldig bra. Boken har blitt til en serie på HBO med store kjente fjes som Reese Witherspoon, Zoe Kravits, Alexander Skarsgård og Nicole Kidman. Veldig bra bok og kjempebra serie! What Alice forgot er litt typisk Moriarty; mange sider, lite innhold. Men jeg synes den er kjempesøt og veldig bra bok. the husband’s secret er også ok. Resten er fyringsmateriale. Anonymkode: 823f9...573 Mulig jeg må gi den en sjanse da, om den dukker opp i en av bruktbutikkene Takk for beskrivelser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 2. august 2023 #27 Del Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (På 1.8.2023 den 15.14): Om jeg syns en bok er dårlig så leser jeg den ikke. Anonymkode: f616d...02e du vet jo ikke om den er dårlug før du begynner å lese 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #28 Del Skrevet 2. august 2023 Where the heart is, syns jeg var en dårlig bok. Anonymkode: a0107...28d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #29 Del Skrevet 2. august 2023 Sinnapsykologen. Et makkverk. Med mindre forfatteren er 10 år. Under den forutsetningen kan jeg anse den som bra. Hvorfor kjøpte jeg den? Fordi jeg var på flyplassen og måtte velge bok i en fei og ville ha noe enkelt. Anonymkode: feb47...556 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #30 Del Skrevet 2. august 2023 Noen ga meg The girl with the lower back tattoo av Amy Shumer, tror jeg holdt ut ett kapittel, hortibelt dårlig. Jeg skjønner ikke helt greia med henne, vi har nok ikke helt samme humor 😄 Jeg var og så Barbie i dag og tenkte med skrekk på hvordan den ville vært med henne i hovedrollen, som vel var den opprinnelige planen. Ut fra det lille jeg leste av utdrag i anmeldelsene er jeg ganske sikker på at 50 shades ville havnet på samme liste. Ellers leste jeg gjennom alle Bridgertonbøkene, de var overraskende dårlige med tanke på at tv-serien er ganske bra. Anonymkode: 1b844...092 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #31 Del Skrevet 3. august 2023 Nå husker jeg ikke en gang hva boken heter, er flere år siden jeg leste den. Men den handlet i alle fall om en mann som holdt på med hundeoppdrett, sammen med kone og en stum eller døv sønn. En dag døde denne mannen, muligens drept av et familie-medlem eller noe som ønsket å ta over hele gården og hundeoppdretten deres. Jeg tror det skjedde noe greier om at sønnen i familien deres hadde reist en tur sammen med hundene som de oppdro, men at en av hundene deres ble skadd i det ene beinet. Så fant den en eller annen person, som faktisk var villig til å ta hånd om den skadde hunden tror jeg. Så tror jeg hele boken endte med at hele hundeflokken forlot gården hvor de hadde vokst opp, for å finne igjen denne personen som tidligere hadde tatt hånd om den ene skadde hunden deres. Dette høres kanskje ut som en spennende nok historie. Men boken var alt for lang, og jeg fant hele greia egentlig ufattelig kjedelig. Men jeg hadde lest anmeldelser angående denne boken i forkant, og andre lesere hadde visstnok "sittet med tårer i øynene" hele tiden i løpet av de siste hundre sidene. Anonymkode: 37680...9bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #32 Del Skrevet 3. august 2023 Full spredning av Nina Lykke er desidert den dårligste jeg har lest hittil. Og ja, jeg leste hele. Anonymkode: d6ca8...760 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #33 Del Skrevet 3. august 2023 Menn som hater kvinner. For noe oppskrytt ræl! Anonymkode: 609cb...6f1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #34 Del Skrevet 3. august 2023 Bibelen. Anonymkode: 8b56a...890 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #35 Del Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Menn som hater kvinner. For noe oppskrytt ræl! Anonymkode: 609cb...6f1 Leste du alle tre bøkene? Jeg elsket dem og klarte ikke å legge fra meg. Anonymkode: d6ca8...760 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutselig_gravid Skrevet 3. august 2023 #36 Del Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Full spredning av Nina Lykke er desidert den dårligste jeg har lest hittil. Og ja, jeg leste hele. Anonymkode: d6ca8...760 Helt enig. Maken til oppskrytt bok! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. august 2023 #37 Del Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Ellers leste jeg gjennom alle Bridgertonbøkene, de var overraskende dårlige med tanke på at tv-serien er ganske bra. Nå kom jeg på at jeg har lest boka som var utgangspunktet for Sex & singelliv og lurte veldig på hvordan er så bra serie kunne komme av en så dårlig bok... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #38 Del Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bibelen. Anonymkode: 8b56a...890 Hvis man tror at dette er en spenningsroman der morderen først blir avslørt på siste side, har jeg forståelse for at man kan bli skuffet. Men som en historisk og religiøs samling av tekster er det ingen tvil om verdien av Bibelen, noe langt klokere mennesker har uttalt seg om. Anonymkode: 6c967...88c 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 3. august 2023 #39 Del Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Full spredning av Nina Lykke er desidert den dårligste jeg har lest hittil. Og ja, jeg leste hele. Anonymkode: d6ca8...760 Himmel, den var fornøyelig lesning, men greit vi har ulik smak. Alt under sjangeren "feel good" gir meg den motsatte følelsen f.eks: Kaféen ved verdens ende - en fortelling om meningen med livet🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #40 Del Skrevet 4. august 2023 Alkymisten av Paolo Coelho. Uhyre banal og samtidig prensiøs - på grensen til svindel. Anonymkode: cbfbf...251 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå