Burpen Skrevet 4. september 2006 #1981 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg tipper gutt! En skjønn liten rakker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 4. september 2006 #1982 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg tipper gutt jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 4. september 2006 Forfatter #1983 Del Skrevet 4. september 2006 Disse tipper jente: Kakao Arwen Xavia Disse tipper gutt: Neffi Yamaha Burpen Det var litt ergelig med den ene UL'en, også så tidlig som den ble foretatt! Da jeg bodde i England tok jeg UL rundt 19-20 uker. (Det viste seg at jeg var 20 uker på vei.) Jeg mener du sa engang at dere fikk tilbud om to ultralyder jeg?? :klø: Ble terminen din flyttet noe? ← Det er visst forskjellig i England, og ogsaa forskjeller innenfor Skottland. Her i Edinburgh blir det bare tilbudt en, men helseombudet har anbefalt at alle skal faa to. Forelopig har de ikke bevilget nok penger.... Terminen min ble flyttet tre dager frem, til 8. mars. Fin dato, saerlig for jenter, men uansett saa er jo terminen bare en veiledning. Takk for tippe-bidrag, Neffi, Burpen, Yamaha og Xavia! Naa ligger det 50/50 her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 4. september 2006 Forfatter #1984 Del Skrevet 4. september 2006 Disse tipper jente: Kakao Arwen Xavia Disse tipper gutt: Neffi Yamaha Burpen Pi@ Der fikk jeg med Pi@ ogsaa (gratulerer igjen!! Skal bli spennende aa foelge deg fremover! ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. september 2006 #1985 Del Skrevet 4. september 2006 Synes det er vanskelig å tippe, for det ene øyeblikket tror jeg du bærer på en gutt, og i det neste en jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 4. september 2006 Forfatter #1986 Del Skrevet 4. september 2006 Synes det er vanskelig å tippe, for det ene øyeblikket tror jeg du bærer på en gutt, og i det neste en jente. ← Da er vi to!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. september 2006 #1987 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Eg tippar at du ber på ein gut! edit: trykkleif Endret 4. september 2006 av veslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 4. september 2006 #1988 Del Skrevet 4. september 2006 Forresten bor jeg i hovedstaden, Mrs P! ← Der har jeg akkurat vært jeg. Kjempefin by! Jeg tipper gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 5. september 2006 #1989 Del Skrevet 5. september 2006 14 uker!! ...ser på tickeren din at den står på 13+5, er ikke det gæli!? vi har jo termin samme dag, og jeg er 14 uker idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 5. september 2006 #1990 Del Skrevet 5. september 2006 Jente..............? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 5. september 2006 Forfatter #1991 Del Skrevet 5. september 2006 Disse tipper jente: Kakao Arwen Xavia Disse tipper gutt: Neffi Yamaha Burpen Pi@ veslo Mrs Potter Der har jeg akkurat vært jeg. Kjempefin by! Og saa kom du ikke innom meg??! 14 uker!! ...ser på tickeren din at den står på 13+5, er ikke det gæli!? vi har jo termin samme dag, og jeg er 14 uker idag! ← Du har termin 8. mars, ikke sant? Regner de lengden paa svangerskapet annerledes enn i UK, da kanskje? For forrige onsdag fikk jeg beskjed om at jeg var 12+6, og at termin er 8. mars. Mystisk! Kan hvertfall for 100 sider!! Og for dine 14 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 5. september 2006 Forfatter #1992 Del Skrevet 5. september 2006 Disse tipper jente: Kakao Arwen Xavia magolia Disse tipper gutt: Neffi Yamaha Burpen Pi@ veslo Mrs Potter Takk for bidraget, magolia! Blir spennende aa se om majoriteten har rett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 5. september 2006 #1993 Del Skrevet 5. september 2006 Disse tipper jente: Kakao Arwen Xavia Disse tipper gutt: Neffi Yamaha Burpen Pi@ veslo Mrs Potter Og saa kom du ikke innom meg??! Du har termin 8. mars, ikke sant? Regner de lengden paa svangerskapet annerledes enn i UK, da kanskje? For forrige onsdag fikk jeg beskjed om at jeg var 12+6, og at termin er 8. mars. Mystisk! Kan hvertfall for 100 sider!! Og for dine 14 uker! ← Tør ikke tippe jeg altså... Klarer jo ikke tippe på min egen mageboer engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 5. september 2006 Forfatter #1994 Del Skrevet 5. september 2006 Tør ikke tippe jeg altså... Klarer jo ikke tippe på min egen mageboer engang. ← Fullt forstaaelig! Naa har jeg ny avatar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. september 2006 #1995 Del Skrevet 5. september 2006 for 100 sider, og grattis med ny avatar! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 5. september 2006 #1996 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg tipper jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 5. september 2006 Forfatter #1997 Del Skrevet 5. september 2006 Disse tipper jente: Kakao Arwen Xavia magolia Sun Mei Disse tipper gutt: Neffi Yamaha Burpen Pi@ veslo Mrs Potter Takk for bidraget, magolia! Blir spennende aa se om majoriteten har rett! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 5. september 2006 #1998 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg tipper det blir jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 6. september 2006 Forfatter #1999 Del Skrevet 6. september 2006 Disse tipper jente: Kakao Arwen Xavia magolia Sun Mei Arkana Disse tipper gutt: Neffi Yamaha Burpen Pi@ veslo Mrs Potter Der var Arkanas forslag med ogsaa. Er trett i dag. Lurer paa om jeg skal jobbe hjemme i ettermiddag. Ellers er det ikke saa mye spennende aa si. Foeler hodet er litt tomt i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 6. september 2006 #2000 Del Skrevet 6. september 2006 Gravidyoga kunne jeg virkelig tenkt meg å begynne meg etterhvert, men håper å kunne fortsette med poweryoga fram mot 12 uker. Kjedelig at bekkenet krangler, det er virkelig mitt mareritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå