Bokalven Skrevet 6. mai 2008 #4281 Del Skrevet 6. mai 2008 Hvor flytter dere egentlig? Blir dere boende i Edinburgh? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #4282 Del Skrevet 6. mai 2008 Det var en link paa forrige side...ja, vi blir i Edinburgh en stund til. Skal flytte til en leilighet i Marchmont med hage, like ved the Meadows. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #4283 Del Skrevet 6. mai 2008 Min skjoenne lille gutt har laert seg saa mye nytt i det siste! Han sier "brrrr" naar han ser traktoren i boken sin om livet paa landet, "gagakk" til andungene, og "bae bae" til lammet. Og han smatter naar vi leser om lille Barney som spiser maten sin. Ogsaa elsker han aa gre haaret sitt, snakke i telefonen (inkl. alt som ligner paa en telefon), og har begynt aa gi klemmer og kyss. :rødme: Ogsaa gir han klar beskjed naar han vil ha pupp, det er ganske morsomt (han sier mammama og begynner aa rive i genseren min). Tiden gaar saa fort, synes ikke det er lenge siden han bare var en liten klump som spiste og sov, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 6. mai 2008 #4284 Del Skrevet 6. mai 2008 Det var en link paa forrige side...ja, vi blir i Edinburgh en stund til. Skal flytte til en leilighet i Marchmont med hage, like ved the Meadows. *Sukk* så heldig du er! Jeg elsker Edinburgh, bodde der i 6 måneder mens jeg studerte ved Heriot-Watt. Det går ikke en dag uten at jeg lengter tilbake. Marchmont er jo et fint område å bo. Deilig å ha the Meadows like ved. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 6. mai 2008 #4285 Del Skrevet 6. mai 2008 Bestevenninnen min synes jeg er litt rar som ammer fortsatt og ikke har planer om avvenning med det foerste. Hun synes det er rart aa amme et barn som kan gaa (aner ikke hvorfor). Men jeg blaaser i det, da. Tror det er en ting alle som ikke har ammet så lenge tenker. Når man sitter midt i det føles det faktisk naturlig. Jeg morgenammer fortsatt litt. Og det til tross for at Julegaven både går, løper og prater litt. Har planer om å slutte, men jeg er så trøtt om morgenen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. mai 2008 #4286 Del Skrevet 6. mai 2008 Det var en link paa forrige side...ja, vi blir i Edinburgh en stund til. Skal flytte til en leilighet i Marchmont med hage, like ved the Meadows. Aha... Det fikk jeg ikke med meg. Sorry. Jeg synes det er så fint i Edinburgh, jeg. Håper virkelig jeg får til tur til høsten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. mai 2008 #4287 Del Skrevet 6. mai 2008 Bestevenninnen min synes jeg er litt rar som ammer fortsatt og ikke har planer om avvenning med det foerste. Hun synes det er rart aa amme et barn som kan gaa (aner ikke hvorfor). Men jeg blaaser i det, da. Det synes jeg du gjør rett i. Det er kjempesunt å amme! Er med på å bygge opp immunforsvar og masse annet bra. Bl. a. blir barn som har ammet lenge mindre allergiske. Så, stå på ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. mai 2008 #4288 Del Skrevet 6. mai 2008 Lykke til med pakking og flytting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 6. mai 2008 #4289 Del Skrevet 6. mai 2008 Så spennende med flytting og ferie da :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #4290 Del Skrevet 7. mai 2008 Hei og takk for besoket alle sammen! Og velkommen til Enigma, har ikke sett deg her foer tror jeg? I dag foeler jeg meg litt moerbanket. Merker at det ikke alltid er saa lett aa sove i samme seng som min soenn kaalormen. Han vil helst ligge paa tvers og helst ha pupp (mamama som han kaller det) veldig hyppig i perioder. Hadde vaert deilig aa avvenne ham paa natten, og ikke minst ha ham i egen seng. Har proevd paa begge deler foer, og da har det bare blitt enda mindre soevn paa oss, men vi maa snart gjoere noe. Noen netter sover vi godt alle sammen, men i perioder er det ikke saa lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. mai 2008 #4291 Del Skrevet 7. mai 2008 Det høres litt slitsomt ut. Lykke til med avvenning, når dere kommer så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. mai 2008 #4292 Del Skrevet 7. mai 2008 Ja, lykke til med avvenningen når den kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #4293 Del Skrevet 9. mai 2008 Sukk...den natt-avvenningen er ikke lett! Det gikk ikke akkurat straalende i natt, og vi ga opp og jeg maatte amme i nesten to timer (!) foer han sovnet igjen. Fatter ikke at vi skal klare det noen gang! Saa jeg er *litt* troett i dag, kan man si. Men skal proeve aa nyte det fine vaeret, har avtalt piknik med venninner og barna deres i botanisk hage i dag! Ogsaa skal vi overta noeklene til den nye leiligheten, det blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. mai 2008 #4294 Del Skrevet 9. mai 2008 Så gøy med overtakelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 11. mai 2008 #4295 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg har desverre ingen lure tips å komme me når det gjelder avvenning. Håper det går seg til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 12. mai 2008 #4296 Del Skrevet 12. mai 2008 Det blir vel kanskje bare verre og verre med avvenning nå jo større han blir? Venninna mi avvente datteren sin når hun var 6-7 mnd, og da var det en kjip natt og så en natt hvor de puttet inne smokken mye og så var alt bra. Nå er de inne og putter inn smokken en gang hver natt bare. Hun sover på eget rom, det kan jo være enklere da også. Da kan pappan ta det uten at mamman er i nærheten. Slitsomt å være våken to ganger hver natt enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #4297 Del Skrevet 14. mai 2008 Endelilg litt kg-tid! Er paa jobb, men...er ikke saa veldig mye aa gjoere akkurat naa. Vi staar midt oppi flyttingen, og har ikke kommet ordentlig i orden ennaa. Mannen er stressa, jeg er stressa (men litt mer uthvilt, la meg tidlig i gaar), men det skal nok gaa bra. Gleder meg sinnsykt til aa dra til Frankrike paa fredag. Vi skal hit: http://www.soleil-vivarais.com/ Det er i Ardeche, like ved Avignon. Heldigvis er mannen flytende i fransk (han bodde i Provence et aar som student), jeg har litt franskkunnskaper men er nok litt rusten. Foerst skal vi nord for Paris, i bryllup til en venn av T. Det blir nok veldig flott, skal vaere i et gammelt kloster: http://www.royaumont.com/fondation_abbaye/...teVirtuelle.php De har barnevakt der, saa vi kan legge Theo og saa bare slappe av med fest og moro. Vi skal bo der, saa vi er bare et par minutter unna om det skulle vaere noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. mai 2008 #4298 Del Skrevet 14. mai 2008 Det hørtes herlig ut, og det slottet var bare nydelig! Flott at det er barnevakt på stedet, slik at dere også kan delta i festlighetene. Selv skal vi til St. Lucia i sommer. Da ryker alt av skattepenger og feriepenger til for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. mai 2008 #4299 Del Skrevet 14. mai 2008 Kos dere masse i La France! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #4300 Del Skrevet 30. mai 2008 Tilbake fra herlig ferie! Vi koste oss masse, og hadde det helt topp paa alle maater - fint, varmt vaer, masse bading, flott natur, god mat - og Theodore koste seg mest av alle! Han elsker aa vaere utendoers og fikk virkelig boltre seg! Vurderer fortsatt aa si opp jobben. Har kjempelyst, men toer liksom ikke fortelle dem at jeg sier opp. Aner ikke hvordan man gjoer det, liksom! Maa vel skrive et brev. Men gruer meg til aa fortelle kollegene mine det... Vi begynner aa komme i orden i leiligheten naa. Det har tatt tid...og ennaa er ikke alt utpakket. Vi har en dust av en huseier, som kom inn i huset for aa ordne noe mens vi var paa ferie, og presterte aa si at hun var sjokkert over alt rotet! Da hadde vi bodd der i fem dager...Skulle likt aa se de som klarte aa ha det helt ryddig fem dager etter innflytting. I tillegg var hun visst sjokkert over at vi har en baby! Vel, det er hennes problem. Hun hadde visst sagt til byraaet vi leier gjennom at hun ikke ville ha barn der, men det mener byraaet hun ikke har sagt. Saa det er hvertfall ikke vaar feil. Ogsaa er det mus i leiligheten! Iiiik! Haaper de forsvinner av seg selv...har ikke lyst til aa drepe stakkars smaa mus. Og har ikke lyst til aa ha dem i huset heller. Ellers skjer det saker og ting i Ts familie. Moren til T har faatt seg en kjaereste...og har nok hatt det en stund. En enkemann som mistet konen sin saa sent som i mars. Det hele er ganske rart og plutselig. Har moett mannen en gang, og han var ikke saa veldig sjarmerende. Kan ikke maale seg med verdens beste svigerfar, som doede i april i fjor. Moren til T er veldig kristen, og jeg trodde hun aldri ville finne seg en ny mann. Men naa snakker hun om ekteskap...T tar det bra, men soesteren hans gjoer det ikke. Den andre broren tar det ogsaa greit. Jeg vil ikke doemme svigermor, men mener det er litt "rebound"-effekten som er ute og gaar...hun er heller ikke vant til aa vaere alene, var gift i over 40 aar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå