Gå til innhold

En (nokså) nybakt mammas tanker

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

*venter i åndeløs spenning*

Skjønner at en fødsel tar utrolig lang tid..... :sjenert: Håper det føles raskere for den som er midt oppe i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*venter i åndeløs spenning*

Skjønner at en fødsel tar utrolig lang tid.....  :sjenert: Håper det føles raskere for den som er midt oppe i det.

Nei, det foeles absolutt ikke raskt dette her! :grine: Sendt hjem for tredje gang fra sykehuset, etter aa ha foerst blitt overvaaket paa ctg i nesten en time og diverse venting, og deretter ha blitt innstallert paa foederom...Saa kommer en ny foedselslege og sier at hun vil vente til i morgen tidlig med aa sette meg i gang, siden det er best aa la naturen faa sjansen til aa ordne dette selv. Ble litt satt ut, men samtidig vil jeg jo helst ikke bli satt i gang. Saa naa er vi hjemme igjen!

Riene jeg har er bare maserier, virker ikke som livmoren min skjoenner helt hva den skal gjoere for aa faa ut nurket. :tristbla: Haaper naa paa noen stille timer hvor vi kan faa oss litt soevn, og deretter sterke, regelmessige rier slik at jeg slipper igangsetting. Det kom til aa bli en lang foedsel, mente foedselslegen, saa vi maatte forberede oss paa at nurket kanskje ikke kommer foer paa loerdag. Jeg er ganske lei allerede, selv om foedselen teknisk sett ikke er i gang, saa det er tydelig at dette blir en taalmodighetsproeve. Men jeg maa jo bare holde ut, for premien er snart i sikte selv om det virker uendelig lenge til akkurat naa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så kjedelig å bli sendt hjem. Håper dere får hvilt skikkelig ut og at fødselen setter ordentlig i gang når dere har sovet godt. Krysser fingre og tær for gode, sterke rier og en liten fredagsbaby. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

HVA???!! :overrasket: Er du i fødsel?? :klø: Nå ble jeg jammen meg overrasket!!

Men så utrolig moro! Tenk snart er du mamma, Holly!! Synd det tar så lang tid, men resultatet er såå verdt det. Håper det går fort når det først setter i gang. Masse lykke til!

:hoppe:

Venter spent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh nei...så kjedelig for deg at du ble sendt hjem igjen...det føles sikkert som en "nedtur" etter først å ha blitt lagt inn. MEN - siden ting ser bra ut så er det jo bare en fordel om fødselen får gå sin naturlige gang da. Kroppen har bedre av det, tross alt. :kose:

UANSETT er det ikke lenge til du får hilse på den lille som har bodd i magen din så lenge nå - du får nyyyyte de siste timene som gravid! ;)

Satser på at du slipper å vente helt til lørdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Stakkars deg!!! Men alt i alt, nå har du ventet i over ett år og kanskje mer på å bli mamma og mulig innen 48 timer er du mamma!!! :legrine: Det er bare at nå har du litt vondt og det har du jo ikke hatt så lenge heldigivs!

Jeg håper du får slappet av sammen med mannen! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du er utrolig tålmodig :kose:

Håper du får deg litt søvn, og av livmora di snart finner ut at det er kjekt med ordentlige rier, og ikke bare maserier!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...