April Skrevet 18. januar 2007 #2981 Del Skrevet 18. januar 2007 Gratulerer så mye med dagen, Holly Du kan glede deg til å bli mamma, det er stort.. Jeg blir mer og mer forelsket for hver dag som går. Det er noe nytt som skjer hele tiden og den utviklingen er veldig fasinerende å følge med på! Ha en koselig feiring og hurra for 33 uker også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 18. januar 2007 #2982 Del Skrevet 18. januar 2007 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 18. januar 2007 #2983 Del Skrevet 18. januar 2007 Gratulerer med dagen, Holly Hobbie! Håper du får en koselig bursdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 18. januar 2007 #2984 Del Skrevet 18. januar 2007 Masse gratulerer med dagen Høres ut som du har hatt en perfekt dag så langt. Håper også restaurantbesøket svarer til forventningene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 18. januar 2007 #2985 Del Skrevet 18. januar 2007 Gratulerer så masse med dagen, Holly Hobbie! Håper mannen din steller ekstra godt med deg idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #2986 Del Skrevet 19. januar 2007 Tusen takk for alle hilsenene! Fikk nok noen flere bursdagshilsener her inne paa kg enn irl! Restauranten var koselig, og hadde kjempegod mat. Men den slo ikke helt yndlingsstedet vaart naar det gjelder indisk mat. Etterpaa bar det hjem til Celebrity Big Brother, vi ser vanligvis ikke paa den, men akkurat naa er det veldig interessant pg.a. den motbydelige Jade Goody, som er saa utrolig trashy og rasistisk mot Shilpa Shetty, en indisk bollywoodstjerne. Jeg haaper inderlig Jade blir stemt ut i kveld! Snakket med begge broedrene mine, de husket visst at jeg hadde bursdag likevel! Og den ene hadde gode nyheter - han har sluttet aa roeyke! (Han andre roeyker ikke, heldigvis). Ble saa glad for det! Og kjaeresten hans har sluttet ogsaa. De (han og kjaeresten og babyen) kommer kanskje til vaaren naar den nye flyruten aapner. Det hadde vaert koselig. Den andre broren min gjoer det saa bra paa studiene sine for tiden, er en av de beste i kullet. Er kjempestolt over lillebror! Han blir en dyktig lege, tror jeg. Ogsaa har han godt lag med mennesker, det er jo ogsaa kjempeviktig. Ellers fikk jeg en DKNY-veske av soesteren til T, i groent ullstoff, utrolig kul! Den er stor og god, saa jeg tror jeg kommer til aa bruke den mye fremover! Har jo ikke kjopt noen fancy stelleveske, men naa slipper jeg det! Ellers proever jeg aa bestille noen plakater med Elsa Beskow-motiver fra Canada (av alle steder!), men jeg faar ikke tak i de som driver nettstedet for aa spoerre om porto. Vil helst ikke risikere aa faa DEN regningen. Siste dag paa jobb i dag! Dessverre er bare en av kollegene mine her, saa det foeles litt stusselig. Men han har med kake, da. Men typisk nok er det en kake med masse toerket frukt i, og det klarer jeg ikke aa spise. Skal gjoere et tappert forsoek, hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 19. januar 2007 #2987 Del Skrevet 19. januar 2007 Uff, så kjedelig... At den hyggelige gesten fra kollegaen din er noe du sliter med å spise... Han har jo tydelig ment det godt, og jeg forstår godt at du ikke ønsker å få han til å tro at du ikke setter pris på det! Lykke til med siste dag i jobb! Tipper du gleder deg til å ha fri nå! Ha en kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 19. januar 2007 #2988 Del Skrevet 19. januar 2007 Tenk at det er siste dag på jobb før permisjonen din starter . Det må være en vemodig, rar og god følelse på en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #2989 Del Skrevet 19. januar 2007 Uff, så kjedelig... At den hyggelige gesten fra kollegaen din er noe du sliter med å spise... Han har jo tydelig ment det godt, og jeg forstår godt at du ikke ønsker å få han til å tro at du ikke setter pris på det! Lykke til med siste dag i jobb! Tipper du gleder deg til å ha fri nå! Ha en kjempefin helg! ← Jeg spiste litt kake og sa den var kjempegod (i realiteten spiste jeg bare fyllet, som er marsipan, og kastet resten ubemerket). Er jo koselig at han tok seg bryet! Ja, naa begynner det aa gaa opp for meg at jeg faktisk ikke skal paa jobb paa mandag, eller i det hele tatt foer hvertfall ett aar! Det er rart, men ganske deilig ogsaa... God helg til deg ogsaa, Susan! Tenk at det er siste dag på jobb før permisjonen din starter . Det må være en vemodig, rar og god følelse på en gang. ← Ja, det er som sagt ganske rart! Litt kjedelig at det bare er meg og en annen her i dag, men paa den andre siden er det litt deilig aa slippe store "hadet"-seremonier. Selv om de andre visstnok skal ringe senere. Stor til deg og god helg! Naa har jeg bestilt plakater som jeg skal ramme inn, men ikke de jeg opprinnelig hadde tenkt. Isteden ble det disse: Ender Nysgjerrige Nils og Ender med paraply Tror de skal passe godt paa gult barnerom! Skal kjoepe rammer paa Ikea. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 19. januar 2007 #2990 Del Skrevet 19. januar 2007 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 19. januar 2007 #2991 Del Skrevet 19. januar 2007 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 19. januar 2007 #2992 Del Skrevet 19. januar 2007 Gratulerer med overstått! Tenk, nå er du snart mamma! Det er helt uvirkelig! Husker når du var så bekymret pga pcos og alt det, å nå er du snart mamma til en liten sprellus! Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 19. januar 2007 #2993 Del Skrevet 19. januar 2007 Gratulerer med permisjonsstart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. januar 2007 #2994 Del Skrevet 19. januar 2007 Gratulerer med permisjonsstarten, Holly. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 21. januar 2007 #2995 Del Skrevet 21. januar 2007 Kos deg med permisjonstiden frem til fødselen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 21. januar 2007 #2996 Del Skrevet 21. januar 2007 Hvem var det som ikke klarte å uttale navnet til Shilpa skikkelig da?? Jeg hørte Scott Mills spille av et opptak fra Cel. BB der en skikkelig tåpelig kjerring absolutt ikke klarte å uttale navnet hennes... Ble rett og slett forbanna av å høre på! Har jo blitt mye styr pga konflikten der inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #2997 Del Skrevet 21. januar 2007 God helg! ← Takk Mrs. Potter! God helg! ← Like maate, Mrs N! Gratulerer med overstått! Tenk, nå er du snart mamma! Det er helt uvirkelig! Husker når du var så bekymret pga pcos og alt det, å nå er du snart mamma til en liten sprellus! Ha en fin helg! ← Hei Bertine! Ja, det er rart aa tenke paa hvordan vi bekymret oss i fjor paa denne tiden....og det virket som en evighet foer det klaffet. Men vi var veldig heldige som slapp aa vente saa lenge! Krysser fingrene for at dere faar det til naa! Gratulerer med permisjonsstart!!! ← Takk magolia! Gratulerer med permisjonsstarten, Holly. ← Thnak yuo! Kos deg med permisjonstiden frem til fødselen ← Skal proeve det, Yamaha! Hvem var det som ikke klarte å uttale navnet til Shilpa skikkelig da?? Jeg hørte Scott Mills spille av et opptak fra Cel. BB der en skikkelig tåpelig kjerring absolutt ikke klarte å uttale navnet hennes... Ble rett og slett forbanna av å høre på! Har jo blitt mye styr pga konflikten der inne... ← Hei Madden! Det var Jade, som kalte Shilpa "Shilpa Poppadom." Hele greia har jo tatt helt av her i UK, saa da "maa" man liksom foelge med litt. Selv om jeg ikke egentlig er noen fan av Big Brother... Jade er nok foerst og fremst ganske uintelligent, selv om hun oppfoerer seg rasistisk ogsaa. Naa har hun visst beklaget seg, men maken til usmakelig jente er sjeldent aa se. I morgen starter altsaa permisjonen. Har hatt en blandet helg - koselig frem til i gaar kveld. Vi var og saa paa Stokke Sleepi (og liker den veldig godt begge to), kjoepte maling til barnerommet og spiste (noksaa sunn) lunsj paa McDonald's. Lagde risgroet til middag, som smakte godt! Men saa begynte vi aa krangle... pg.a. pensjonen min, dvs. min fremtidige pensjon. Skulle egentlig ha begynt aa spare da jeg begynte i jobben for to aar siden, men jeg har glemt det helt til naa...trodde egentlig jeg var med i ordningen automatisk, men det var jeg ikke. Saa jeg meldte meg inn i ordningen i forrige maaned - litt sent, mildt sagt. Har da gaatt glipp av skattefordeler, et marked i oppgang og penger fra jobben (de matcher 75% av det beloepet man velger aa spare hver maaned). T ble utrolig sur, skuffet etc., og hadde et par raserianfall. Stakkars nurket. Jeg beklaget meg og ble skikkelig lei meg, graat nesten hele kvelden etter det. Vi ble venner igjen foer vi la oss, men da sa T at naa vil han ikke kjope Stokkesengen likevel...siden han foeler at jeg har tapt nesten 80.000 kroner de siste to aarene ved aa ikke vaere med paa pensjonsordningen. Fortsatte aa krangle litt i dag, men bare innimellom. T vil fortsatt ikke kjoepe Stokkesengen, er greit nok, da kjoeper vi Hensvik fra Ikea. Den er jo soet, da. Varer ikke saa lenge som Stokke, og er ikke saa fancy, men nurket faar sikkert sove der ogsaa. Er litt deppa i dag, har vaert kjempetrett etter en daarlig natts soevn, og har ikke utrettet saa mye. Har ryddet litt, sovet litt og spist lunsj. Er ogsaa litt deppa over aa vaere gravid for tiden. Ikke for at vi skal bli foreldre, men synes litt synd paa meg selv som maa vagge rundt med diger mage, ha vondt i ryggen og foele meg saa sliten. Selv om jeg burde vaere takknemlig for at alt saa langt har vaert problemfritt, ingen blodtrykksproblemer, proteiner i urinen, bekkenloesning eller bekymringer om nurkets helse. Litt ryggvondt, kortpustethet og slitenhet er vel ikke saa ille, egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. januar 2007 #2998 Del Skrevet 21. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 21. januar 2007 #2999 Del Skrevet 21. januar 2007 Huff. Stooor til deg nå! Alt ordner seg sikkert til slutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 21. januar 2007 #3000 Del Skrevet 21. januar 2007 Uff, så leit å høre at de har krangla... Pengekranglar er ikkje noko særleg... Håpar alt ordnar seg. Vesle nurket dykkar treng ikkje noko meir enn to foreldre som er glade i kvarandre, så akkurat kva type seng de endar opp med er nok ikkje så nøye... Kjempe-søte plakatar du har bestilt forresten! Barnerommet blir nok herleg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå