Holly Hobbie Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #2781 Del Skrevet 28. desember 2006 Takk for oensker om god bedring! Er paa vei til osteopaten naa, og skal innom butikken aa kjoepe inn noe godt til middag. Maa bli noe med mye smak! Gode nyheter: Norwegian setter opp direkte rute fra Gardermoen fra om med april! Da blir det saa utrolig mye lettere aa reise hjem paa besok! Det var en fin ekstrapresang! Faar hoppe i klaerne og komme meg avgaarde til osteopaten naa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 28. desember 2006 #2782 Del Skrevet 28. desember 2006 Så bra med Norwegian da, bestiller du i god tid får du jo billige billetter også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #2783 Del Skrevet 29. desember 2006 Ja, sant det Smile! Er litt mindre tett i dag. Men fortsatt i begredelig form. Dro inn paa kontoret litt "sent" i dag (halv aatte), men kom ikke inn doeren! Og siden ingen andre hadde tenkt seg inn i dag, dro jeg hjem og "jobber" naa hjemmefra. Er utrolig stille i dag, saa jeg saa mitt snitt til aa legge meg noen timer. Herlig. Naa funderer jeg paa hva jeg skal spise til lunsj. Vi har ikke saa mye mat i huset som frister akkurat naa, men jeg faar sondere terrenget. Snakket med mamma og pappa i gaar - en lang, koselig samtale. De hadde en overraskelse til meg - de kommer paa besok baade foer og etter at nurket er foedt! :-D Blir koselig. Og hvis nurket bestemmer seg for aa komme tidlig (lite trolig tror jeg), saa faar de kanskje se h*n naar de er over i februar! Naa skal jeg sjekke innholdet i kjoeleskapet og ta meg litt aa spise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 29. desember 2006 #2784 Del Skrevet 29. desember 2006 Så deilig med en rolig arbeidsdag! Nyt det! Koselig med mer besøk også, og genialt med direkte Norwegian-rute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. desember 2006 #2785 Del Skrevet 29. desember 2006 Så koselig at de kommer både før og etter. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. desember 2006 #2786 Del Skrevet 29. desember 2006 Husker hvor herlig det var med besøk hjemmenfra da jeg hadde født. Mamma kom rett før fødselen, og fikk med seg det hele. Tanten min kom da jentungen var 10 dager gammel og søsteren min jobbet som au pair i samme byen som jeg bodde. Det gjorde godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 30. desember 2006 #2787 Del Skrevet 30. desember 2006 Er formen bedre i dag? Håper det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 31. desember 2006 #2788 Del Skrevet 31. desember 2006 ØNSKER DERE EN FANTASTISK NYTTÅRSFEIRING!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 31. desember 2006 #2789 Del Skrevet 31. desember 2006 Herleg med foreldrebesøk før og etter termin!!! Eg har sjølv ein pappa som bur laaangt borte, gledar meg til å sjå han att etter fødselen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 31. desember 2006 #2790 Del Skrevet 31. desember 2006 Riktig godt nyttår til deg og dine, HH! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 31. desember 2006 #2791 Del Skrevet 31. desember 2006 ØNSKER DEG OG DINE ETT RIKTIG GODT NYTTÅR :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 31. desember 2006 #2792 Del Skrevet 31. desember 2006 GODT NYTT ÅR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 31. desember 2006 #2793 Del Skrevet 31. desember 2006 Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 31. desember 2006 Forfatter #2794 Del Skrevet 31. desember 2006 Takk for oensker om godt nyttaar, alle sammen! Samme til dere! Vi drar nok bort i kveld, selv om jeg har bihulebetennelse og fortsatt sitter her i pysjen...T skal kjoepe noe som heter Sudafed, det gikk visst an aa bruke selv om man er gravid. Ikke goey med dundrende hodepine, men forhaapentligvis virker sudafed'en i god tid! Vi kom oss ut i gaar, selv om formen var laber. Var innom Toys'r'Us sin babyavdeling og kjoepte en flaske, smokker, kluter, skumgummpute for babyen naar den blir badet og en tens-maskin til foedselen. Var i skikkelig daarlig humoer og elendig form (noe sier meg at de to hoerer sammen...) da vi kom hjem, men det ble bedre etter at jeg fikk tatt meg en hvil. Naa er T og trener, og jeg har faatt i meg litt mat. Faar se aa kle paa meg, kanskje, og rydde litt - har ikke gjort noe som helst i huset i det siste fordi jeg har vaert syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. desember 2006 #2795 Del Skrevet 31. desember 2006 og en tens-maskin til foedselen. ← Jeg har min liggende klar, og vi prøvetestet den på fingeren min. Det fungerte som det skulle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. desember 2006 #2796 Del Skrevet 31. desember 2006 Riktig godt nytt år forressten!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 31. desember 2006 Forfatter #2797 Del Skrevet 31. desember 2006 Jeg har min liggende klar, og vi prøvetestet den på fingeren min. Det fungerte som det skulle. ← Svigerinnen min hadde ogsaa stor nytte av den, hun trengte ikke annet smertestillende...haaper den funker paa meg ogsaa! Men jeg visste ikke at det finnes i Norge, jeg, har liksom ikke hoert noe snakk om TENS her paa kg hvertfall? Godt nyttaar til deg ogsaa, Xavia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. desember 2006 #2798 Del Skrevet 31. desember 2006 Nei, jeg tror ikke man får kjøpt det i Norge. Jeg fikk søsteren min til å sende til meg fra Australia. Men jeg har sett at de tilbyr TENS maskin på Ahus, men jeg skal jo ikke føde der. Jeg hadde også enorm nytte av den lille dingsen. Det var skikkelig hjelp i, og jeg rakk aldri å skru den opp på max engang. (Man øker jo gjerne intensiteten i takt med veene.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neffi Skrevet 31. desember 2006 #2799 Del Skrevet 31. desember 2006 Godt nyttår Holly Hobbie Håper du får en fin feiring selv om formen er dårligere enn ønsket hmm.. blir også nysgjerrig når jeg leser her inne.. Hva er TENS? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 31. desember 2006 #2800 Del Skrevet 31. desember 2006 hmm.. blir også nysgjerrig når jeg leser her inne.. Hva er TENS? ← Siterer den jeg... Og masse godt nyttår til deg og dine! Håper du blir frisk snart, ikke noe gøy å være syk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå