Pepita Skrevet 16. desember 2006 #2701 Del Skrevet 16. desember 2006 Innom for å ønske deg ei god helg; bedre sent enn aldri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 16. desember 2006 #2702 Del Skrevet 16. desember 2006 Hei Holly Jeg var innom blooming marvellous i går og bestilte flere fine klær (også de samme genserene du kjøpte). Takk for tips til bra netthandlere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #2703 Del Skrevet 18. desember 2006 Er det mandag morgen allerede?! Synes helgen gikk saa fort, jeg... Takk for hilsener, MissS, MrsN, Monja, Yamaha (gratulerer forresten! :blomst) og Mrs. Potter. Hadde en fin helg, men skulle gjerne hatt fri i dag...var rimelig sliten etter besok i Glasgow i gaar, men det var verdt det! Kjempekoselig aa se venninnen min. Vi dro paa juleshopping, lunsj og julegudstjeneste. Jeg kjoepte ingenting, men jeg har ikke saa mange gaver igjen - bare den til T, tror jeg. Skal gi ham noe til jernbanesettet hans. Hadde en ubehagelig togreise hjem for toget var stappfullt og jeg maatte staa...fikk sitte de siste 20 minuttene, heldigvis. Ellers har jeg veldig vondt i ryggen/ribbena paa venstre side for tiden. Tror jeg maa finne meg en osteopat, for fysioterapeuten min er ikke saerlig flink synes jeg. Ikke er han ekspert paa graviditet, heller. I tillegg har jeg litt smerter i skambenet (eller hva det heter). Tyder kanskje paa begynnende bekkenloesning? Trodde jeg skulle slippe unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 18. desember 2006 #2704 Del Skrevet 18. desember 2006 Får håpe det ikke er bekkenløsning da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 18. desember 2006 #2705 Del Skrevet 18. desember 2006 Huffda, får håpe det "bare" var helgens reisevirksomhet som bekkenet protesterer mot. Bekkenet mitt er ihvertfall ikke særlig glad i bevegelse for tida, men har det helt fint om jeg sitter i ro en hel dag. Ikke noe særlig, nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neffi Skrevet 18. desember 2006 #2706 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Innom for å ønske deg en god uke - også håper jeg du slipper uønskede plager i siste delen av svangerskapet ditt (mange ord der - rettet til) Endret 18. desember 2006 av Neffi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 18. desember 2006 #2707 Del Skrevet 18. desember 2006 I tillegg har jeg litt smerter i skambenet (eller hva det heter). Tyder kanskje paa begynnende bekkenloesning? Trodde jeg skulle slippe unna. ← Alle får bekkenløsning veit du, men smertene er forbigåande hos dei fleste, berre dei lar bekkenet kvile eller bevege seg på måtar som ikkje gjer vondt. Eg har vondt/er øm innimellom eg også, men aktiv restitusjon hjelper godt! Pass berre på at du ikkje er heeeilt i ro om du får vondt, for det er ofte det som skapar verkelege bekkenproblem. Øvelsar hos fysio, lett gange i terreng og aktivitet i vatn hjelper godt for mange. Lukke til! frå Ronja som har eit fantastisk svangerskap fordi eg i følge jordmor lever med magen, og ikkje mot den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. desember 2006 #2708 Del Skrevet 18. desember 2006 Signerer på det Ronja skriver, alle gravide har bekkenløsning. Noen plages, andre ikke. Jeg har jo virkelig fått erfare hva vond bekkenløsning er for noe denne siste uka, og kan vel bare skrive under på at det er viktig å bevege seg, men i DITT tempo. Når jeg sitter i ro for lenge så er det akkurat som om jeg stivner helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #2709 Del Skrevet 18. desember 2006 Takk for gode raad og hilsener alle sammen! Kommer ikke til aa bli sittende helt rolig uansett, for det er helt umulig fremover! Naa kjenner jeg plutselig ingenting til bekkenet, saa det er nok sant som du sier, Ronja, at det kan komme og gaa. Naa er det mer ribbena og venstre delen av ryggen som plager meg, det er kjempevondt aa ligge paa venstre siden (som er den siden jordmor anbefaler, pg.a. best okysgentilfoersel til barnet og at det fremmer riktig leie). Har bestilt time hos osteopat, for jeg tror ikke fysioterapeuten min klarer aa gjoere noe mer (og ikke har han gravid-plager som spesialfelt heller). Fikk livmorsmerter i dag, de kommer naar jeg er ekstra sliten. Saa da skjoente jeg at det beste var aa komme seg hjem. Laa og sov til halv to (!), naa har jeg spist lunsj og skal jobbe litt hjemmefra. Heldigvis var sjefen litt mer forstaaelsesfull enn han pleier. Saa i dag foeler jeg meg som en Syk Gravid, men jeg vet det er forbigaaende - hvile er beste medisin (hvertfall for meg!). Tror nok den vanlige formen kommer tilbake i god tid innen jul. Denne uken er det hverken pilates eller yoga, men jeg har litt planer likevel. I morgen skal jeg moete en venninne med samme termin som meg (hun er en av disse Superfriske Gravide som holder hoeyt tempo og kun har en liten kul paa magen som tegn paa at noe er paa gang - misunner henne bittelitt! ). I kveld er det pubmiddag med velet. Ellers drar vi allerede fredag, og jeg begynner aa glede meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #2710 Del Skrevet 18. desember 2006 Naa gjoer det saa vondt i ribbena at jeg ikke vet hvor jeg skal gjoere av meg! Og timen er ikke foer paa torsdag... Vet ikke om jeg orker aa dra paa puben i kveld. Hvorfor er det alltid noe med ryggen min?! (svar: fordi jeg har skoliose pg.a hele tre cm forskjell paa hoeyre og venstre ben.. ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 18. desember 2006 #2711 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg har også et ben som er lengre enn det andre, og har hatt ganske mye rygg/hoftevondt på grunn av dette Har du forresten noe problemer med såkalt "heart burn"? Jeg var på apoteket i dag og skulle kjøpe Gaviscon, men var ikke sikker på om dette var trygt å ta. Hvis det er det skal jeg få noen til å skrive ut en resept på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #2712 Del Skrevet 18. desember 2006 Kjipt med lengdeforskjell! Jeg haaper ikke det er arvelig! Du faar Gaviscon uten resept, og det er trygt aa ta for gravide. Det hender jeg tar en tablett eller to, og det hjelper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 18. desember 2006 #2713 Del Skrevet 18. desember 2006 Ja, vet det kan kjøpes uten resept, men tenker jeg får det på resept siden vi allikevel har et Mat Ex kort Har du prøvd både tablettene og de flaskene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #2714 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg har bare proevd tablettene. Er ikke saa ille plaget - dvs. er ille naar det staar paa, men har det ikke hver dag - saa jeg har bare tatt kanskje fire tabletter til sammen. Men de funket for meg, hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 18. desember 2006 #2715 Del Skrevet 18. desember 2006 Ok. Takk Skal se om jeg ikke finner noe som fungerer Var så plaget i natt at jeg trodde jeg kom til å kaste opp Usj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #2716 Del Skrevet 19. desember 2006 I dag foeler jeg meg mye bedre! Vi forsov oss litt i dag, og jeg kom litt sent paa jobb, men men. Naa har jeg drukket latten min og spist ristet broed, og selv om jeg bare fikk seks timers soevn i natt er jeg faktisk ikke saa trett. Var paa puben i gaar, og spiste chicken curry. T var der ogsaa. Hyggelig aa moete de andre i velforeningen, bl.a. en jente med en tre maaneder gammel datter. Vi avtalte aa moetes snart, og dra paa trilleturer sammen til vaaren. I kveld skal jeg moete Clare, som ogsaa er gravid. Skal bestille meg en kjempegod cocktail uten alkohol der vi skal. Er en av de dyreste barene i byen, men jeg gaar ikke saa mye ut for tiden akkurat, saa det unner jeg meg. Foerst skal jeg vaere med T og shoppe litt, han skal kjoepe en ny dress som han vil ha litt hjelp med aa velge. Haaper tingene jeg bestilte fra Blooming Marvellous kommer foer jul...venter paa noe fra Boden ogsaa, men det er klaer som ikke passer na uansett, saa det er det ikke saa farlig med. Har bestilt stoff fra Marimekko ogsaa, som skal lages til et kanvas og henges opp i stuen, som ennaa ikke er kommet det heller. Er vel julerushet som lager forsinkelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #2717 Del Skrevet 19. desember 2006 Naa driver nurket og romsterer noe voldsomt! I sted kjente jeg et kne, tror jeg! Naar jeg ligger rett bak T i sengen om kvelden, saa kjenner han spark fra nurket i ryggen, saa kraftige er bevegelsene h*ns! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neffi Skrevet 19. desember 2006 #2718 Del Skrevet 19. desember 2006 Naa driver nurket og romsterer noe voldsomt! I sted kjente jeg et kne, tror jeg! Naar jeg ligger rett bak T i sengen om kvelden, saa kjenner han spark fra nurket i ryggen, saa kraftige er bevegelsene h*ns! ← Synes det høres koselig ut jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 19. desember 2006 #2719 Del Skrevet 19. desember 2006 Hehe. Høres koselig ut ja Mini her liker ikke støvsugere har jeg merket. Hvis jeg støvsuger så blir det fryktelig mye bevegelse Hvis h*n viser en negativ holdning på støvsuging/rydding så tidlig er det i hvert fall ingen tvil om at h*n er pappas lille jente/gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #2720 Del Skrevet 19. desember 2006 Synes det høres koselig ut jeg... ← Hehe. Høres koselig ut ja Mini her liker ikke støvsugere har jeg merket. Hvis jeg støvsuger så blir det fryktelig mye bevegelse Hvis h*n viser en negativ holdning på støvsuging/rydding så tidlig er det i hvert fall ingen tvil om at h*n er pappas lille jente/gutt ← Eller kanskje h*n blir skikkelig giret ved tanken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå