Mrs N Skrevet 2. desember 2006 #2601 Del Skrevet 2. desember 2006 Kjempefin mage du har! Jeg tviler neppe på at jeg noen gang får stor mage.. Jeg er i uke 16 og har nesten ikke mage jo Så på bildet av deg når du var i uke 16 og det er stor forskjell på oss.. Jeg må jo bære dette barnet nesten inne med ryggraden jo Misunnelig på magen din nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 3. desember 2006 #2602 Del Skrevet 3. desember 2006 Kjempefin mage du har! Jeg tviler neppe på at jeg noen gang får stor mage.. Jeg er i uke 16 og har nesten ikke mage jo Så på bildet av deg når du var i uke 16 og det er stor forskjell på oss.. Jeg må jo bære dette barnet nesten inne med ryggraden jo Misunnelig på magen din nå! ← Jeg fikk ikke særlig mage før en stund etter 20. uke, og min er blitt ganske stor, så det skal du ikke bekymre deg for! Tipper at når den først kommer, kommer den kjempefort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #2603 Del Skrevet 3. desember 2006 Takk for koselige ord alle sammen! Og MrsN, bare vent saa popper magen din ut! Hadde det hyggelig i gaar kveld, men jeg var ganske sliten og orket ikke anstrenge meg saa innmari for aa konversere hele tiden. Snakket en del altsaa, men jeg var ikke festens midtpunkt for aa si det saann. I dag er jeg sliten og lei og foeler meg litt deppa. Har pyntet pepperkakehus, og det gikk bra til slutt, men jeg haaaater virkelig melisglasur! Fatter ikke hvordan proffene gjoer det....foerst var den altfor flytende, men jeg hadde allerede tatt den oppi en pose med tut, saa den foerste porsjonen maatte kastes. Saa lagde jeg en ny porsjon med mindre vann i, men jeg klarte ikke lage noe fint moenster. Men men. Fikk hvertfall limt paa sjokoladepynt og smarties, og naa ser huset akseptabelt ut. Kanskje jeg skal si jeg pyntet det sammen med en 7-aaring! Skjoenner ikke egentlig hvorfor jeg foeler meg litt nedfor for tiden. Det gaar jo litt opp og ned, men spesielt i helgene foeler jeg meg alltid saa utbrent og lei meg. Selv om det er helgene jeg gleder meg til! Orker bare aa gjoere det jeg maa gjoere, ellers vil jeg helst sove...T er paa trening og en tur innom Gap, egentlig ville jeg vaere med men jeg har ikke ork. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. desember 2006 #2604 Del Skrevet 3. desember 2006 Her går det jammen unna, under 100 dager igjen til terminen jo! Magen din er nydelig! Rart dette med mage, jeg trodde aldri at jeg skulle få stor og fin gravidmage, men det fikk jeg! "Det MÅ jo være tvillinger" fikk jeg høre stadig på slutten, så jeg fikk det som jeg ønska! Fortsatt god dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 3. desember 2006 #2605 Del Skrevet 3. desember 2006 Kjøpte du pepperkakehus eller? Eneste plassen jeg har funnet det er på IKEA og nærmeste IKEA ligger 2 timer unna her så det blir litt langt å kjøre bare for et pepperkakehus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #2606 Del Skrevet 4. desember 2006 Hei Kverula, koselig med besok fra deg! Ikke lenge igjen nei.... Tiden gaar fortere naa enn i begynnelsen, og det er litt deilig synes jeg! MrsN: Ja, pepperkakehuset er fra Ikea. Kjopte det faktisk i fjor, men fikk ikke tid til aa sette det sammen da! Aa lage helt fra scratch er nok veldig mye jobb. Er fortsatt litt deppings. Men det henger nok sammen med tretthet, og sikkert litt hormoner ogsaa...Foelte meg mye bedre i gaar etter en liten hvil, og T kom hjem fra Gap med presang til meg og klaer til babyen! Han kjoepte en bjoernedrakt og noen soete sokker til nurket, og en brun cardigan i merinoull til meg - til etter at magen er borte, vel aa merke! Men i dag er jeg like trett og like deppa. Begynte aa graate i bilen paa vei til jobb etter at T sa at det var fint at jeg ikke var saa tynn da jeg ble gravid, siden tynne hadde 30% stoerre risiko for SA! Han mente jo ikke at jeg var tykk, men normalvektig! Er ikke likt meg aa vaere saa touchy! Og kollegene mine er ikke verdens hyggeligste i dag heller. De gadd ikke engang si hei da jeg kom inn...de sitter og prater om helgen som var og gidder ikke involvere meg...men men. Naa er det bare noen uker, saa er jeg outta here! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 4. desember 2006 #2607 Del Skrevet 4. desember 2006 Er helt normalt å være deppa i perioder. Søsteren min flyttet til England da jeg var kommet så langt som du er nå, og jeg lå i sengen og gråt i to dager... av sorg. Plutselig er du ikke lei deg lenger!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #2608 Del Skrevet 4. desember 2006 Ja, det gaar nok over. Takk for oppmuntringen, Jens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 4. desember 2006 #2609 Del Skrevet 4. desember 2006 Ang melis på pepperkakehus, mamma brukte å ha eggehvite i melisen i stedet for vann. Da fikk den fin konsistens og ble steinhard. Litt sent nå, men du skal sikkert pynte flere pepperkakehus . Nydelig mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #2610 Del Skrevet 4. desember 2006 Pi@: Hadde i eggehvite, men det hjalp ikke...merkelige greier. Takk for komplimentet! Fikk nettopp vite at jeg maa jobbe tidlig tre dager paa rad...maa vaere paa jobb kvart paa syv fra i morgen av. Typisk akkurat naa som jeg er saa trett! Nei, maa proeve aa bli mer positiv. Er vanligvis ikke noen negativ person. Er bare saa fristet til aa fremskynde permisjonen naa, men da blir det en del mindre penger paa meg...Nesten 40.000 kroner. Saa jeg faar holde ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 4. desember 2006 #2611 Del Skrevet 4. desember 2006 Innom med og og et håp om at du ikke føler deg så sliten og trøtt når du må tidlig opp i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #2612 Del Skrevet 4. desember 2006 Innom med og og et håp om at du ikke føler deg så sliten og trøtt når du må tidlig opp i morgen! ← Tusen takk, det hjalp litt faktisk! Skal proeve aa legge meg tidlig i kveld, hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 4. desember 2006 #2613 Del Skrevet 4. desember 2006 Stoooooor til deg i dag! Håper du føler deg bedre snart! Bare si ifra hvis du vil at vi skal besøke disse slemme kollegaene dine! Kan sikkert lete frem 5-10 gravide kvinner med nok hormoner til å rive ned et hus.. Kan hende de tenker seg to ganger om før de overser deg igjen *hissig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. desember 2006 #2614 Del Skrevet 4. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. desember 2006 #2615 Del Skrevet 4. desember 2006 Innom med en stooor Det er viktig å tenkte postivt ja, da går som regel alt mye lettere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 4. desember 2006 #2616 Del Skrevet 4. desember 2006 Bare si ifra hvis du vil at vi skal besøke disse slemme kollegaene dine! Kan sikkert lete frem 5-10 gravide kvinner med nok hormoner til å rive ned et hus.. ← Synes jeg ser det! Håper du ligger og sover nå, så du får hvilt ut ordentlig før dine tre tidligdager. Det høres ordentlig slitsomt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 4. desember 2006 #2617 Del Skrevet 4. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #2618 Del Skrevet 5. desember 2006 Stoooooor til deg i dag! Håper du føler deg bedre snart! Bare si ifra hvis du vil at vi skal besøke disse slemme kollegaene dine! Kan sikkert lete frem 5-10 gravide kvinner med nok hormoner til å rive ned et hus.. Kan hende de tenker seg to ganger om før de overser deg igjen *hissig* ← Det hadde tatt seg ut! Synes jeg ser det... Men takk for tilbudet! ← Hei! Innom med en stooor Det er viktig å tenkte postivt ja, da går som regel alt mye lettere ← Prosjekt Bli Positiv er herved startet! ← Hei! Synes jeg ser det! Håper du ligger og sover nå, så du får hvilt ut ordentlig før dine tre tidligdager. Det høres ordentlig slitsomt ut. ← Ble ikke saa mye soevn paa meg i gaar, selv om jeg la meg for aa ta meg en hvil etter jobb. Foerst ringte en kollega i USA og ville ha hjelp til noe, saa kom T hjem og da han hadde dratt paa moete i naboforeningen, saa ringte mamma akkurat i det jeg holdt paa aa sovne. Kom oss endelig til sengs kvart over ti. Saa var det opp igjen kvart paa seks, og her sitter jeg og gjesper paa jobb igjen! I dag er det tett program: foerst yoga i lunsjen, og kl. syv i kveld er det active birth. Det varer ca. to timer, saa da er jeg hjemme igjen innen halv ti. Da lover jeg meg selv aa stupe rett i seng! I morgen er det tidligstart, men jeg har faatt lov til aa jobbe hjemmefra, heldigvis. Kl. 10 skal jeg paa den foerste av fire foedsels/babyforberedende timer med jordmor. I morgen er det amming som staar paa programmet. Blir spennende (?), tror jeg hvertfall. Ellers er det rolig program frem til helgen. Skal tidlig paa jobb igjen paa torsdag, men ikke fredag, haaper jeg. T og jeg driver og planlegger barnerommet for tiden. Er ikke lett aa bli enige! Han hadde egentlig lovet meg at jeg skulle faa fritt spillerom, men han er litt kontrollfrik paa visse omraader, saa vi maa nok bli enige. Ender vel med at jeg boeyer av, er som regel saann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 5. desember 2006 #2619 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg misunner deg ikke det tempoet du holder om dagen alt, Holly... Håper du klarer å begrense deg dersom du merker at det absolutt ikke går! Snille mannen som hadde kjøpt klær til Nurket! ...og slemme mannen som presterte å si sånn som han sa til deg,- jeg hadde reagert akkurat likt! Men, det er vel ikke så greit for de heller,- hormonene spiller nok også dem et puss, ikke bare oss... Merker ekstra godt om dagen at jeg savner de hjemme,- både familie og venner... Er det sånn med deg også!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 5. desember 2006 #2620 Del Skrevet 5. desember 2006 Hei Holly Hobbie! Tiden går jammen fort, tenk at du er over 26 uker på vei!!! Synes nettop du ble gravid jeg! Får ikke oppdatert meg skikkelig akkurat nå, men ville si hei. Og har sendt deg PM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå