Pi@ Skrevet 15. november 2006 #2481 Del Skrevet 15. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 15. november 2006 #2482 Del Skrevet 15. november 2006 Godt med et livstegn fra deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 15. november 2006 Forfatter #2483 Del Skrevet 15. november 2006 Takk for at dere holder liv i dagboken min, Pi@, Saeria og Burpen! Energien har vaert litt laber i det siste. Har klart aa jobbe, men ikke noe mer. I gaar maatte jeg droppe Active Birth-timen, orket rett og slett ikke aa dra ut av huset kl. halv syv om kvelden men gikk og la meg et par timer i steden. I dag er jeg heldigvis mer uthvilt! Ellers har det ikke skjedd saa mye. Er veldig plaget med halsbrann - tror det er halsbrann, hvertfall. Har aldri hatt det foer, saa jeg aner ikke om det er det det er. Akkurat som litt magesyre kommer opp nederst i halsen, og det er skikkelig ekkelt! Lurer paa om jeg kan ta noe for det? Det er drittvaer her i dag, saa det frister ikke aa gaa ut i lunsjen. Egentlig har jeg lyst paa en tur til Hennes og Mauritz, men det er saa langt unna...saa det faar bli en annen gang. Vi skal forresten faa laane vugge til babyen som kan brukes til ca. seks maaneders alder! Det er den "irriterende" kollegaen min som har tilbudt, og det er jo fint! Har tenkt aa kjoepe himmel til. Ellers byr vi paa en babyseng paa Ebay, som er helt ny og ser veldig fin ut. Den kan konverteres til barneseng etterhvert. Gleder meg litt til London i helgen, selv om jeg ikke faar sett saa mye av byen. Bor som vanlig i City, og det er ikke det mest spennende omraadet. Men jeg skal bo paa luksushotell, sannsynligvis i en suite (faar gratis oppgradering fordi vi kjenner eieren av hotellet, eller dvs. soennen hans). Saa da haaper jeg at jeg faar sove godt, hvertfall! Skal paa avdelingsmoete hele loerdagen, fra kl. 8-18 (hjelp som jeg kommer til aa bli trett...) og deretter rett paa middag med hele gjengen. Soendag skal vi til svoger og svigerinne og vi faar endelig hentet vognen! Naa skal jeg forsoeke meg paa en dagbokrunde, men det er mulig jeg blir avbrutt pg.a jobben....haaper uansett aa faa besokt dere andre snart, er ikke noe saerlig flink for tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 15. november 2006 #2484 Del Skrevet 15. november 2006 Hørtes deilig ut med hotellopphold i helga. Får håpe at du får slappa litt av også da, og ikke bare vært på møte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 15. november 2006 #2485 Del Skrevet 15. november 2006 Her er det ei stund siden jeg har vært innom Hvordan opplever du graviditeten? Spør opp igjen jeg.. regner med at du har skrevet om dette før, men jeg er en dårlig leter Har du vært på UL? Kjønn? Stor mage? Spark? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 15. november 2006 #2486 Del Skrevet 15. november 2006 Har lest om helgen din nå,og det høres ut som om du og mannen koser dere sånn sammen! Drar på shopping,kafe og lager god mat sammen. Skulle ønske min samboer var litt mere sånn av og til. Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 15. november 2006 #2487 Del Skrevet 15. november 2006 Innom med en onsdags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 15. november 2006 #2488 Del Skrevet 15. november 2006 Bare innom med en liten . Leser nok mye mer enn jeg skriver for tiden jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 15. november 2006 Forfatter #2489 Del Skrevet 15. november 2006 Hørtes deilig ut med hotellopphold i helga. Får håpe at du får slappa litt av også da, og ikke bare vært på møte. ← Hei Pi@! Skal hvertfall sove leeeenge paa soendag! T er med meg, saa jeg gleder meg til frokost paa rommet med ham... Fikk mail av han vi kjenner som kunne faa meg oppgradert, og det er i orden! Vet ikke helt hva jeg skal med stor suite da, men det er jo litt stas! Her er det ei stund siden jeg har vært innom Hvordan opplever du graviditeten? Spør opp igjen jeg.. regner med at du har skrevet om dette før, men jeg er en dårlig leter Har du vært på UL? Kjønn? Stor mage? Spark? ← Hei marthepia, koselig med besok fra deg! Lenge siden jeg har vaert inne hos deg ogsaa... Vi fikk bare en UL, og det var i uke 13. Da saa vi ikke kjoenn, tror ikke hun som tok UL'en gjorde det heller. Saa vi lever i spenning! Har begynt aa faa stor mage naa, faar stadig kommentarer paa at jeg er ganske diger...men jeg synes ikke jeg er saa verst stoerrelse, bare jeg ikke blir saa veldig mye stoerre er jeg fornoeyd (men det blir jeg sikkert, og det er sikkert saann det skal vaere! ). Spark har jeg kjent siden uke 15, naa er det mer og mer skikkelige dult og dyttinger og kollboetter, og noen ganger rister magen av all viraken! Veldig koselig og goey. Ellers har jeg en del vondt i ryggen, dvs. ved halebenet/rumpa. Er som knivstikk noen ganger. Men skal ikke klage da, saa lenge det ikke blir verre saa er jeg heldig synes jeg! Har lest om helgen din nå,og det høres ut som om du og mannen koser dere sånn sammen! Drar på shopping,kafe og lager god mat sammen. Skulle ønske min samboer var litt mere sånn av og til. Ha en fin kveld! ← Hei Mrs Potter! He he, ja vi vet aa kose oss...det er derfor leiligheten ser bomba ut naa! Driver aa vasker badet fordi refleksologen min kommer i morgen. Hun drar alltid inn paa badet og vasker hendene, og det er saa flaut hvis det er skittent der (dessuten hater jeg skitne bad/toaletter selv). Men nok om det! Har uansett inntrykk av at du og samboeren ogsaa koser dere innimellom? Drar paa helgeturer og slikt? Noen ganger blir det jo veldig travelt, og man kan ikke alltid prioritere kos....Men det er litt viktig aa sette av tid til aa ta det med ro, og til aa bare vaere to....er ikke lenge igjen for vaar del foer vi blir tre, og da blir nok fokuset naturlig nok paa den lille! Saa vi benytter sjansen naa til aa nyte hverandres selskap uforstyrret! Takk for onsdags- , Bertine! Sender en tilbake: Naa kommer straks T, og jeg har ikke begynt paa middag. Ikke at jeg MAA ha mat til han kommer hjem, men jeg tror vi er veldig sultne begge to, saa like greit aa begynne! Driver med husrydding/vask ogsaa, blir alltid saann foer Jo, refleksologen min, kommer. Det er PES aa holde en leilighet i orden, og vi er bare to voksne! Lurer paa hvordan det blir med en liten rakker i hus ogsaa. Da jobber jeg hvertfall ikke da, ikke de foerste aarene hvertfall, saa det gaar sikkert greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 15. november 2006 Forfatter #2490 Del Skrevet 15. november 2006 Bare innom med en liten . Leser nok mye mer enn jeg skriver for tiden jeg også! ← Koselig med fra deg! Det er lov aa ta seg en "skrivepause" naa og da, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 16. november 2006 #2491 Del Skrevet 16. november 2006 bara inom och :vinkar: lite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 16. november 2006 #2492 Del Skrevet 16. november 2006 Gratulerer med 24 uker idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 16. november 2006 #2493 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Så koselig det høres ut med Londontur i helga! sikkert litt stress også, men dere kommer nok til å kose dere Suite og greier... ...hva er forresten en refleksolog!? Endret 16. november 2006 av Burpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 17. november 2006 #2494 Del Skrevet 17. november 2006 Håper du får en riktig god helg! Pass på å slappe av masse og samle det overskuddet du kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 17. november 2006 #2495 Del Skrevet 17. november 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 17. november 2006 #2496 Del Skrevet 17. november 2006 Bare innom en lyn-tur for å ønske deg god helg og god tur til London. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 17. november 2006 Forfatter #2497 Del Skrevet 17. november 2006 Hei jenter! MrsP: God helg til deg ogsaa! Susan: Skal proeve aa slappe av litt innimellom! Burpen: Ja, artig med suite. Vi skal forresten bo her. Furstina: tilbake! --- Formen i dag er kjempefin saa langt! Gaarsdagen derimot....dagen startet daarlig. Vaaknet over en time for sent, kl. kvart over syv. Skulle allerede ha vaert paa jobb en halvtime, og akkurat i gaar hadde jeg en stor sak jeg skulle dekke. Jeg maatte bare logge meg paa hjemmefra i nattkjolen og jobbe derfra, for jeg hadde ikke tid til aa verken kle paa meg eller dra inn til jobben. Foelte meg som en idiot, og var ganske stresset. Jobbet til klokken halv to, men da sa kroppen stopp. Var skikkelig sliten, fikk tendenser til menssmerter, og hadde kjempevondt i halebenet. Saa da tok jeg resten av dagen fri og la meg til aa sove. Om kvelden kom Jo, refleksologen min (refleksologi ligner veldig paa fotsoneterapi, vet ikke helt hva forskjellen er). Hun er utrolig flink og intuitiv, og mente at "planleggingsdelen" av hodet mitt var litt overaktivt. Det hadde hun nok rett i, for jeg har tilmed droemt om aa handle inn klaer til nurket, samt har maattet planlegge helgen etc. Men jeg ble mye mer avslappet etterhvert som hun jobbet med foettene mine. Hun sa ogsaa at hun hadde sett nurket flytte seg fra den ene siden av magen til den andre! Jeg hadde merket det ogsaa. Etter timen var ryggen utrolig mye bedre. Jeg kunne gaa rundt i huset uten aa kjenne knivstikk for hvert skritt jeg tok. Er fortsatt i fin form i dag. I dag sto jeg opp tidlig, ca. halv seks, og var paa jobb innen kvart over. Drar tidlig fra jobb i dag, ca. halv fire, og tar 4-toget ned til London. Reiser paa 1. klasse, det er litt deilig (bortsett fra om man vil sove, for servitoerene kommer gjennom vognen hvert tiende minutt og roper "tea, coffee?" av full hals, hvertfall kan det virke saann!). Har med meg strikketoey - skal begynne paa luen naa! Har strikket alle 48 lappene til lappeteppet, saa naa gjenstaar det bare aa sy dem sammen. Snakket med mamma i gaar, og hun strikker ogsaa iherdig for tiden. Hun holder paa med en sparkebukse i str. 9-12 mnd (tror jeg) i angora. Hun har allerede strikket en lue, og skal strikke cardigan ogsaa. Heldig jeg som har en saa flink mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 17. november 2006 Forfatter #2498 Del Skrevet 17. november 2006 Bare innom en lyn-tur for å ønske deg god helg og god tur til London. ← Tusen takk, Fjellrypa! Skulle gjerne byttet med deg, faktisk! Gleder meg enormt til aa vaere paa hytta med nurket... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 17. november 2006 Forfatter #2499 Del Skrevet 17. november 2006 Har nettopp vaert inne og oppdatert handlelisteboken. Limte inn en del linker til ting jeg oensker meg. Men jeg maa lage en ORDENTLIG liste snart, med hva jeg faktisk trenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 17. november 2006 #2500 Del Skrevet 17. november 2006 Ønsker deg en kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå