Susan Sto Helit Skrevet 10. november 2006 #2461 Del Skrevet 10. november 2006 Det kan nok være forklaringen på smertene at du var veldig trøtt. Det forklarer jo også hvorfor det ble borte når du fikk sovet. Deilig med helg uten planer! Ha en riktig god helg, og kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 10. november 2006 #2462 Del Skrevet 10. november 2006 Så godt at smertene ble borte med litt søvn og avslapning! Tror nok Susan er inne på noe i forrige innlegg. God, avslappende helg ønskes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 10. november 2006 Forfatter #2463 Del Skrevet 10. november 2006 God, avslappende helg til dere ogsaa, Susan og Rypa! I dag er det 71 dager til permisjonen begynner! Den begynner et par dager etter at jeg fyller 28. Hjelp, er jeg saa gammel?! I kveld er vi bedt med ut paa middag med venninnen min og mannen hennes (han som er saa streng ). Jeg takket nei, for jeg tror jeg kommer til aa vaere rimelig klar for sofaen i kveld. Haaper kjolen fra E-Bay dukker opp snart. Gleder meg til aa proeve den. Kommer til aa kjoepe meg noen nye ting fra Accessorize for aa sprite den opp litt - en pashmina, noen smykker og kanskje noe haarpynt. Maa ringe mamma i dag og sporre om babysengen. Snakket med pappa for noen dager siden og han mente den var musespist osv, men jeg VIL ha den!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 10. november 2006 #2464 Del Skrevet 10. november 2006 28 år er da ingen alder Holly Hobbie!!!! Håper du får en kveld, kos deg på sofaen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 10. november 2006 #2465 Del Skrevet 10. november 2006 Kanskje det er tretthet som fremkaller smertene, ja... Da må du sove litt mer! *Holly Hobbie sov i hundre år, hundre år, hundre år, Holly Hobbie sov i hundre år, hundre ååååår* Må passe på deg selv og nurket, vøtt! Kjedelig når det står på, men etter de er over, er det enegtlig litt deilig med sånne småkrangler... Kanskje litt rar, jeg Skjønner godt at du vil ha senga! Dårlig gjort av musa å spise på den... God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 10. november 2006 #2466 Del Skrevet 10. november 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 11. november 2006 #2467 Del Skrevet 11. november 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 12. november 2006 #2468 Del Skrevet 12. november 2006 Håper du har hatt en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 13. november 2006 Forfatter #2469 Del Skrevet 13. november 2006 Hei hei! Magolia: Neida, 28 er ikke eldgammelt! Men det er uvant aa tenke at jeg er saapass ``vokesen'' snart! Burpen: Du er veldig morsom! Har sovet masse i helgen, hvertfall! Sengen er nok ikke musespist, det var bare pappa som var litt negativ, tror jeg. Uansett har vi funnet ut at det er best aa beholde sengen der den er, altsaa hos foreldrene mine, saa har vi en seng aa bruke naar vi er paa besok og paa hytta! MrsP, Arwen og Linn: Takk for hilsener! Hadde en herlig helg! Fredag kveld var jeg ganske gaaen som vanlig. T hadde med kjolen fra Ebay hjem, men den var en skuffelse. Hang som en sekk paa meg, og jeg kler ikke helt rette kjoler siden jeg er litt paereformet. Men jeg skal ta den med til skredderen jeg bruker, en koselig tyrker som snakker norsk (!), og skal be ham legge den opp og lage litt mer fasong ved aa ta den inn under bysten. Da tror jeg den kan bli fin! Loerdag sov vi til nesten halv elleve, og det var herlig! Spiste god frokost og puslet litt hjemme, deretter dro vi inn til byen. Jeg kjoepte meg nye vanter, to par stroempebukser og noen naaler til strikkeprosjektet mitt, og T kjoepte hansker til faren sin. Han blir 77 I desember - en ganske hoey alder mtp. at T bare er 30 (blir 31 neste uke). T er attpaaklatt, da. Etter shoppingen dro vi paa kafe og drakk latte og snakket. Er saa koselig aa ta seg tid til saant innimellom! Saa handlet vi mat til den store gullmedaljen - massevis av oekologisk snadder! Etterpaa trente vi. Jeg syklet I 30 minutter, ikke verst egentlig. Saa tok jeg en runde med apparatene. T har begynt aa faa skikkelige muskler og vaskebrett, ikke at han var daarlig trent fra foer, men naa ser han virkelig bra ut! Han er ikke noen diger muskelbunt, og kommer nok aldri til aa bli det (heldigvis! Er nemlig ikke min smak uansett), men han kler aa ha litt muskler paa kroppen! Jeg lagde Chicken Korma til middag, og det var nam. Elsker indisk mat! Saa var det X-Factor paa tv. Strikket litt og saa la vi oss i ellevetiden. Soendag var det aquafit om morgenen. Baade T og jeg synes det er goey. Er noksaa hard trening, og jeg foeler meg alltid saa bra etterpaa. Ble litt fornaermet da instruktoeren mente jeg hadde termin i januar (hjeeeelp, er jeg saa diger, tenkte jeg da!), men men. Vi spiste sen lunsj - chicken in milk, min yndlingsoppskrift fra Jamie Oliver. Ble som vanlig veldig godt! Saa sov vi middag begge to. Vi lagde groennsakssuppe med massevis av groennsaker (kaalrabi, broccoli, groenn paprika, sjalottloek), byggkorn og linser - veldig sunt og veldig godt! Men saa ``kompenserte’’ vi for alle vitaminene ved aa spise hjemmelaget brownie med jordbaerkrem til dessert! Fikk strikket ferdig alle rutene (48 tilsammen) til lappeteppet, saa naa er det bare aa begynne aa sy dem sammen! Haaper det blir fint! I dag skal jeg til fysioterapeuten. Ryggen foeles bra i dag, og har vaert mye bedre i det siste, heldigvis. I morgen er det yoga, og om kvelden skal jeg paa noe som heter Active Birth. Er et ukentlig kurs med bl.a pilates for aa forberede kroppen til foedselen. Blir en del mental forberedelse ogsaa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 13. november 2006 Forfatter #2470 Del Skrevet 13. november 2006 Vondt i livmoren igjen.... Var ekstra tidlig oppe i dag, har tidligskift denne uken, dvs. at jeg begynner kvart paa syv. Skal proeve aa gaa noeyaktig kl. halv fem denne uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 13. november 2006 #2471 Del Skrevet 13. november 2006 Huff, det er ikke noe bra at du stadig får vondt. Har ikke noen gode råd å komme med heller, dessverre. Kom deg hjem så fort du kan, i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 13. november 2006 #2472 Del Skrevet 13. november 2006 Kan virke som vond livmor har en sammen med tidlig opp og jobbing da... Håper du kommer deg tildlig hjem og får hvilkt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 13. november 2006 Forfatter #2473 Del Skrevet 13. november 2006 Smertene ga seg heldigvis! Saa jeg er paa jobb ennaa. Har gaatt ca. en time i lunsjen, fra den ene kanten av byen til den andre. Var deilig med litt luft. Fikk hold paa slutten, saa maatte legge inn litt pauser. Fikk knadd opp musklene skikkelig hos fysio. Deilig (dvs. vondt mens det sto paa!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 13. november 2006 #2474 Del Skrevet 13. november 2006 Innom med en her og! Håper du har det fint (tross smerter i livmoren)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 13. november 2006 #2475 Del Skrevet 13. november 2006 Burpen: Du er veldig morsom! kjolen var en skuffelse. Hang som en sekk paa meg. Men jeg skal ta den med til skredderen jeg bruker. Loerdag sov vi til nesten halv elleve, og det var herlig! Spiste god frokost og puslet litt hjemme, deretter dro vi inn til byen. Jeg kjoepte meg nye vanter, to par stroempebukser og noen naaler til strikkeprosjektet mitt. Etter shoppingen dro vi paa kafe og drakk latte og snakket. Er saa koselig aa ta seg tid til saant innimellom! Etterpaa trente vi. Jeg syklet I 30 minutter, ikke verst egentlig. Saa tok jeg en runde med apparatene. Jeg lagde Chicken Korma til middag, og det var nam. Elsker indisk mat! Soendag var det aquafit om morgenen. Baade T og jeg synes det er goey. Er noksaa hard trening, og jeg foeler meg alltid saa bra etterpaa. Ble litt fornaermet da instruktoeren mente jeg hadde termin i januar (hjeeeelp, er jeg saa diger, tenkte jeg da!), men men. Vi spiste sen lunsj - chicken in milk, min yndlingsoppskrift fra Jamie Oliver. Ble som vanlig veldig godt! ← Ja, jeg vet,- Burpen er morsom! Dumt kjolen ikke var sånn du hadde håpa! Får satse på at skredderen kan fikse den Så deilig med en avslappende lørdagmorgen,- sove lenge og god frokost! ...jeg drømmer om å sove lenge for tida, for sambo jager meg opp klokka ni, ellers blir jeg ikke trøtt nok på kvelden,- jeg elsker nemlig å skravle etter at vi har lagt oss, noe han hater... Men om jeg er oppe seinest ni, har han finni ut at jeg er trøtt når vi legger oss! Teite sambo... Koselig med shopping og café! Er ikke T allergisk mot shopping!? Fins det sånne? Flinke som trener dere! Sambo elsker også indisk mat,- er det "ferdigmat" du lagde, eller har du en oppskrift jeg kan snike til meg? Må ikke bli fornærma for mageantakelser da! Magen din er sikkert superfin! Og uansett,- tenk på hvilken skatt som ligger inni der Chicken in milk? ...ser for meg et glass med melk og kylling oppi... Kan du opplyse meg!? Vondt i livmoren igjen... ← Smertene ga seg heldigvis! ← Så bra!! Er litt bekymra for de smertene dine, jeg... Høres ikke noe kjekt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 13. november 2006 #2476 Del Skrevet 13. november 2006 Huff synes virkelig synd på deg. Godt det ikke er lenge til du begynner permisjonen, sjølom det sikkert kjennes lenge nok ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 14. november 2006 #2477 Del Skrevet 14. november 2006 Hvordan er formen idag, HH? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 14. november 2006 #2478 Del Skrevet 14. november 2006 Leit å høre at du skal ha så mye vondter, Holly.. Håpar det går betre no! Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 14. november 2006 Forfatter #2479 Del Skrevet 14. november 2006 Bare innom for aa gi et lite livstegn fra meg! Har det bra, men er sliten. Saa jeg kommer sterkere tilbake i morgen! Tusen takk for hilsener jenter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. november 2006 #2480 Del Skrevet 14. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå