Holly Hobbie Skrevet 7. november 2006 Forfatter #2441 Del Skrevet 7. november 2006 Elsa Beskow-boken kom i posten i dag! Gleder meg til aa ramme inn (en del av) bildene og henge dem opp paa barnerommet! Veide meg forresten i dag morges. Vippet mellom 74 og 75 kilo. Hadde egentlig ikke forventet noe annet siden magen har vokst en del i det siste. Men det er litt rart aa vaere saa tung! Da har jeg vel gaatt opp 7 kilo til naa. Bare 5-6 kilo til jeg naar den mentale grensen min paa 80 kilo, men det er kanskje vanskelig aa ikke gaa opp mer? Uansett satser jeg paa lange trilleturer og masse amming etter foedsel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 7. november 2006 Forfatter #2442 Del Skrevet 7. november 2006 Tilbake fra yoga! Var bare meg og en islandsk jente der, hun er utrolig hyggelig. Har bodd ett aar i Norge saa hun snakker norsk flytende, men jeg glemte det visst bort i dag og snakket engelsk med henne. Hun er en uke mer paa vei enn jeg og mye stoerre, saa da foelte ikke jeg meg fullt saa gedigen som jeg pleier. Naa har jeg tenkt aa ringe NCT (National Childbirth Trust) for aa bestille svangerskapskurs. Er visst lurt aa vaere tidlig ute, for de er saa populaere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. november 2006 #2443 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg synes da ikke du har gått opp så mye jeg.... Selv har jeg ikke veid meg på en stund. Får kanskje ta meg en tur på vekta i morgen tidlig, hvis jeg husker det. Ellers fikk jeg nok verdens beste komplement fra en mannlig kollega i dag ang vekt: Han tok meg på magen ( ) og sa "Ja, du er heldig du Xavia som bare vokser der, og ingen andre steder!" Ble litt paff, men det var jo hyggelig sagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 7. november 2006 #2444 Del Skrevet 7. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 7. november 2006 Forfatter #2445 Del Skrevet 7. november 2006 Xavia: Ja, det var et hyggelig kompliment! Tror faktisk ikke jeg har gaatt opp noe saerlig andre steder enn magen (og puppene da! ), og det er jeg fornoeyd med! Beroligende at du ikke ble forskrekket over vektoppgangen min! Pi@: Stor tilbake! Ja, da har jeg ringt NCT. La igjen telefonnummer og adresse saa da skulle jeg faa soeknadsskjema i posten snart. I tillegg har jeg kikket litt paa toeybleier, og bestemte meg for aa bestille en katalog fra Tots Bots. De har vunnet flere tester og virker bra. Tenk, naa er Epona endelig blitt mamma ogsaa! Heldiggrisen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. november 2006 #2446 Del Skrevet 7. november 2006 Masse babyting på gang her. Kurs, bleier, bilder. Det høres i grunnen ganske koselig ut å putle med små prosjekter gjennom svangerskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 7. november 2006 Forfatter #2447 Del Skrevet 7. november 2006 Masse babyting på gang her. Kurs, bleier, bilder. Det høres i grunnen ganske koselig ut å putle med små prosjekter gjennom svangerskapet. ← Ja, det er i grunnen veldig koselig. Jeg virker sikkert veldig babysentrert her inne, men til gjengjeld snakker jeg jo ikke saa mye om det IRL (bortsett fra med T, da. ). Er jo begrenset hva venninner uten babyer eller gravidmager kan engasjere seg i toeybleier vs. engangs, innredning av barnerom etc. Men man blir utrolig fokusert paa det som skal skje naar man er gravid. Tror det er noe med hormoner aa gjoere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. november 2006 #2448 Del Skrevet 7. november 2006 Joooo, puppene mine har også vokst. Masse! Var en B før, og nå tyter de ut av C-bh'ene som jeg har kjøpt. Men han turte vel ikke kommentere puppene mine! Det hadde tatt seg ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 8. november 2006 Forfatter #2449 Del Skrevet 8. november 2006 Nei, det er kanskje litt paa grensen aa kommentere folks bryster! Naa skal jeg ned aa hente meg en latte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 8. november 2006 #2450 Del Skrevet 8. november 2006 Kosleg med babyfokus! Du? Kva var det den heitte den nettsida der du bestilte Anne Geddes-klede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 8. november 2006 Forfatter #2451 Del Skrevet 8. november 2006 Du? Kva var det den heitte den nettsida der du bestilte Anne Geddes-klede? ← Det var ganske enkelt annegeddes.com. Naa er jeg saa lei av sjefen min! Har enda ikke faatt vite om jeg faar fri 27. desember, og det begynner aa bli liten tid for aa ordne med billetter! Ringte ham i morges og spurte, men han var for opptatt til aa snakke. Lovte aa si i fra senere i dag, men jeg er sikker paa at han kommer til aa glemme det. Har ikke faatt tatt lunsjpause i dag, for sjefen insisterer paa at jeg skal proeve aa faa tak i en person som viser seg aa vaere veldig vanskelig aa faa fatt paa. Merker at ryggen ikke er saa glad for all sittingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 9. november 2006 Forfatter #2452 Del Skrevet 9. november 2006 Orker ikke skrive saa mye naa. Har de forbaskede "mens"-smertene igjen, og er samtidig kjempetrett. 23 uker i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 9. november 2006 #2453 Del Skrevet 9. november 2006 Uff, synes det er vondt å høre at du har smertene ennå! Håper det bedrer seg for deg snart! Om ikke annet er det snart helg... Hopper litt for 23 uker for deg jeg... :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 9. november 2006 Forfatter #2454 Del Skrevet 9. november 2006 Susan: Tusen takk for god-bedrings-klem og for hopping! Smertene ble saa ille at jeg bare maatte komme meg hjem fra jobb. Fikk i tillegg kynnere da jeg gikk til bilen (tar ca. 10-15 minutter), og jeg ble skikkelig engstelig og forestilte meg plutselig ambulanse, for tidlig foedsel og fikk litt panikk. Proevde aa gaa rolig og puste sakte. Smertene fortsatte mens jeg kjoerte hjem, men heldigvis er det en kort tur paa 15 minutter. Vel hjemme sjekket jeg at jeg ikke bloedde (har ikke bloedd en eneste draape i hele svangerskapet, bank i bordet), og ble roligere da jeg saa at jeg ikke gjorde det. Varmet meg en kopp melk og la meg til aa sove. Vaaknet for ca. en halvtime siden, uten smerter! Laa og doeste litt, tok litt tid aa bli skikkelig vaaken. Men lille sprettert-nurket soerget for at jeg vaaknet ordentlig etterhvert, men noen skikkelige kollboetter saa hele magen beveget paa seg! Naa har jeg spist saanne tynne finncrisp-knekkebroed med pasteurisert chevre (en kjempegod, smoerbar en som heter Chavroux) og drukket litt ingefaeroel. Har logget meg paa jobbsystemet hjemmefra, saa da er jeg teknisk sett paa jobb, men jeg sitter her i pysj og morgenkaape og koser meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 9. november 2006 #2455 Del Skrevet 9. november 2006 Huff, ikke godt å høre at du plages sånn. Kan det være et hint om å ta livet med ro, tro? Fint at det gav seg etter litt søvn i alle fall! Høres helt ok ut å jobbe i pysjen. Bare synd du ikke kan få en fast ordning med å jobbe hjemmefra i svangerskapet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 9. november 2006 #2456 Del Skrevet 9. november 2006 Vil bare si at jeg følger med her selv om jeg ikke skriver så ofte Bra at smertene ga seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 9. november 2006 #2457 Del Skrevet 9. november 2006 Godt å lese at alt ga seg når du fikk hvilt litt. Tror du trengte å gå hjem fra jobb idag, ja! Kose deg videre, og gled deg over kolbøtter i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 9. november 2006 #2458 Del Skrevet 9. november 2006 Uffameien da, HH! Hørtes ikke godt ut med de smertene. I tillegg må det være skikkelig guffent psykisk, man blir jo redd for at det er noe galt! Godt å høre at det står bedre til nå, og at nurket bekrefter det med turneriet sitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 9. november 2006 #2459 Del Skrevet 9. november 2006 Tenkte å stikke innom å si hei! Er 20+5 i dag, så du ligger litt fremfor meg i løypa... Blir gøy å følge mer med her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 10. november 2006 Forfatter #2460 Del Skrevet 10. november 2006 Oi, saa mange koselige hilsener en fredags morgen! Takk for besok, Susan, Anerikke (hyggelig med et nytt ansikt - har fulgt deg litt "paa avstand" til naa, men naa tror jeg at jeg maa ta meg en tur innom deg ogsaa! ), Burpen, Yamaha og Xania! Jeg synes fortsatt det er rart at jeg faar disse smertene. For i gaar, eller dagen foer i gaar, hadde jeg virkelig ikke overanstrengt meg! Men jeg var kjempetrett, da. Foeler meg mer uthvilt i dag (saa langt), saa forhaapentlig holder smertene seg borte! I gaar kveld var baade T og jeg litt trette og irritable, saa det ble litt smaakrangling. Men ikke noe alvorlig, da. Jeg lagde vegetarlasagne, og den ble veldig vellykket om jeg skal si det selv! Gleder meg til restene i kveld! Planer for i dag: Maa kjoepe meg noen stoerre stroempebukser, pluss noen nye vanter. Planer for helgen: Ingen! Bortsett fra litt trening, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå