Gå til innhold

En (nokså) nybakt mammas tanker

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Skal si du har shoppa! Gleder meg til å shoppe litt nytt snat jeg også, skal ta en runde når magen begynner å poppe fram. Da vil jeg ha noe stilig som fremhever den!

Kos dere masse når dere skal ut og spise idag! (ikke misunnelig, nei... :sjenert: )

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Beklager den lille utblaasningen tidligere, har nesten ikke sovet i natt og det setter sitt preg paa dagen. Har vaert masse stress og mas paa jobben i dag, akkurat det jeg ikke trengte. Var paa jordmortime, men kom nesten for sent fordi sjefen ga meg noen oppgaver rett foer jeg skulle gaa...han har ikke alltid like stor forstaaelse, selv om han gir inntrykk av det til tider. :forvirret:

Jordmortimen gikk greit. T kom ogsaa, og jordmoren pluss jordmorstudent var hyggelig. Ble tatt blod, blodtrykk (120/80, var visst normalt), veid (70 kilo med klaerne paa, det er mange aar siden jeg har veid saa mye, men naa er det jo for en god sak, og BMI er 23, som er normalt), maalt (174 som vanlig), vi gikk gjennom helsen til baade min og Ts familier og oss selvsagt, og vi fikk informasjon om en del annet. Fant ut at jo, det er bare en ul, saa da faar vi ikke vite kjoennet. Her borte koster det ca. 1700 kr aa ta ul privat, saa det tror jeg vi hopper over. Er litt irritert paa akkurat det, for jeg er saa utrolig nysgjerrig. Hadde lyst til aa forberede meg paa hva det er vi faar, kjoepe litt jentete klaer hvis det er jente og guttete ting dersom det er gutt, men naa maa det gaa i noeytrale farger. Men men. Egentlig betyr det jo ingenting.

Skal tilbake om to uker, da skal hun lytte paa hjertet til babyen. :)

Forresten bor jeg i hovedstaden, Mrs P! ;) Og det er IKKE den stoerste byen i Skottland, merkelig nok.

Ellers: Holder virkelig paa aa sovne her jeg sitter. T klarte aa glemme aa gi meg noekkelen da han parkerte bilen i sted, saa etter jobb maa jeg gaa ti minutter i gal retning for aa moete ham, deretter 20 min i andre retning, foer jeg kan kjoere hjem. Saa er nok ikke hjemme foer sent i kveld.

Takk for alle hilsener, jenter, skal komme sterkere tilbake med dagbokbesok naar energien kommer seg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en følelse på jente. :)

Hvor sikkert er det når en får vite kjønn på UL, mon tro? Bare kjenner til at søskenbarnet mitt ventet gutt hele tiden, og kjøpte inn gutteklær og sånt, og så da "gutten" ble født, så var det en jente! :babyjente:

Lykke til videre i svangerskapet! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disse tipper jente:

Kakao

Disse tipper gutt:

Takk for bidraget, Kakao! Blir spennende aa se hva det blir til slutt! Som du sier er det ikke 100% sikkert selv med ultralyd, maa vaere ganske forvirrende aa faa motsatt kjoenn av det en trodde! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disse tipper jente:

Kakao

Arwen

Disse tipper gutt:

Forresten, du skal ikke hjem til Norge en tur da? Kan jo ta en UL da.

Jo, skal vel hjem til Norge, men i og med at jeg har meldt flytting og jeg ikke har noen fastlege i Norge saa tror jeg det blir litt vanskelig...Privat UL er vel litt billigere enn her, men tror jeg maatte tatt med meg T dersom vi skulle ha en UL til...og han skal ikke til Norge paa en stund, tror jeg...

Takk for bidraget til listen min! :) Noen som tror det blir gutt, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Holly!

Jeg tror det blir gutt ;)

Jeg tror det blir en veldig god liten gutt med massevis av sprudlende humör! Jeg önsker meg selv en guttekrabat :) De er bare så gode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper også jente!

Det var litt ergelig med den ene UL'en, også så tidlig som den ble foretatt! Da jeg bodde i England tok jeg UL rundt 19-20 uker. (Det viste seg at jeg var 20 uker på vei.) Jeg mener du sa engang at dere fikk tilbud om to ultralyder jeg?? :klø: Ble terminen din flyttet noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...