Gå til innhold

En (nokså) nybakt mammas tanker

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Enig med deg ang. dobbel nedtur. Det er saa utrolig kjipt aa bare se en strek paa den testen! :frustrert:

Saa jeg venter litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Hei på deg!

Syns også det er fornuftig av deg om du klarer å vente litt med den testen, mensen kan jo være så sleip sånn og ikke alltid komme på den dagen man forventer - særlig om man venter på den...

Ellers tror jeg nok du har rett i at dette med vonde drømmer henger sammen med at hverdagen din er tøff, og kroppen trenger å rydde opp og sortere alle inntrykk. Håper du får ei god natts søvn i natt da, det er alltid så ekkelt å våkne av mareritt. Jeg sover heller ikke godt etter sånne.

Ønsker deg en finfin sommerdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at utdrikkningslaget ble vellykka :klappe:. Kaster med på de andre, sikkert veldig smart og vente med testinga. Ikke noe er værre enn en strek. Da er mensen mye bedre.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Utaalmodig som jeg er, tok jeg en test i sted. Ved foerste oeyekast var den negativ. Men jeg ser en dvak, svak skyggestrek. Har ikke lagt merke til det foer...

Faar teste igjen i morgen tidlig, tror det er oeynene mine som spiller meg et puss! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Håper og ber for klaff*

Så flott at UL ble vellykket. Du er nok en flink organisator. ;)

Sære drømmer kan jeg alt om. Både de ekle og de som bare er hinsides all fornuft. Slenger meg på hun som skrev at det nok er hjernens måte å sortere inntrykk på. Du har jo hatt mye på plakaten i det siste, og da har du nok gjort deg opp en masse tanker om ting, som resulterer i rar drøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi!!  :hoppe:

Spennende! Må vi vente heelt til i morgen?

Maa nok det, dessverre. Er ikke noen vits i aa kaste bort en test saa sent paa dagen - morgenurin er jo best. Proever aa ikke bli altfor optimistisk naa...for da blir det nedtur naar/hvis mensen kommer!

*Håper og ber for klaff*

Så flott at UL ble vellykket. Du er nok en flink organisator. ;)

Sære drømmer kan jeg alt om. Både de ekle og de som bare er hinsides all fornuft. Slenger meg på hun som skrev at det nok er hjernens måte å sortere inntrykk på. Du har jo hatt mye på plakaten i det siste, og da har du nok gjort deg opp en masse tanker om ting, som resulterer i rar drøm.

Takk takk, UL (som ikke betyr ultralyd i denne sammenhengen, selvsagt! :ler: ) gikk som smurt, selv om jeg foelte meg som en barnehagetante noen ganger...

Gruer meg litt til aa legge meg, for den droemmen var saa ekkel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så spennende! :hoppe: Jeg har nå hørt at en strek er en strek. Krysser fingrene for at det er din tur denne gangen. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Så vanvittig spennende! :hoppe: Skal prøve å ikke skru opp forventningene her nå, men det er ikke så lett! ;)

Jeg håper så iiiiiiiiinderlig!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhåpentligvis drømmer du ikke den samme drømmen om igjen. Hjernen din har nok klart å sortere det som trengte å sorteres. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg også legge igjen ett spor her. Har nemlig sniklest litt her sånn innimellom ;)

Så utrolig gøy det hadde vært om det var deres tur :klem:

Skal krysse fingrene for deg sånn at testen i morgen blir positiv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi... Svak strek... :hoppe: Dette var fryktelig spennende!

Krysser fingrene for at det virkelig er en liten spire på gang! :klem:

Har du testet snart eller? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, saa har jeg testet igjen, etter en lang og delvis soevnloes natt. Og det er et +, ikke bare en - paa testen! :grine::hoppe::danse::hoho::hjerter::tommel::smilorange: Den er riktignok svak, men den ER der!!!!

Toer fortsatt ikke slippe jubelen loes, er saa redd for at jeg bare droemmer dette....Jeg hadde absolutt ikke ventet noe denne maaneden, selv om vi jo satte alt inn paa aa treffe! ;)

Har litt mensenvondt, men ikke saa ille som under mensen, og det kommer og gaar. Maa sjekke hele tiden om mensen er begynt...men so far, so good!

Tenkte aa ringe legekontoret i dag, eller er det litt tidlig kanskje? :ler:

Blir vanskelig aa konsentrere seg i dag, hvertfall, det er sikkert! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig, at testen ser ut til å være positiv!

Gratulerer! :hoppe:

Jeg ville ventet et par dager med å ringe legen, men det er kanskje andre systemer hos dere enn her hjemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

DETTE ER NOE AV DET MEST GLEDELIGE JEG HAR LEST PÅ KG PÅ VELDIG, VELDIG LENGE, HOLLY HOBBIE - OG JEG KJENNER AT JEG FÅR GOOOOOODE FRYSNINGER PÅ RYGGEN HER JEG SITTER!!!

Dette er helt fantastisk og jeg gleder meg utrolig mye på deres vegne!!!

*tårer i øyekroken*

LYKKE, LYKKE TIL, KJÆRE DEG! :klem: :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naa ble jeg skikkelig roert her jeg sitter! :grine: En diger bamse- til deg, Kverula!!

Og tusen takk for gratulasjon og hopping, Sensommerbruden! :klem:

Jeg faar nok ikke vaert her inne saa mye i dag, for jeg er paa konferanse i Aberdeen. Men jeg skal nok holde dere oppdatert fremover!

*haaper fortsatt at ikke oeynene mine spiller meg et puss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...